Isäntähahmo.

Anonyymi-ap

No se on Puppe tässä hieman hahmottaa rakkaalle hahmotusta.

Tasavallan presidentti Suomen itsenäisyysjuhlien itseoikeutettu isäntähahmo.

Puppe samaten on itseoikeutettu omissa karkeloissaan.

Kisu ja Misu tapaa sanoa, että Puppe on maailman paras isäntähahmo ja useimmiten sen sanovat kun Puppe on hieman isännöinyt molemmat käväsemään tyttöjen taivaassa.

Rakas kokee olevansa tämän Pattayan matkailupalstan isäntähahmo omasta mielestään, onhan sekin jo jotain varsinkin jos saa siitä mielihyvää itselleen.

Kuitenkin rakas hahmotellessaan erinäisiä hahmotuksiaan, olisi hyvä että ei tee itsestään ihan oma-aloitteisesti sellaista hahmoa, että täysjärkiset eivät tekisi vastakkaisia hahmotuksiaan hänestä.

8

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ari "Pertti Pasanen" Saarijuhta, ajatusten Tonava ja estrogeenin suurlähettiläs Hua Hinin Paraisilta. Mies, myytti, legenda.

      • Anonyymi

        Taas olet minua ajatellut kannattaisiko hieman etsiä muuta tekemistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas olet minua ajatellut kannattaisiko hieman etsiä muuta tekemistä.

        Hyvää huomenta Numba.

        Kuules kun nyt on asia silleen, että sinä olet nesteessä isäntähahmonani kun et pysty todistamaan minun olemassaoloani millään tavalla, mutta kun olet minun hahmossani niin pyrit välttämään kirjoitusvirheitä.
        Mitäs tuumaat siihen?

        Kitaranmuotoinen sanoi äsken, että minun olisi hyvä lopettaa yksin ääneen nauraminen ainakin siihen mennessä, kun kohta teurastajamme tuo ne tilaamani grillilihat, niin hän ei luule että nauran hänelle.
        Olisiko sinulla mitään pikaohjetta millä saisin naurun loppumaan edes hetkeksi?


      • SENSSU kirjoitti:

        Hyvää huomenta Numba.

        Kuules kun nyt on asia silleen, että sinä olet nesteessä isäntähahmonani kun et pysty todistamaan minun olemassaoloani millään tavalla, mutta kun olet minun hahmossani niin pyrit välttämään kirjoitusvirheitä.
        Mitäs tuumaat siihen?

        Kitaranmuotoinen sanoi äsken, että minun olisi hyvä lopettaa yksin ääneen nauraminen ainakin siihen mennessä, kun kohta teurastajamme tuo ne tilaamani grillilihat, niin hän ei luule että nauran hänelle.
        Olisiko sinulla mitään pikaohjetta millä saisin naurun loppumaan edes hetkeksi?

        Huomenta vaan Senssu, luulenpa että etsivät mielenterveysongelma peilin väärältä puolelta, eihän tuossa lauseessa ole mitään järkeä täysin epälooginen, että minun pitäisi todistaa sinun olemassa olosi, chiang maissa... no pattayan savo rulez.


      • Numball kirjoitti:

        Huomenta vaan Senssu, luulenpa että etsivät mielenterveysongelma peilin väärältä puolelta, eihän tuossa lauseessa ole mitään järkeä täysin epälooginen, että minun pitäisi todistaa sinun olemassa olosi, chiang maissa... no pattayan savo rulez.

        Voisinhan minä hieman auttaa asiassa omalta osaltani vaikka aijaamalla kirsikan, tai jopa auringonlaskun, ehkä Gaten tiilikasan, tietysti kaikki Kuksalla, mutta antaapa olla räpsyttelyt koska aivopesu on tehnyt lopullisen ja peruuttamattoman vaikutuksen jo, eli korkoa korolle on hyvällä prosentilla saavutettu.


      • SENSSU kirjoitti:

        Voisinhan minä hieman auttaa asiassa omalta osaltani vaikka aijaamalla kirsikan, tai jopa auringonlaskun, ehkä Gaten tiilikasan, tietysti kaikki Kuksalla, mutta antaapa olla räpsyttelyt koska aivopesu on tehnyt lopullisen ja peruuttamattoman vaikutuksen jo, eli korkoa korolle on hyvällä prosentilla saavutettu.

        Antaa pojun himon vielä yltyä miettimällä on yksikkökaksikkko tai kaksikko yksikkö, on siinä elämätehtävä villalangalla on valtava vaikutus, hieman heikkoälyiseen.


    • Anonyymi

      Jenni kaataa ittelleen vaan, muut ei tollasta kuraa huoli.

    • Anonyymi

      Kirsin ja Enne Alisabetin läskijuhlissa haisee tussuhiki, kun kaksi kuvatusta yrittää pysyä sateenkaaren tuolla puolen. Pakkokin on, eihän läskiä lepakkoa kukaan halua lähelleen haisemaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      242
      470
    Aihe