No se on Puppe tässä hieman hahmottaa rakkaalle hahmotusta.
Tasavallan presidentti Suomen itsenäisyysjuhlien itseoikeutettu isäntähahmo.
Puppe samaten on itseoikeutettu omissa karkeloissaan.
Kisu ja Misu tapaa sanoa, että Puppe on maailman paras isäntähahmo ja useimmiten sen sanovat kun Puppe on hieman isännöinyt molemmat käväsemään tyttöjen taivaassa.
Rakas kokee olevansa tämän Pattayan matkailupalstan isäntähahmo omasta mielestään, onhan sekin jo jotain varsinkin jos saa siitä mielihyvää itselleen.
Kuitenkin rakas hahmotellessaan erinäisiä hahmotuksiaan, olisi hyvä että ei tee itsestään ihan oma-aloitteisesti sellaista hahmoa, että täysjärkiset eivät tekisi vastakkaisia hahmotuksiaan hänestä.
Isäntähahmo.
8
198
Vastaukset
- Anonyymi
Ari "Pertti Pasanen" Saarijuhta, ajatusten Tonava ja estrogeenin suurlähettiläs Hua Hinin Paraisilta. Mies, myytti, legenda.
- Anonyymi
Taas olet minua ajatellut kannattaisiko hieman etsiä muuta tekemistä.
Anonyymi kirjoitti:
Taas olet minua ajatellut kannattaisiko hieman etsiä muuta tekemistä.
Hyvää huomenta Numba.
Kuules kun nyt on asia silleen, että sinä olet nesteessä isäntähahmonani kun et pysty todistamaan minun olemassaoloani millään tavalla, mutta kun olet minun hahmossani niin pyrit välttämään kirjoitusvirheitä.
Mitäs tuumaat siihen?
Kitaranmuotoinen sanoi äsken, että minun olisi hyvä lopettaa yksin ääneen nauraminen ainakin siihen mennessä, kun kohta teurastajamme tuo ne tilaamani grillilihat, niin hän ei luule että nauran hänelle.
Olisiko sinulla mitään pikaohjetta millä saisin naurun loppumaan edes hetkeksi?SENSSU kirjoitti:
Hyvää huomenta Numba.
Kuules kun nyt on asia silleen, että sinä olet nesteessä isäntähahmonani kun et pysty todistamaan minun olemassaoloani millään tavalla, mutta kun olet minun hahmossani niin pyrit välttämään kirjoitusvirheitä.
Mitäs tuumaat siihen?
Kitaranmuotoinen sanoi äsken, että minun olisi hyvä lopettaa yksin ääneen nauraminen ainakin siihen mennessä, kun kohta teurastajamme tuo ne tilaamani grillilihat, niin hän ei luule että nauran hänelle.
Olisiko sinulla mitään pikaohjetta millä saisin naurun loppumaan edes hetkeksi?Huomenta vaan Senssu, luulenpa että etsivät mielenterveysongelma peilin väärältä puolelta, eihän tuossa lauseessa ole mitään järkeä täysin epälooginen, että minun pitäisi todistaa sinun olemassa olosi, chiang maissa... no pattayan savo rulez.
Numball kirjoitti:
Huomenta vaan Senssu, luulenpa että etsivät mielenterveysongelma peilin väärältä puolelta, eihän tuossa lauseessa ole mitään järkeä täysin epälooginen, että minun pitäisi todistaa sinun olemassa olosi, chiang maissa... no pattayan savo rulez.
Voisinhan minä hieman auttaa asiassa omalta osaltani vaikka aijaamalla kirsikan, tai jopa auringonlaskun, ehkä Gaten tiilikasan, tietysti kaikki Kuksalla, mutta antaapa olla räpsyttelyt koska aivopesu on tehnyt lopullisen ja peruuttamattoman vaikutuksen jo, eli korkoa korolle on hyvällä prosentilla saavutettu.
SENSSU kirjoitti:
Voisinhan minä hieman auttaa asiassa omalta osaltani vaikka aijaamalla kirsikan, tai jopa auringonlaskun, ehkä Gaten tiilikasan, tietysti kaikki Kuksalla, mutta antaapa olla räpsyttelyt koska aivopesu on tehnyt lopullisen ja peruuttamattoman vaikutuksen jo, eli korkoa korolle on hyvällä prosentilla saavutettu.
Antaa pojun himon vielä yltyä miettimällä on yksikkökaksikkko tai kaksikko yksikkö, on siinä elämätehtävä villalangalla on valtava vaikutus, hieman heikkoälyiseen.
- Anonyymi
Jenni kaataa ittelleen vaan, muut ei tollasta kuraa huoli.
- Anonyymi
Kirsin ja Enne Alisabetin läskijuhlissa haisee tussuhiki, kun kaksi kuvatusta yrittää pysyä sateenkaaren tuolla puolen. Pakkokin on, eihän läskiä lepakkoa kukaan halua lähelleen haisemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte242470