Z3:sen kuvanlaadusta yms.

Nimetön

Olisi mukavaa kuulla joitakin ihan peruskuvailijan kommentteja tuon dimage z3:sen kuvanlaadusta (ja mahdollisesti myös muista "tärkeistä asioista"). Rakeisuutta tuntuu ilmeisesti olevan melkoisesti ainakin arvostelujen mukaan, mutta haittaako käytännössä? Mitenkäs kuvanlaatu verrattuna muihin samantyylisiin, esimerkiksi Canonin s1:seen? Kaikkia kokemuksia tuosta Minoltasta olisi mukavaa kuulla... "Tuleva ostaja?"

7

2062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mlk
    • opettaja

      Vanha mallihan se on mut tosi hyvä. Rakeisuutta....aiot sä tapetoida kämppäs kuvillals??????

    • pnieminen

      kuvanlaatu on surkea; ylivalotusta, kohinaa, värisävyt vääristyy, samaan suoritukseen pystyy ihan mikä tahansa pokkari alta 200€ :)

      • konica minolta z1

        Ei nyt ihan noinkaan. Peruskuvaajalle hyvä ostos. Helppokäyttöinen ja loistavia kuvia tavalliselle ihmiselle, niin läheltä kuin kaukaa.


      • konica minolta z1
        konica minolta z1 kirjoitti:

        Ei nyt ihan noinkaan. Peruskuvaajalle hyvä ostos. Helppokäyttöinen ja loistavia kuvia tavalliselle ihmiselle, niin läheltä kuin kaukaa.

        Eihän se juuri 200 ecua enempää maksakaan,kun katsoo mistä hankkii!


      • Konit

        Tämä on sitä tyypillistä paskanpuhumista näillä palstoilla.
        Tuskin olet edes kokeillut ko. kameraa sen näkee jo vastauksestasi.

        Kommentoin ketjuun aika myöhään mutta toivon, että se autaa saamaan realisemman kuvan lukijoille ko. kamerasta.

        Itse olen kokeillut ihamn ok. monipuolinen kamera ei pokkarit tarjoa tätä kaikkea.
        On ihan selvää, että vuosi "digi" laitteiden kehityksessä vie niitä hurjasti eteenpäin, mutta ei se tätä kameraa huonommaksi.

        "Hyvä valinta" hinta/laatusuhteessa!


    • olli

      Olen ollut kameran takana 50 vuotta silloin tehtiin kuvista pinnakkaiskopioita ja salamalamput oli sähkölampun kokoisia. Kamerassa yksi aukko ja suljin nopeus. Silloinkin oli niin että kamerat oli huonoja ,kuvia ei osattu valokuvaamossa tehdä kaikki oli huonoa paitsi kuvaajat. Eli ei mitään uutta ,kuvaajaissa ei ole edelleenkään mitään vikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe