Z3:sen kuvanlaadusta yms.

Nimetön

Olisi mukavaa kuulla joitakin ihan peruskuvailijan kommentteja tuon dimage z3:sen kuvanlaadusta (ja mahdollisesti myös muista "tärkeistä asioista"). Rakeisuutta tuntuu ilmeisesti olevan melkoisesti ainakin arvostelujen mukaan, mutta haittaako käytännössä? Mitenkäs kuvanlaatu verrattuna muihin samantyylisiin, esimerkiksi Canonin s1:seen? Kaikkia kokemuksia tuosta Minoltasta olisi mukavaa kuulla... "Tuleva ostaja?"

7

2105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mlk
    • opettaja

Vanha mallihan se on mut tosi hyvä. Rakeisuutta....aiot sä tapetoida kämppäs kuvillals??????

• pnieminen

kuvanlaatu on surkea; ylivalotusta, kohinaa, värisävyt vääristyy, samaan suoritukseen pystyy ihan mikä tahansa pokkari alta 200€ :)

• konica minolta z1

Ei nyt ihan noinkaan. Peruskuvaajalle hyvä ostos. Helppokäyttöinen ja loistavia kuvia tavalliselle ihmiselle, niin läheltä kuin kaukaa.

• konica minolta z1
        konica minolta z1 kirjoitti:

Ei nyt ihan noinkaan. Peruskuvaajalle hyvä ostos. Helppokäyttöinen ja loistavia kuvia tavalliselle ihmiselle, niin läheltä kuin kaukaa.

Eihän se juuri 200 ecua enempää maksakaan,kun katsoo mistä hankkii!

• Konit

Tämä on sitä tyypillistä paskanpuhumista näillä palstoilla.
        Tuskin olet edes kokeillut ko. kameraa sen näkee jo vastauksestasi.

Kommentoin ketjuun aika myöhään mutta toivon, että se autaa saamaan realisemman kuvan lukijoille ko. kamerasta.

Itse olen kokeillut ihamn ok. monipuolinen kamera ei pokkarit tarjoa tätä kaikkea.
        On ihan selvää, että vuosi "digi" laitteiden kehityksessä vie niitä hurjasti eteenpäin, mutta ei se tätä kameraa huonommaksi.

"Hyvä valinta" hinta/laatusuhteessa!

• olli

Olen ollut kameran takana 50 vuotta silloin tehtiin kuvista pinnakkaiskopioita ja salamalamput oli sähkölampun kokoisia. Kamerassa yksi aukko ja suljin nopeus. Silloinkin oli niin että kamerat oli huonoja ,kuvia ei osattu valokuvaamossa tehdä kaikki oli huonoa paitsi kuvaajat. Eli ei mitään uutta ,kuvaajaissa ei ole edelleenkään mitään vikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3906
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      91
      2310
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1982
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1773
    5. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    6. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1511
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1172
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1118
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1074
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1032
    Aihe