Mistä tunnistaa sen oikean..

Anonyymi-ap

Täs perjantain pähkinä..

25

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Allergiasta, siitäpä sen tunnistaa.

    • Vie naisesi Ikeaan. Jos rakastat häntä vielä kun tulette ulos, hän on se oikea.

    • Anonyymi

      Siitä miten sydän laulaa hoosiannaa hänen lähellään.

      • Anonyymi

        Joo ja ne muistikatkot ku on muissa sfääreissä hänen lähellään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja ne muistikatkot ku on muissa sfääreissä hänen lähellään..

        Miten muistat muistikatkot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten muistat muistikatkot?

        Vastaan sivusta.

        Siten, että ensin hän oli yhdessä kohtaa huonetta. Ja aivan yhtäkkiä, huomaatkin hänen siirtyneen aivan toiseen kohtaan eikä mitään mielikuvaa, milloin ja mitä kautta hän sinne siirtyi. Kerran tapahtunut itsellekin... kun oli aivan hämmentynyt siitä, mitä hän juuri sanoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja ne muistikatkot ku on muissa sfääreissä hänen lähellään..

        Jaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan sivusta.

        Siten, että ensin hän oli yhdessä kohtaa huonetta. Ja aivan yhtäkkiä, huomaatkin hänen siirtyneen aivan toiseen kohtaan eikä mitään mielikuvaa, milloin ja mitä kautta hän sinne siirtyi. Kerran tapahtunut itsellekin... kun oli aivan hämmentynyt siitä, mitä hän juuri sanoi.

        Hyvin kuvailtu tilanne.Aivot ikäänkuin lukkiutuu ja osa jää pimentoon kysymykset tai puhuttu asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten muistat muistikatkot?

        Johtuu jostain sisäisestä jännityksestä toisen lähellä.Kemiaa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan sivusta.

        Siten, että ensin hän oli yhdessä kohtaa huonetta. Ja aivan yhtäkkiä, huomaatkin hänen siirtyneen aivan toiseen kohtaan eikä mitään mielikuvaa, milloin ja mitä kautta hän sinne siirtyi. Kerran tapahtunut itsellekin... kun oli aivan hämmentynyt siitä, mitä hän juuri sanoi.

        Minulla ollut samanlaisia tuntemuksia ihastukseni suhteen. Jälkeenpäin tuntuu kuin olisi leijunut ympäriinsä.


    • Anonyymi

      Kyllä samiksen tunnistaa.
      Katseesta, elekielestä, jalkaterän asennosta, ym.

    • Anonyymi

      Sellainen vakaa ajettava ja lähtee vääntään heti alhaalta.

    • Sen tunnistaa liikennemerkistä. Ei saa kääntyä vasemmalle🤣

    • Anonyymi

      Ei lähde mielestä....

    • Anonyymi

      Helppo ja hyvä olla, Samista sopivassa suhteessa tai pitämätön yhteinen huumori the thing

    • Anonyymi

      Tahtotilasta?

    • Anonyymi

      Helppo mutta ei sillä tavalla helppo

    • Anonyymi

      No hymystä, mikä pitää hhuomata kauempaa, lähellä on aasia, aasiassahan on joki joka naiselle pillupyykille, ei tule sähkölaskua, tulee immuniteettia, että ynnää rahalaskun myös viikonloppuloman pildejoelle hhintoja, hihhi.
      KYTÄT!!!!!!!!!
      https://m.youtube.com/watch?v=TMRbDF-Ea8M

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys!! Jokainen kokee sen omalla tavallaan, mutta kyllä siinä yhteisiäkin piirteitä ja tapahtumia on. Se oikea, on erittäin vaikea hahmottaa ilman pitempi aikaista ystävyyttä tai seurustelua. Ihastumisen hetkellä saattaa myös haaveilla ikuisesta rakkaudesta sen oikean kanssa. Yhteinen kemia, yhteiset haaveet ja sopiva huumori niiden toteutukseen lienee useimmille tärkeitä. Toinen täytyy kokea tärkeäksi ja arvokkaaksi kumppaniksi, jonka kanssa yhteinen taival tuntuu joka hetkellä mieleiseltä. Nuoremmilla sen oikean tavat ja harrasteet on isommassa roolissa kuin aikuisemmilla. Aikuisemman makuun saattaa olla joustava ja elämästä arkisemmin nautinnonsaava kumppani. Tunnepuoli täytyy myös kohdata, ei voi kääntää selkää toisen läheisyyden kaipuun tarpeelle. Oikean kanssa elämä on helppoa, turvallista ja rakkaudella kuorrutettua.
      https://youtu.be/gl4BQgeSVxw

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus.


    • Anonyymi

      Tuntee olonsa turvalliseksi, on kuin kotonaan.

    • Anonyymi

      Lyhyt vastaus, mut ei enempää selitellä tarvitse.
      Siitä, kun hän ei oo elämässä, ei elämään muitakaan halua.

    • Anonyymi

      Sen huomaa väkisinkin vetovoima on valtava ja se saa tekemään asioita. Jos mietit jotain onko hän niin todennäköisesti ei.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe