wa-kuvaa ja tekisi mieli kirjoittaa sinne pieni viaton viesti: Hyvää viikonloppua X!
Tässähän se menee mitä varmimmin väärään osoitteeseen ja laitan silti tänne.
Hyvää viikonloppua X!
Tuijotan yhden ihmisen
43
1368
Vastaukset
- Anonyymi
Nih, eipä siinä taida olla ketään muuta esteenä kuin sinä! Jos olisit blokattu niin et näkisi edes kuvaa.
- Anonyymi
Ihan hyvissä väleissä ollaan. Ei mikään ex kyseessä. Hän saattaisi vaan ihmetellä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvissä väleissä ollaan. Ei mikään ex kyseessä. Hän saattaisi vaan ihmetellä sitä.
Kuka nyt viikonlopun toivotuksista mielensä pahottaisi? ..Etenkin jos olette väleissä. Tiedä vaikka tarvitsisi sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt viikonlopun toivotuksista mielensä pahottaisi? ..Etenkin jos olette väleissä. Tiedä vaikka tarvitsisi sitä.
En tiedä mitä mieltä hän siitä olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä mieltä hän siitä olisi.
Selviää vain laittamalla! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selviää vain laittamalla! :)
Ei välttämättä selviä. Hän saattaa vastata ystävällisesti ja silti pitää sitä sekoiluna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä selviä. Hän saattaa vastata ystävällisesti ja silti pitää sitä sekoiluna.
Kuulostaa että yliajattelet.. Toki hyvä joissain asioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa että yliajattelet.. Toki hyvä joissain asioissa.
Niin taidan ajatella. Pitää joskus vaan laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei viesti ole sekoilua.Itse toivoisin häneltä viestiä.
- Anonyymi
Minäkin kurkistin tänään hänen Wp:heb, pettymys oli suuri, kun ei ole kuvaa. Minulla on. Joten laita viestiä tulemaan, jos olet Hän:)
- Anonyymi
On minulla kuva. Hänen ja minun kuvissa on jotain samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On minulla kuva. Hänen ja minun kuvissa on jotain samaa.
Onko väriteema sama?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko väriteema sama?
Ei se ihan taida olla sama vaikka samaakin on.
- Anonyymi
Täällä ootetaan sitä viatonta viestiä että pistä vaa se tulloon...
- Anonyymi
Anna mennä vaan ja laita viesti meneen saat siitä jänskää viikonloppu jännitystä 🙃 sit perään alkoholipitoista juomaa rohkaisuksi niin on semmonen hjuva fiilis.
- Anonyymi
Ei mitään toivotuksia. Outoa jos joku yhtäkkiä lähettää vaan hyvää viikonloppua. Kysy vaikka jotain kuulumisia.
- Anonyymi
Kannattaa laittaa se viesti. Teet toisen onnelliseksi
- Anonyymi
Kurtturuusu lähettää pienen viestin PalstaRinssille. Hyvää viikonloppua. Olet komea!
- Anonyymi
Senkun laitat, kuka sen estää. Turha miettiä yhtä viestiä.
- Anonyymi
Ei ole turhaa, jos ihminen on tärkeä. Sillä on merkitystä mitä toinen ajattelee sinusta tutustumisvaiheessa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole turhaa, jos ihminen on tärkeä. Sillä on merkitystä mitä toinen ajattelee sinusta tutustumisvaiheessa!
Kuka muka suuttuu viikonlopun toivotuksista. Paranna itsetuntoasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, jos olet(te) tosiaan seurusteluaikeissa niin ainakin ilmaiset että hän on ajatuksissa. Paremman kuvan kai se antaa tuossa tilanteessa kuin mykkänä oleminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, jos olet(te) tosiaan seurusteluaikeissa niin ainakin ilmaiset että hän on ajatuksissa. Paremman kuvan kai se antaa tuossa tilanteessa kuin mykkänä oleminen?
Hyvä viesti☝️👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka muka suuttuu viikonlopun toivotuksista. Paranna itsetuntoasi.
En puhu suuttumisesta. Vaan siitä miten outoa on, jos joku toivottaa noin yllättäen. Nyt aivot käyttöön siellä ja ajattele itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme seurustele tai treffaile mitenkään. Sehän olisi kokonaan eri asia. Eihän kukaan sellaisessa tilanteessa edes miettisi.
- Anonyymi
Kannattaa niellä ylpeys ja laittaa rohkeasti viestiä. Mitä väliä vaikka menis pieleen? Rakkauden takia kannattaa taistella ja voittaa pelkonsa sitä mieltä minä olen!!! Mitä jos siitä kehittyis jotain ja kohta eläisit unelmaasi vai pelkäätkö juuri sitä??? Paljon suurempi mahdollisuus voittaa kuin lotossa mietis sitä ;)
- Anonyymi
Näin juuri
- Anonyymi
Ei oo tullu viestiä. Pelkäätkö vieläkin kun kohta elät unelmaa.
- Anonyymi
Kyse ei ole pelosta vaan siitä onko se sopivaa. Ei ole tindermatch nyt kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole pelosta vaan siitä onko se sopivaa. Ei ole tindermatch nyt kyseessä.
Sama työpaikka on kai harvemmin este.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama työpaikka on kai harvemmin este.
Eikä työkaverikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä työkaverikaan.
Mistä olet hänen wan kaivanut jos saa udella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä työkaverikaan.
Sama koulu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä olet hänen wan kaivanut jos saa udella?
Wan sain kun laitoin hänelle viestin joskus.
- Anonyymi
Meinaako tää X ampiasten härkkijää?
- Anonyymi
Tai sitten Herra x voisi vain pistää sen viestin menemään mutisematta sen enempää !
- Anonyymi
En ole mies.
- Anonyymi
Hyvää vkl. =herra x
- Anonyymi
Kiitos herralle X. Jos tuo oli toivotus?
- Anonyymi
Kijota sille ihmiselle.
- Anonyymi
Älkää hyvät ihmiset tehkö samaa virhettä kuin minä ja jättäkö asiaa siihen. Rakkaus voi alkaa siitä ja voitte saada sen ja enemmänkin mitä olette uskaltaneet edes toivoa! ❤❤❤❤❤❤ Älkää hukatko aikaa ja elämäänne...
- Anonyymi
Onnellisia vauvan- kuvia sinnekin.
- Anonyymi
Vauvan kuvia? Onko tullut perheenlisäystä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1706183- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46922Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan221736