Moi
Olen kaupan kassajonossa, minun vuoroni tulee maksaa pankkikortilla ja näpyttää tunnusluku, tänään ja muulloinkin on käynyt näin, että juuri siinä tilanteessa silmät saattavat jäädä kiinni johonkin epäolennaiseen, esim toiseen asiakkaaseen joka on takana tai vielä edessä, tai johonkin muuhun, pelkona siinä on että silmät harittaa ja näytän jotenkin typerältä.
Silmissä ei ole vikaa, vika on ocd:ssa.
Jotenkin se tilanne on tuossa se laukaiseva tekijä, myyjä saattaa katsoa minuun, kenties muut asiakkaat ja saattavat nähdä minun silmäni eli se fokus on minussa, siksi silmät menevät minne haluavat vaikka itse en halua.
Jos kielletään ajattelemasta keltaista jeeppiä, sinä ajattelet sitä.
Tuossa tilanteessa haluan toimia "oikein" niimpä silmät menee minne haluaa.
Toki tämä kaupan kassajono ongelma ei nyt suurin ole mutta tämä katselu ongelma muuten aiheuttaa paljon tuskaa.
Pitäisi olla välittämättä mutta kun tästä ei voi olla välittämättä.
Tässä on seinävastassa.
katselu ongelma 2
4
325
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko sama, joka teki keskustelun myös siitä toisesta katselu ongelmasta? Mutta mulla on tämä ongelma kanssa. Ja se ei rajoitu vaan kaupan kassalle vaan se on vähän koko aikainen ongelma, jos olen ihmisten joukossa. Ei kehtaa oikein lähteä kotoa mihinkään, kun on tämä niin noloa jotenkin. Juuri se, kun tiedostaa miten hölmöltä se näyttää, kun silmät alkaa harittaa ja hypellä. Tosiaan tuo kaupan kassalla on hyvä esimerkki tilanteesta, mulle käy just samanlailla. On täyttä tuskaa tämä ongelma.
- Anonyymi
Ja olen tähän asti luullut, että olen varmaan ainoa koko suomen maassa kellä on tämä ongelma. On varmaan aika harvinainen ongelma.
- Anonyymi
Entä jos maksaisi itsepalvelukassalla,helpottaisiko se tilannetta.
- Anonyymi
Tai edes lähimaksulla niin ei tarvitsisi näpytellä mitään. Kaupan kassalla lähes läpikävelyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584198Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262954Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432653Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652207Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4401815Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.731305- 621287
- 591189
- 2591069
- 45988