Moi! Oon kiinnostunu yhestä pojasta mun luokalla ja se kattelee mua paljon ja mä sitä, mut se on yhessä yhen toisen kaa ja se tyttö ei oo meijän koulus. Mun kaveritki on sanonu et se vilkuilee mua paljon. Kerran se vähän ”kiusi” mua ja kysyin mitä ihmettä se oli, niin se vastas et se oli sen kaveri, vaikka mun kaveri näki et se ite oli se ja se on myös merkinny mut sen ig julkaisuu, vaikka ei olla sillee kavereita. En tiiä osaako tosta paljoa kertoa oisko se yhtään kiinnostunu musta, mut osaisitteks te päätellä? Ja jos osaisitte kertoo miten voisin alkaa kaveeraamaan sen kaa esim. vaikka snäpis laittaisin jtn viestiä tai vaikka koulussaki sillee et se ei ois outoa. Kiitos!😊
Tykkääkö se musta?
6
357
Vastaukset
On ilmeistä, että se on kiinnostunu susta, Siks se sua kattelee, ihan varmana. Pallo on ny sulla, ja sun pitää ny ehottaa sille viestinvaihtoo. Jos et tee sillei tai selkeemminki, tilaisuus tutustumiseen menee ohi. 🌹👀
- Anonyymi
Ihme, että et suositellut vitun näyttämistä pojalle
Anonyymi kirjoitti:
Ihme, että et suositellut vitun näyttämistä pojalle
Onkohan sinulle kivi jäänyt hiertämään kengässä? Vittu on KAUNEINTA ja HERTTAISINTA, mitä mies voi koskaan nähdä, mutta pariutumisen kannalta vielä tärkeämpi on LUONNE. 🌹👀
- Anonyymi
Keskity koulunkäyntiin. Tyyppi on vasta lapsi, kohta vilkuilee jotain toista.
No, jos jokaisesta kokeesta saan 9-8 arvosanan luulen, että koulunkäyntini sujuu ihan hyvin. Ja pitäähän sitä olla joku motivaatio edes mennä kouluun😄🤷♀️
Tuo on mukavaa aikaa. Nauti nuoruudestasi. 👼
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3983297Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841332- 1081321
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481165
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801072Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26975- 33857