Kuinka Pogostan Vuokratalot voi pitää konkurssikypsää tilitoimistoa isännöitsijänä. Muutenkin isännöitsijän toiminta on ala-arvoista. Kun kunnassa oli asuntosihteeri, niin kuukausittain nettiin päivitettiin vapaat vuokra-asunnot. Oli helppo jo päältä katsoa, mitä oli tarjolla. Nyt ei tuomosta listaa eivät näköjään osaa tehdä.
Isännöinti
7
1482
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa olen ihmetellyt jo vuosikausia. Yrityksen toiminta on joka suhteessa aivan surkeaa ja edes omia asioitaan eivät osaa hoitaa. Miten sitten muiden? Tulee vaan mieleen onko tässä jokin piilossa oleva kytkös vuokrataloyhtiön ja tilitoimiston välillä.
- Anonyymi
Hyvä veli verkosto
- Anonyymi
edellinenkin oli kyynärpää taktiikalla toimiva ei mikään kiva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
edellinenkin oli kyynärpää taktiikalla toimiva ei mikään kiva
Eikös nyt ole tapahtunut muutos asiassa
- Anonyymi
Saattaapi olla
- Anonyymi
Eiköhän Pogostan vuokratalojen toimitusjohtajan virkaankin olisi nuorempia ja koulutukseltaan sopivampia kuin ent.kj Lappalainen. Hoiteleeko kunnan kepuhegemonia aikanaan Ahokkaallekin jonkun hyvätuloisen, mutta vähätöisen eläkeviran?
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ihmetyttää tämä touhu. Kunta eli kuntalaiset maksavat yhä Lappalaiselle, Ahokkaan ystävälle ja tukijalle ja Hoskosen kaverille melkoiset rahat kunnan yhtiöiden asioiden hoitamisesta. Nyt viimeisimpänä tämä vuokratalojen isännöinnin keikautus omalle firmalle. Varmasti on jo Ahokkaallekin tulevaisuudensuunnitelmat olemassa. Ahokas kun lupasi jo julkisesti että ei lähde Ilomantsista minnekään jos häntä ei valita Outokumpuun. Ollaan siis näköjään pääsemättömissä tästä pyhästä kolminaisuudesta Ahokas, Hoskonen ja Lappalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984