Isännöinti

Anonyymi-ap

Kuinka Pogostan Vuokratalot voi pitää konkurssikypsää tilitoimistoa isännöitsijänä. Muutenkin isännöitsijän toiminta on ala-arvoista. Kun kunnassa oli asuntosihteeri, niin kuukausittain nettiin päivitettiin vapaat vuokra-asunnot. Oli helppo jo päältä katsoa, mitä oli tarjolla. Nyt ei tuomosta listaa eivät näköjään osaa tehdä.

7

1482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa olen ihmetellyt jo vuosikausia. Yrityksen toiminta on joka suhteessa aivan surkeaa ja edes omia asioitaan eivät osaa hoitaa. Miten sitten muiden? Tulee vaan mieleen onko tässä jokin piilossa oleva kytkös vuokrataloyhtiön ja tilitoimiston välillä.

• Anonyymi

Hyvä veli verkosto

• Anonyymi

edellinenkin oli kyynärpää taktiikalla toimiva ei mikään kiva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

edellinenkin oli kyynärpää taktiikalla toimiva ei mikään kiva

Eikös nyt ole tapahtunut muutos asiassa

• Anonyymi

Saattaapi olla

• Anonyymi

Eiköhän Pogostan vuokratalojen toimitusjohtajan virkaankin olisi nuorempia ja koulutukseltaan sopivampia kuin ent.kj Lappalainen. Hoiteleeko kunnan kepuhegemonia aikanaan Ahokkaallekin jonkun hyvätuloisen, mutta vähätöisen eläkeviran?

• Anonyymi

Samaa mieltä. Ihmetyttää tämä touhu. Kunta eli kuntalaiset maksavat yhä Lappalaiselle, Ahokkaan ystävälle ja tukijalle ja Hoskosen kaverille melkoiset rahat kunnan yhtiöiden asioiden hoitamisesta. Nyt viimeisimpänä tämä vuokratalojen isännöinnin keikautus omalle firmalle. Varmasti on jo Ahokkaallekin tulevaisuudensuunnitelmat olemassa. Ahokas kun lupasi jo julkisesti että ei lähde Ilomantsista minnekään jos häntä ei valita Outokumpuun. Ollaan siis näköjään pääsemättömissä tästä pyhästä kolminaisuudesta Ahokas, Hoskonen ja Lappalainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe