Mitä mieltä olette siitä kun Paimio haki Föli alueeseen?
Paimio Föliin
5
280
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi toteutuessaan hyvä asia.
- Anonyymi
Mielestäni se olisi ehkä turhaa jos Paimio otetaan mukaan fölialueeseen.
Nimittäin liittymismaksu Föliin on 250 000 euron luokkaa ja siihen päälle se että Paimion nettokustannukset bussiliikenteen suhteen kasvaisivat suuremmiksi verrattuna nykyiseen malliin jossa Paimion kaupunki järkkää yhdessä ELY-keskuksen kanssa bussiliikenteen.
Ja otetaan huomioon mm. se, että tihentyykö Turun ja Paimion välinen bussiliikenne nykyisestä vai pysyykö aikataulut ennallaan jos ja kun Föli liikenne Paimiossa alkaa? Ja ottaen huomioon sen että Paimio on laaja maaseutukaupunki niin ei kaikilla Paimion asukkailla ole mahdollisuutta käyttää joukkoliikennettä työmatkoihin.
Niin mitä Paimio siitä Fölistä hyötyy jos nettokustannukset joukkoliikenteen suhteen kasvavat nykyisestä ja bussiliikenteen aikataulut pysyy suunniilleen samana tai joudutaan säästösyistä karsimaan?- Anonyymi
Ja sitäpaitsi; se olisi parempi ettei Paimiota oteta Föli alueeseen mukaan. Kun Paimiossa on muutenkin sosiaalituilla asuvia jotka eivät viitti hakea töitä.
- Anonyymi
Hyvä, kun liitytään.
- Anonyymi
Moni maksaa autonsa työmatkavähennyksillä.
Loppuu tämäkin kuppaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274