Löytyskö päijät-hämeestä vanhempaa naista 50v kollille roolileikkiin
65+v naista
13
1080
Vastaukset
- Anonyymi
Kunhan ei vaan tarvitse ilmoittaa yhteystietoja eikä tavata.
- Anonyymi
Löytyy jos kiinnostaa muutama vuos nuorempi
- Anonyymi
strykpojke kirjoitti:
Missä sinä nuorempi asuu?
Lahdessa
Anonyymi kirjoitti:
Lahdessa
Ikävä että asut siellä!Minä asun Vaasan ja Pietarsaaren välillä!Jos et halua muuttaa tänne asumaan mun luonani?Olen aivan yksin koko maailmassa!
Sama kysymys Pohjanmaalla kolmio Kokkola Seinäjoki Vaasa?
- Anonyymi
Ei noin tarkasti kannata kertoa, millaisiin roolileikkeihin seuraa hakee ...
- Anonyymi
Et yleisempää kuiteskaa ymmärrä.
Anonyymi kirjoitti:
Et yleisempää kuiteskaa ymmärrä.
No sehän selviää kun päästään yhteksiin..jos samat ajatukset niin hyvä
Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603008
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten5012595Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?981300Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!331289Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?191165- 451039
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.288952Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109916Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti42910Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34870