Kierälahden kuningas...on?

Anonyymi-ap

Tuntus et itseään täynnä olevat,mahtipontiset ja päissään/sekasin olevat maailman valtiaat.Luulevat itsestään liikoja.

19

1383

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuulitunneli tapaus avautui

• Anonyymi

Iloinen mäki ?? Koira juoksentelee vapaana, roskat ja mainoslehdet pitkin pihaa

• Anonyymi

Se ei muuta tee kuin juo ja juo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei muuta tee kuin juo ja juo

Mitäs se sulle kuuluu hanki elämä reppana

• Anonyymi

Tyttäret perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida olla itselläsi elämää jos täällä kommentoit asioihin, kieppiperällä ei asu kuin juoppoja ja pilvenpolttajia. Niin on ollut ja aina tulee niin olemaan. Taidat itsekkin kuulua niihin luusereihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilotonmäki, reppana pössyttelijä aliravittu sohvaperuna

• Anonyymi

No se deekumäki tietty

• Anonyymi

Onko se se henkselimies?? Akalla villa mekko?

• Anonyymi

esinahkaa taaksepäin, mars

• Anonyymi

Kenellä on kierälahden isoin terska?

• Anonyymi

Arskalla

• Anonyymi

Neki jarkko

• Anonyymi

Entäs pallit ,kellä kieriksen valtavimmat?

• Anonyymi

Joku seisoi kierälahden risteyksessä housut nilkoissa, Valtava kyrpä pystyssä ja käsi lipassa tervehti autoilijoita, kukahan oli, onneks ei sentää ollu pussikaljaa juomassa humalassa.

• Anonyymi

Varmaa ampe tai vesku

• Anonyymi

Kulmahousut ja lakerikengät myy kaikkea narkattavaa .

• Anonyymi

Ei kai siellä asu yhtään normaalia ihmistä

• Anonyymi

Kiepissä asuu pilven polttajia, ryynin vetäjiä tai muuten vaa kotihiiriä, säälittävää porukkaa koko alueella

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      54
      5154
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2843
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      2149
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      64
      984
    5. Mä vikittelen sut papparaisena :D

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      69
      910
    6. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      487
      895
    7. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      53
      841
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      27
      822
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      48
      758
    Aihe