Hei rakas nainen

Anonyymi-ap

Anteeksi, jos oon sotkenu kaiken. Erehdyin luulemaan että hän on se oikea :(
Sain nyt varmuuden ettei oo. Toivottavasti et oo vielä kadonnu täältä.
Rakastan sua :)

22

1224

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole kadonnut, mutta uusi mies mielessä :)

• Anonyymi

Ei me tunneta joten et voi minua tuntematonta ihmistä rakastaa ja nähtiin viimeksi viime vuonna.

• Anonyymi

Rakas nainen juu

• Anonyymi

Palstanainen vei voiton reaalinaisesta.

• Anonyymi

En kadonnut. Rakastan myös sua mies 😘

• Anonyymi

Ihana kuulla :)
        Hyvää yötä rakkaus :)

• Anonyymi

Noo jospa rohkaistutaan IRL

• Anonyymi

Vain sillä on merkitystä

• Anonyymi

Naurattaa tämä. Yhden palstanaikkosen trollausta.

• Anonyymi

Sairas oot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairas oot.

Huijaa keksikertaisia lukijoitasi älä minua pentu!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Korppikotka fasaanille

• Anonyymi

Itselleen kirjoittaa mutta onko alunperin se naista esittävä mies vaiko todella näin alas vajonnut

• Anonyymi

Mies tuo on ja maaninen sellainen . .

• Anonyymi

Mitään miestä tässä viestiketjussa ei ole. Yksi ja sama nainen rakentelee näitä kateellisena ja mustasukkaisena. Olette aika sinisilmäisiä ettekä ymmärrä minkälaisen psykon pyöritettävänä täällä ootte. Ette voi koskaan tietää onko täällä oleva viesti totta vai tuon ämmän narusta vetelyä. Pitäkää oikeasti varanne. Kun te itkette kaivattunne perään, se onkin tuo nainen jonka elämä on täällä ja joka katsoo olevansa muiden yläpuolella ja jotenkin oikeutettu sairaisiin vedätyksiinsä. Onko se se röllitär vai joku kuu. Ihan sama. Minä häivyn ottamaan yhdestä miehestä nyt selvää ilman teitä. Voikaa muut hyvin paitsi tuo yks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään miestä tässä viestiketjussa ei ole. Yksi ja sama nainen rakentelee näitä kateellisena ja mustasukkaisena. Olette aika sinisilmäisiä ettekä ymmärrä minkälaisen psykon pyöritettävänä täällä ootte. Ette voi koskaan tietää onko täällä oleva viesti totta vai tuon ämmän narusta vetelyä. Pitäkää oikeasti varanne. Kun te itkette kaivattunne perään, se onkin tuo nainen jonka elämä on täällä ja joka katsoo olevansa muiden yläpuolella ja jotenkin oikeutettu sairaisiin vedätyksiinsä. Onko se se röllitär vai joku kuu. Ihan sama. Minä häivyn ottamaan yhdestä miehestä nyt selvää ilman teitä. Voikaa muut hyvin paitsi tuo yks.

Sinun, eli miehen vedätyksiä nämä on. Joudut vastuuseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehkulamppu se täällä vaan vieläkin vainoaa ihmisiä.
        Eikö se nalle riitäkään?

• Anonyymi

Se toinen on Se Oikea. Yritä vielä, naiset tykkää sinnikkäistä miehistä

• Anonyymi

niin no sillehän useimpien suhteiden jatkuvuus perustuu, ettei vielä ole vaan löydetty sitä oikeaa ja siihen asti on tyytyminen johonkuhun välttävään

• Anonyymi

En oo kadonnu....en.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7568
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe