Hei rakas nainen

Anonyymi-ap

Anteeksi, jos oon sotkenu kaiken. Erehdyin luulemaan että hän on se oikea :(
Sain nyt varmuuden ettei oo. Toivottavasti et oo vielä kadonnu täältä.
Rakastan sua :)

22

1285

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole kadonnut, mutta uusi mies mielessä :)

• Anonyymi

Ei me tunneta joten et voi minua tuntematonta ihmistä rakastaa ja nähtiin viimeksi viime vuonna.

• Anonyymi

Rakas nainen juu

• Anonyymi

Palstanainen vei voiton reaalinaisesta.

• Anonyymi

En kadonnut. Rakastan myös sua mies 😘

• Anonyymi

Ihana kuulla :)
        Hyvää yötä rakkaus :)

• Anonyymi

Noo jospa rohkaistutaan IRL

• Anonyymi

Vain sillä on merkitystä

• Anonyymi

Naurattaa tämä. Yhden palstanaikkosen trollausta.

• Anonyymi

Sairas oot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairas oot.

Huijaa keksikertaisia lukijoitasi älä minua pentu!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kiitos rakas nainen :)
        Kauniita unia ja oman kullan kuvia :)
        https://m.youtube.com/watch?v=DP3Q6Ixybwo

• Anonyymi

Korppikotka fasaanille

• Anonyymi

Itselleen kirjoittaa mutta onko alunperin se naista esittävä mies vaiko todella näin alas vajonnut

• Anonyymi

Mies tuo on ja maaninen sellainen . .

• Anonyymi

Mitään miestä tässä viestiketjussa ei ole. Yksi ja sama nainen rakentelee näitä kateellisena ja mustasukkaisena. Olette aika sinisilmäisiä ettekä ymmärrä minkälaisen psykon pyöritettävänä täällä ootte. Ette voi koskaan tietää onko täällä oleva viesti totta vai tuon ämmän narusta vetelyä. Pitäkää oikeasti varanne. Kun te itkette kaivattunne perään, se onkin tuo nainen jonka elämä on täällä ja joka katsoo olevansa muiden yläpuolella ja jotenkin oikeutettu sairaisiin vedätyksiinsä. Onko se se röllitär vai joku kuu. Ihan sama. Minä häivyn ottamaan yhdestä miehestä nyt selvää ilman teitä. Voikaa muut hyvin paitsi tuo yks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään miestä tässä viestiketjussa ei ole. Yksi ja sama nainen rakentelee näitä kateellisena ja mustasukkaisena. Olette aika sinisilmäisiä ettekä ymmärrä minkälaisen psykon pyöritettävänä täällä ootte. Ette voi koskaan tietää onko täällä oleva viesti totta vai tuon ämmän narusta vetelyä. Pitäkää oikeasti varanne. Kun te itkette kaivattunne perään, se onkin tuo nainen jonka elämä on täällä ja joka katsoo olevansa muiden yläpuolella ja jotenkin oikeutettu sairaisiin vedätyksiinsä. Onko se se röllitär vai joku kuu. Ihan sama. Minä häivyn ottamaan yhdestä miehestä nyt selvää ilman teitä. Voikaa muut hyvin paitsi tuo yks.

Sinun, eli miehen vedätyksiä nämä on. Joudut vastuuseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehkulamppu se täällä vaan vieläkin vainoaa ihmisiä.
        Eikö se nalle riitäkään?

• Anonyymi

Se toinen on Se Oikea. Yritä vielä, naiset tykkää sinnikkäistä miehistä

• Anonyymi

niin no sillehän useimpien suhteiden jatkuvuus perustuu, ettei vielä ole vaan löydetty sitä oikeaa ja siihen asti on tyytyminen johonkuhun välttävään

• Anonyymi

En oo kadonnu....en.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe