Anteeksi, jos oon sotkenu kaiken. Erehdyin luulemaan että hän on se oikea :(
Sain nyt varmuuden ettei oo. Toivottavasti et oo vielä kadonnu täältä.
Rakastan sua :)
Hei rakas nainen
22
1217
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kadonnut, mutta uusi mies mielessä :)
- Anonyymi
Ei me tunneta joten et voi minua tuntematonta ihmistä rakastaa ja nähtiin viimeksi viime vuonna.
- Anonyymi
Rakas nainen juu
- Anonyymi
Palstanainen vei voiton reaalinaisesta.
- Anonyymi
En kadonnut. Rakastan myös sua mies 😘
- Anonyymi
Ihana kuulla :)
Hyvää yötä rakkaus :)
- Anonyymi
Noo jospa rohkaistutaan IRL
- Anonyymi
Vain sillä on merkitystä
- Anonyymi
Naurattaa tämä. Yhden palstanaikkosen trollausta.
- Anonyymi
Sairas oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas oot.
Huijaa keksikertaisia lukijoitasi älä minua pentu!
- Anonyymi
Hyvää yötä rakas mies.
Tää sulle :
https://m.youtube.com/watch?v=lN2yYlzI8_g- Anonyymi
Kiitos rakas nainen :)
Kauniita unia ja oman kullan kuvia :)
https://m.youtube.com/watch?v=DP3Q6Ixybwo
- Anonyymi
Korppikotka fasaanille
- Anonyymi
Itselleen kirjoittaa mutta onko alunperin se naista esittävä mies vaiko todella näin alas vajonnut
- Anonyymi
Mies tuo on ja maaninen sellainen . .
- Anonyymi
Mitään miestä tässä viestiketjussa ei ole. Yksi ja sama nainen rakentelee näitä kateellisena ja mustasukkaisena. Olette aika sinisilmäisiä ettekä ymmärrä minkälaisen psykon pyöritettävänä täällä ootte. Ette voi koskaan tietää onko täällä oleva viesti totta vai tuon ämmän narusta vetelyä. Pitäkää oikeasti varanne. Kun te itkette kaivattunne perään, se onkin tuo nainen jonka elämä on täällä ja joka katsoo olevansa muiden yläpuolella ja jotenkin oikeutettu sairaisiin vedätyksiinsä. Onko se se röllitär vai joku kuu. Ihan sama. Minä häivyn ottamaan yhdestä miehestä nyt selvää ilman teitä. Voikaa muut hyvin paitsi tuo yks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään miestä tässä viestiketjussa ei ole. Yksi ja sama nainen rakentelee näitä kateellisena ja mustasukkaisena. Olette aika sinisilmäisiä ettekä ymmärrä minkälaisen psykon pyöritettävänä täällä ootte. Ette voi koskaan tietää onko täällä oleva viesti totta vai tuon ämmän narusta vetelyä. Pitäkää oikeasti varanne. Kun te itkette kaivattunne perään, se onkin tuo nainen jonka elämä on täällä ja joka katsoo olevansa muiden yläpuolella ja jotenkin oikeutettu sairaisiin vedätyksiinsä. Onko se se röllitär vai joku kuu. Ihan sama. Minä häivyn ottamaan yhdestä miehestä nyt selvää ilman teitä. Voikaa muut hyvin paitsi tuo yks.
Sinun, eli miehen vedätyksiä nämä on. Joudut vastuuseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehkulamppu se täällä vaan vieläkin vainoaa ihmisiä.
Eikö se nalle riitäkään?
- Anonyymi
Se toinen on Se Oikea. Yritä vielä, naiset tykkää sinnikkäistä miehistä
- Anonyymi
niin no sillehän useimpien suhteiden jatkuvuus perustuu, ettei vielä ole vaan löydetty sitä oikeaa ja siihen asti on tyytyminen johonkuhun välttävään
- Anonyymi
En oo kadonnu....en.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3007468Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne795822Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1583745Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1513463Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321867Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831806- 431431
- 221401
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan641374Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san151335