Anteeksi, jos oon sotkenu kaiken. Erehdyin luulemaan että hän on se oikea :(
Sain nyt varmuuden ettei oo. Toivottavasti et oo vielä kadonnu täältä.
Rakastan sua :)
Hei rakas nainen
22
1211
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kadonnut, mutta uusi mies mielessä :)
- Anonyymi
Ei me tunneta joten et voi minua tuntematonta ihmistä rakastaa ja nähtiin viimeksi viime vuonna.
- Anonyymi
Rakas nainen juu
- Anonyymi
Palstanainen vei voiton reaalinaisesta.
- Anonyymi
En kadonnut. Rakastan myös sua mies 😘
- Anonyymi
Ihana kuulla :)
Hyvää yötä rakkaus :)
- Anonyymi
Noo jospa rohkaistutaan IRL
- Anonyymi
Vain sillä on merkitystä
- Anonyymi
Naurattaa tämä. Yhden palstanaikkosen trollausta.
- Anonyymi
Sairas oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas oot.
Huijaa keksikertaisia lukijoitasi älä minua pentu!
- Anonyymi
Hyvää yötä rakas mies.
Tää sulle :
https://m.youtube.com/watch?v=lN2yYlzI8_g- Anonyymi
Kiitos rakas nainen :)
Kauniita unia ja oman kullan kuvia :)
https://m.youtube.com/watch?v=DP3Q6Ixybwo
- Anonyymi
Korppikotka fasaanille
- Anonyymi
Itselleen kirjoittaa mutta onko alunperin se naista esittävä mies vaiko todella näin alas vajonnut
- Anonyymi
Mies tuo on ja maaninen sellainen . .
- Anonyymi
Mitään miestä tässä viestiketjussa ei ole. Yksi ja sama nainen rakentelee näitä kateellisena ja mustasukkaisena. Olette aika sinisilmäisiä ettekä ymmärrä minkälaisen psykon pyöritettävänä täällä ootte. Ette voi koskaan tietää onko täällä oleva viesti totta vai tuon ämmän narusta vetelyä. Pitäkää oikeasti varanne. Kun te itkette kaivattunne perään, se onkin tuo nainen jonka elämä on täällä ja joka katsoo olevansa muiden yläpuolella ja jotenkin oikeutettu sairaisiin vedätyksiinsä. Onko se se röllitär vai joku kuu. Ihan sama. Minä häivyn ottamaan yhdestä miehestä nyt selvää ilman teitä. Voikaa muut hyvin paitsi tuo yks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään miestä tässä viestiketjussa ei ole. Yksi ja sama nainen rakentelee näitä kateellisena ja mustasukkaisena. Olette aika sinisilmäisiä ettekä ymmärrä minkälaisen psykon pyöritettävänä täällä ootte. Ette voi koskaan tietää onko täällä oleva viesti totta vai tuon ämmän narusta vetelyä. Pitäkää oikeasti varanne. Kun te itkette kaivattunne perään, se onkin tuo nainen jonka elämä on täällä ja joka katsoo olevansa muiden yläpuolella ja jotenkin oikeutettu sairaisiin vedätyksiinsä. Onko se se röllitär vai joku kuu. Ihan sama. Minä häivyn ottamaan yhdestä miehestä nyt selvää ilman teitä. Voikaa muut hyvin paitsi tuo yks.
Sinun, eli miehen vedätyksiä nämä on. Joudut vastuuseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehkulamppu se täällä vaan vieläkin vainoaa ihmisiä.
Eikö se nalle riitäkään?
- Anonyymi
Se toinen on Se Oikea. Yritä vielä, naiset tykkää sinnikkäistä miehistä
- Anonyymi
niin no sillehän useimpien suhteiden jatkuvuus perustuu, ettei vielä ole vaan löydetty sitä oikeaa ja siihen asti on tyytyminen johonkuhun välttävään
- Anonyymi
En oo kadonnu....en.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648