Heippa vaan kaikille. Mikä on tuo Ferentes Maritime Oy Turussa? Sivuilla näkyy aluksia ja reittejä mutta kuulemma lopettanut toimintansa? Onko kellään kokemuksia?
Mikä kumman Ferentes??
7
2032
Vastaukset
- Anonyymi
Pysy kaukana, kamala firma!
- Anonyymi
Ei varsinainen kultakaivos.....
Yrityksen Ferentes Oy (2018427-3) liikevaihto oli 2,4 miljoonaa euroa 2021 ja työllisti 16 henkilöä. Liikevaihto laski 3,5 %. Liiketoiminnan voitto oli 2 000 euroa ja liikevoittoprosentti oli 0,1 %. Yhtiön omavaraisuusaste oli 16 % - Anonyymi
Kyseessä on meidän mökkireitillä yhteysalusta pitänyt firma jolla oli varmasti suomen huonoimmat työveneet! Kevät 2022 oli aivan hirveä! Virolaisia työntekijöitä joiden kanssa ei voinut edes jutella! Veneissä oli kamala istua ja kippari ajoivat laituria päin niin kovaa että pelkäsimme laivan uppoavan
Olemme miehen kanssa iloisia siitä että mokoma firma katosi Saaristomereltä ja Finferries tuli tilalle. Entinen Ferryway. Nykyään pitää telakkaa Suomenlinnassa. Aluksia eikä reittejä ei taida olla enää kuin tuo Salon risteily.
Kaveri oli aikoinaan töissä kyseisessä firmassa ja kertoi että paljon vaihtuvuutta porukassa. Laidasta laitaan jengiä: Oli opiskelijoita, laivureita ja entisiä meriupseereita.- Anonyymi
Täyttä pelleilyä koko firma.....
- Anonyymi
Ei ole enää alusliikennettä. Eivät saaneet jatkoa Saloon ja nyt nuolevat näppejään Suomenlinnan Telakalla
- Anonyymi
konkurssissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882