Rakastan sut mies :) Et varmaan halua mua enää kun luulin toista sinuksi niin kauan. Oot rakas, voisinpa taas eksyä sun silmiin. Vaihdoin uudet lakanat, tuutko nuuhkimaan niitä? Rakastan, rakastan, rakastan sua
Tarkotin sua mies
21
<50
Vastaukset
Kula tuo mies sitten on?
- Anonyymi
5 kirjaimen ihanuus :)
- Anonyymi
Jallu pirkanmaalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 kirjaimen ihanuus :)
Juhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhaa
Kiitos tästä. Nostetaan kissa nyt kuitenkin pöydälle. Juhat ovat järjestään omituisia tyyppejä. Ei se välttämättä negatiivinen asia ole tuosta mainitsemastani faktasta huolimatta 😏.
- Anonyymi
Hehkulampulta nallelle
Ei ollut multa. Minä tässä vaan lueskelen mitä tuo sekoilija täällä tekee ennen kuin siirryn nallen kanssa kokonaan sähköpostiin. Vähän jänskättää tuleva :) Kyllähän tuo minua hienosti matkii, sitä en kiellä. Minun sanoja mutta minä se on oon. Kyllä minä aion sivusilmällä vielä seurata että aikooko sen nyt alkaa minuksi kokonaan. Aika halpa kopiohan tuo on kun sisällä ei taida olla mitään omaa ja aitoa. Olinko minä sitten noin ihana sen silmissä, että haluaa olla minä. Yllättävää :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Ei ollut multa. Minä tässä vaan lueskelen mitä tuo sekoilija täällä tekee ennen kuin siirryn nallen kanssa kokonaan sähköpostiin. Vähän jänskättää tuleva :) Kyllähän tuo minua hienosti matkii, sitä en kiellä. Minun sanoja mutta minä se on oon. Kyllä minä aion sivusilmällä vielä seurata että aikooko sen nyt alkaa minuksi kokonaan. Aika halpa kopiohan tuo on kun sisällä ei taida olla mitään omaa ja aitoa. Olinko minä sitten noin ihana sen silmissä, että haluaa olla minä. Yllättävää :)
Se oli tiedossa oot jo samana iltana täällä.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Ei ollut sinulta vaan eiköhän se ole tuo itselleen kirjoitteleva avohoitomies
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä mitä kiusaaja tekee kun menettää kiusattavansa. Miten alas tuo vajoaa. Uskon että mikä vaan on mahdollista. Toisaalta toivoisin jos täällä terveitä ihmisiä käy, että osaisivat tuota varoa.
Anonyymi kirjoitti:
Jep ja nyt poistan profiilin. Hyvästi.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Jep ja nyt poistan profiilin. Hyvästi.
Joko meni poikki?
Anonyymi kirjoitti:
Joko meni poikki?
Sulle sanoin hyvästi. Poistan 24 profiilin ja siirryn sähköpostiin. Moi moi.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Transut kiusaavat,koska niissä on kiusan henki.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä mitä kiusaaja tekee kun menettää kiusattavansa. Miten alas tuo vajoaa. Uskon että mikä vaan on mahdollista. Toisaalta toivoisin jos täällä terveitä ihmisiä käy, että osaisivat tuota varoa.
Se on niin sairas,että kukaan ei voi kirjoittaa mitään.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️ 5 kirjaimen ihanuus
- Anonyymi
Anteeksi, mutta mitä hittoa tarkoittaa rakastan SUT?
- Anonyymi
Se on mun oma sanonta, enemmän fyysinen...
- Anonyymi
Aika pitkään luulit, ehkä noin puolisen vuotta
- Anonyymi
Kunhan ei kaupalle lemua.
- Anonyymi
Käytätkö muuten huuhteluaineita?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918338
- 926455
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586294Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344931- 453341
- 503285
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573222- 442869
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532817