Tarkotin sua mies

Anonyymi-ap

Rakastan sut mies :) Et varmaan halua mua enää kun luulin toista sinuksi niin kauan. Oot rakas, voisinpa taas eksyä sun silmiin. Vaihdoin uudet lakanat, tuutko nuuhkimaan niitä? Rakastan, rakastan, rakastan sua

21

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kula tuo mies sitten on?

• Anonyymi

5 kirjaimen ihanuus :)

• Anonyymi

Jallu pirkanmaalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

5 kirjaimen ihanuus :)

Juhaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juhaa

Kiitos tästä. Nostetaan kissa nyt kuitenkin pöydälle. Juhat ovat järjestään omituisia tyyppejä. Ei se välttämättä negatiivinen asia ole tuosta mainitsemastani faktasta huolimatta 😏.

• Anonyymi

Hehkulampulta nallelle

• Ei ollut multa. Minä tässä vaan lueskelen mitä tuo sekoilija täällä tekee ennen kuin siirryn nallen kanssa kokonaan sähköpostiin. Vähän jänskättää tuleva :) Kyllähän tuo minua hienosti matkii, sitä en kiellä. Minun sanoja mutta minä se on oon. Kyllä minä aion sivusilmällä vielä seurata että aikooko sen nyt alkaa minuksi kokonaan. Aika halpa kopiohan tuo on kun sisällä ei taida olla mitään omaa ja aitoa. Olinko minä sitten noin ihana sen silmissä, että haluaa olla minä. Yllättävää :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei ollut multa. Minä tässä vaan lueskelen mitä tuo sekoilija täällä tekee ennen kuin siirryn nallen kanssa kokonaan sähköpostiin. Vähän jänskättää tuleva :) Kyllähän tuo minua hienosti matkii, sitä en kiellä. Minun sanoja mutta minä se on oon. Kyllä minä aion sivusilmällä vielä seurata että aikooko sen nyt alkaa minuksi kokonaan. Aika halpa kopiohan tuo on kun sisällä ei taida olla mitään omaa ja aitoa. Olinko minä sitten noin ihana sen silmissä, että haluaa olla minä. Yllättävää :)

Se oli tiedossa oot jo samana iltana täällä.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei ollut multa. Minä tässä vaan lueskelen mitä tuo sekoilija täällä tekee ennen kuin siirryn nallen kanssa kokonaan sähköpostiin. Vähän jänskättää tuleva :) Kyllähän tuo minua hienosti matkii, sitä en kiellä. Minun sanoja mutta minä se on oon. Kyllä minä aion sivusilmällä vielä seurata että aikooko sen nyt alkaa minuksi kokonaan. Aika halpa kopiohan tuo on kun sisällä ei taida olla mitään omaa ja aitoa. Olinko minä sitten noin ihana sen silmissä, että haluaa olla minä. Yllättävää :)

Ei ollut sinulta vaan eiköhän se ole tuo itselleen kirjoitteleva avohoitomies

• Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä mitä kiusaaja tekee kun menettää kiusattavansa. Miten alas tuo vajoaa. Uskon että mikä vaan on mahdollista. Toisaalta toivoisin jos täällä terveitä ihmisiä käy, että osaisivat tuota varoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jep ja nyt poistan profiilin. Hyvästi.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Jep ja nyt poistan profiilin. Hyvästi.

Joko meni poikki?

• Anonyymi kirjoitti:

Joko meni poikki?

Sulle sanoin hyvästi. Poistan 24 profiilin ja siirryn sähköpostiin. Moi moi.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Transut kiusaavat,koska niissä on kiusan henki.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä mitä kiusaaja tekee kun menettää kiusattavansa. Miten alas tuo vajoaa. Uskon että mikä vaan on mahdollista. Toisaalta toivoisin jos täällä terveitä ihmisiä käy, että osaisivat tuota varoa.

Se on niin sairas,että kukaan ei voi kirjoittaa mitään.

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️❤️ 5 kirjaimen ihanuus

• Anonyymi

Anteeksi, mutta mitä hittoa tarkoittaa rakastan SUT?

• Anonyymi

Se on mun oma sanonta, enemmän fyysinen...

• Anonyymi

Aika pitkään luulit, ehkä noin puolisen vuotta

• Anonyymi

Kunhan ei kaupalle lemua.

• Anonyymi

Käytätkö muuten huuhteluaineita?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      197
      6122
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      160
      5689
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      247
      4257
    4. 233
      3579
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      129
      3395
    6. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      50
      3346
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      127
      3224
    8. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      21
      2966
    9. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      11
      2497
    10. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      2
      2349
    Aihe