Yksinäinen lepakko

Anonyymi-ap

Olen parikymppinen lesbonainen Helsingistä. En voi tulla ulos kaapista konservatiivisille ja seksistisille vanhemmilleni. He ovat sen luonteisia ettei tee mieli koskaan kertoa koko asiasta (että tosiasiassa rakastan naisia). Olen ajatellut että löytäisin jostain homo/bi-miehen, (heteromieskin saattaa kelvata kunhan on järkevä eikä esimerkiksi painosta seksiin) , joka voisi parin vuoden ajan esittää miesystävääni vanhempieni silmissä. (Tietysti myös minä voin esittää kaapissa olevan homon vanhemmille naisystävää jos se on tarpeen.) Tietenkään emme olisi oikeasti yhdessä vaan tapailisimme molemmat tahoillamme. Olisimme kuitenkin sen verran hyviä kavereita että pystymme toteuttamaan tämän. Hankkisimme pari lasta koska haluan lapsillani olevan läsnäoleva isä ja tämän jälkeen "eroaisimme" (vanhempien näkökulmasta) ja ottaisimme yhteishuoltajuuden. Olen ajatellut että kunhan vanhemmat saavat haluamansa pari lastenlasta niin sen jälkeen he eivät enää voi painostaa minua uuteen heteroliittoon ja saan elää vihdoin vapaata elämää. Toivoisin että voisin vaihtaa vanhempani toisiin jotta voisin olla oma itseni avoimesti, mutta se ei ole tässä toksisessa ja manipuoloivassa ilmapiirissä mahdollista. Toivon että voin vielä joskus olla onnellinen ja löytää itselleni naisen jota rakastan, tällä hetkellä olen aika yksinäinen koska ala- ja yläasteen vuosikausien koulukiusaaminen jätti jälkensä enkä kovin helposti saa sosiaalisia suhteita, vaikka opiskelenkin korkeakoulussa. Olen kuitenkin ulkonäöltäni ihan suloinen, mutta tykkään käyttää poikamaisia vaatteita, koska ne heijastavat parhaiten luonnettani.

Toivon vastauksia, ja voimia kaikille jotka käyvät samankaltaisia vaikeita tunteita läpi.

35

1102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokaisen elämä on lyhyt, arvokas ja ainutlaatuinen. Ei kannata tuhlata sitä rooleihin ja esittämiseen, edes vanhempien silmissä. Toivon että uskallat elää sinulle hyvää elämää. Unohda vanhempien odotukset. Hakeudu vaikkapa setan toimintaan mukaan jossa voit kohdata muita kaltaisiasi. Kyllä se helpottaa.

    • Anonyymi

      Ole rehellinen itsellesi ja ympäristölle.Tai jatka elämistä kuplassasi. Eikö teillä ole järjestöt joiden puolen voit kääntyä?

    • Elämä on lyhyt, eikä sitä kannata haaskata hukkaan. Kannattaa elää oman näköistä elämää välittämättä muiden mielipiteistä, muuten myöhemmin kaduttaa. Itse kadun, koska uskalsin tulla kaapista ulos vasta keski-ikäisenä, mutta minun nuoruudessani ajat olivat toisenlaiset, nykyään sallivampi ilmapiiri.

    • Anonyymi

      Olen itse bi mies ja mulle on joskus ehdoteltu vähän tuollaista. Ei ole kuitenkaan oikein jos lapsi joutuisi kasvamaan avioero perheessä. On kyse myös itsekkyydestäni kun haluaisin nähdä lapseni kasvavan enkä saada tavata vain ehkä kerran viikossa.

      • Anonyymi

        Jos vanhemmat kuitenkin ovat hyvissä väleissä, ei tämä olisi yhtään ongelmallisempaa kuin riitelevät yhdessä olevat vanhemmat. Kokemusta on.


    • Anonyymi

      Jotenkin tuntuu kummalliselta tänä päivänä tuommoinen järjestely, kun ei olla 60-70 luvulla. Tuskinpa tuohon palettiin kukaan ryhtyisi näyttelemään yhtään mitään ja lapset siinä vaan kärsii.

    • Anonyymi

      Ole oma itsesi, ja muistuta vanhempiasi että olet saanut geenisi heiltä Ei kannata tuhlata ainutta elämää pitämällä kulissejapystyssä, sillä ole se mitä olet , sopi se heille tai ei.
      Joskushan pitää tulla sekin aika että ihmiset ymmärtävät ettei kaikki ole samalla mitalla tehtyjä

    • Anonyymi

      Aivan erinomainen suunnitelma, mikä tuossa nyt muka voisi pieleen mennä?

      • Anonyymi

        Kaikki eivät voi olla perheelleen "out and proud". Jos on vaikeat vanhemmat heidän kanssaan täytyy taktikoida. Toinen vaihtoehto on että esitän heteroa, isken jonkun heteromiehen ja jätän hänet heti kun ne lapset on syntyneet. Kuulostaako paremmalta?? Eikö yhteinen sopimus "esittämisestä" olisi parempi kuin toisen osapuolen huijaaminen. Sen sijaan vanhempiani olen joutunut huijaamaan koko ikäni, mitään itselle tärkeitä asioita ei ole arvostettu ja olen piilottanut tunteeni, joten en näe ongelmaa jatkaa heidän huijaamista.


    • Anonyymi

      Olet kovin nuori. Kyllä äitisi on jo nähnyt ettet ole hetero vaikkei hienotunteisuuttaan olekaan suoraan kysynyt sinulta.

      • Anonyymi

        Ei ole nähnyt. Hän kyselee minulta poikaystävistä ja puhuu tulevaisuudestani hetero-oletuksen mukaisesti. Hän sanoo minun olevan niin kaunis että voin saada kenet miehen haluan, mutta en vain halua.


    • Surullista. Sinun vanhemmat ovat harvinaisen konservatiivisia ikäisikseen.
      Kovin nuori olet, ja tekstisi vanhemman ja kypsemmän ihmisen kirjoittama. Mutta samapa se.. onko kulissiliitto sinulle ainoa vaihtoehto perheen perustamiseksi?

      • Anonyymi

        Olen vain hyvä kirjoittamaan, siitä se johtuu. Oikea ikäni on tosiaan pari vuotta päälle kahdenkympin. Ja haluan lapset joilla on isä, joten samalla tämä "isä" voisi esittää miesystävääni. Myös heteroparit eroavat, sellaiset jotka ovat olleet oikeasti yhdessä, ja joiden ero on usein riitainen. Tästä lapsi kärsii, ei siitä että vanhemmat ovat homo ja lesbo ja hyviä kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vain hyvä kirjoittamaan, siitä se johtuu. Oikea ikäni on tosiaan pari vuotta päälle kahdenkympin. Ja haluan lapset joilla on isä, joten samalla tämä "isä" voisi esittää miesystävääni. Myös heteroparit eroavat, sellaiset jotka ovat olleet oikeasti yhdessä, ja joiden ero on usein riitainen. Tästä lapsi kärsii, ei siitä että vanhemmat ovat homo ja lesbo ja hyviä kavereita.

        Mitäs sitten kun lapsille selviää suhteenne oike a tila? Valjastatteko heidät valehtelemaan puolestanne? Tai kun sinä tai kulissipuolisosi löytää jonkun joka ei halua elää "kaapissa"?
        Kulissit vaativat aika paljon epärehellisyyttä mahdollisesti myös kanssaihmisiltä. Kannattaa ehkä pohtia kuinka pitkälle ja kuinka suuressa olet valmis elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sitten kun lapsille selviää suhteenne oike a tila? Valjastatteko heidät valehtelemaan puolestanne? Tai kun sinä tai kulissipuolisosi löytää jonkun joka ei halua elää "kaapissa"?
        Kulissit vaativat aika paljon epärehellisyyttä mahdollisesti myös kanssaihmisiltä. Kannattaa ehkä pohtia kuinka pitkälle ja kuinka suuressa olet valmis elämään.

        Eroamme ennen kun lapset oppivat edes puhumaan joten he pitävät meitä eroperheenä. Erot ovat yleisiä nykypäivänä, ydinperhe on mennyttä maailmaa. Jos joku ei halua olla kaapissa kanssani minun omille vanhemmilleni, silloin tämä henkilö ei ole minulle se oikea. Olen jo päättänyt etten koskaan tule kaapista vanhemmilleni. Oikeat homot ymmärtävät tilanteen vaikeuden, ne ketkä eivät, ovat elämäänsä tyytymättömiä heteroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eroamme ennen kun lapset oppivat edes puhumaan joten he pitävät meitä eroperheenä. Erot ovat yleisiä nykypäivänä, ydinperhe on mennyttä maailmaa. Jos joku ei halua olla kaapissa kanssani minun omille vanhemmilleni, silloin tämä henkilö ei ole minulle se oikea. Olen jo päättänyt etten koskaan tule kaapista vanhemmilleni. Oikeat homot ymmärtävät tilanteen vaikeuden, ne ketkä eivät, ovat elämäänsä tyytymättömiä heteroita.

        Mähän olenkin vaan tällänen leikkilesbo, mitäpä mistään ymmärtäisin. Sinulla sen sijaan vaikuttaa olevan ihan toimiva suunnitelma...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mähän olenkin vaan tällänen leikkilesbo, mitäpä mistään ymmärtäisin. Sinulla sen sijaan vaikuttaa olevan ihan toimiva suunnitelma...

        Haluatko todistaa minulle, että olet oikea lesbo? Olen epätoivoinen ja hellyydenkipeä ja yksinäisyydessäni kaipaan naisen pehmeää ihoa. ;) On aina ollut niin yksinäinen olo että aina kun saan olla naisen vierellä, otan asian sen verran tosissaan kun se olisi elämäni viimeinen päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko todistaa minulle, että olet oikea lesbo? Olen epätoivoinen ja hellyydenkipeä ja yksinäisyydessäni kaipaan naisen pehmeää ihoa. ;) On aina ollut niin yksinäinen olo että aina kun saan olla naisen vierellä, otan asian sen verran tosissaan kun se olisi elämäni viimeinen päivä.

        Ja siitä on silloin leikkilesboilut kaukana.


    • Anonyymi

      Olin samassa tilanteessa 15 vuotta sitten. Mulla oli homoystävä joka oli olevinaan mun poikaystävä. Vuosia se valhe jaksoi olla elossa, kunnes alettiin vetämään liian löysin rantein ja huumorilla. Jäätiin "kiinni" tästä valheesta eräiden häiden jälkeen. Ei kannata on mun neuvo. Varsinkaan lapsia älä sekoita tuohon soppaan. Omat vanhempani hävisi elämästäni kun saivat selville, mutta en voi asialle mitään. Elän itselleni. Ja nyt myös vaimolle ja lapsellemme.

      • Anonyymi

        Vaikeaa "elää itselleen" jos vanhemmat abusive, syyllistävät omien päätösten ja oman tilan ottamisesta, kyttäävät sekä tunteellisesti epäkypsiä enemmän tai vähemmän kumpikin. Koen että en voi tehdä sitä, antaa heidän luulla olevani hetero.


    • Anonyymi

      Onhan sekin tapa perheellistyä, laventeliliitto, kaveriliitto... Hyvin vähän kuulee keskustelua aiheesta missään. Haluaisin kuulla kokemuksia kaveriliitosta. Itse olen tällä hetkellä kaveriliitossa lasten vuoksi, vaikka ymmärsin pari vuotta sitten rakastaneeni naisia aina. Päädyin jäämään. Toivoisin löytäväni naisen, joka hyväksyy elämäntilanteeni. Olen comp het lesbo laventeliliitossa..

      • Anonyymi

        Juuri tällaista olen kelaillut. Jos olisi kaveriliitto, saavat molemmat osapuolet kuitenkin tapailla ketä haluavat. Minua epäilyttää vain se, löydänkö koskaan ketään äijää joka ryhtyisi tuommoiseen, koska minulla ei juuri ole sosiaalisia verkostoja enkä tiedä, minne laittaisin ilmoituksen, jossa kertoisin että etsin kaveriliittoa. Ja sitä liittoa ei tarvitse, enkä ehkä haluakaan jatkaa enää sen jälkeen kun ne lapset ovat syntyneet. Saisimme kumpikin lopulta elää vapaata elämää, lapset eivät kaverien erilleenmuutosta kärsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tällaista olen kelaillut. Jos olisi kaveriliitto, saavat molemmat osapuolet kuitenkin tapailla ketä haluavat. Minua epäilyttää vain se, löydänkö koskaan ketään äijää joka ryhtyisi tuommoiseen, koska minulla ei juuri ole sosiaalisia verkostoja enkä tiedä, minne laittaisin ilmoituksen, jossa kertoisin että etsin kaveriliittoa. Ja sitä liittoa ei tarvitse, enkä ehkä haluakaan jatkaa enää sen jälkeen kun ne lapset ovat syntyneet. Saisimme kumpikin lopulta elää vapaata elämää, lapset eivät kaverien erilleenmuutosta kärsi.

        Älä lähde tuollaiseen. Aivan turhaa. Ja lapsia mielestäni tehdään sen takia että koko sydämestä niitä haluaa. Et vaikuta siltä että haluaisit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tällaista olen kelaillut. Jos olisi kaveriliitto, saavat molemmat osapuolet kuitenkin tapailla ketä haluavat. Minua epäilyttää vain se, löydänkö koskaan ketään äijää joka ryhtyisi tuommoiseen, koska minulla ei juuri ole sosiaalisia verkostoja enkä tiedä, minne laittaisin ilmoituksen, jossa kertoisin että etsin kaveriliittoa. Ja sitä liittoa ei tarvitse, enkä ehkä haluakaan jatkaa enää sen jälkeen kun ne lapset ovat syntyneet. Saisimme kumpikin lopulta elää vapaata elämää, lapset eivät kaverien erilleenmuutosta kärsi.

        Nykyään kuvaillaan itsensä panseksuaaleiksi ja polyamorisiksi, jolloin voi käytännössä olla useammassa erilaisessa suhteessa samaan aikaan useamman sukupuolen kanssa..

        Minä en siis osaa kuvailla itseäni noin, vaan olen siis compulsory heterosexuality-lesbo ja mulla on "marriage of convenience". Identifoidun olleeni aina lesbo (vaikka kaikki suhteet miesten kanssa, ja rakastumiset lähinnä tiedostamattomia comphetin takia) ja vaikka olen vielä avioliitossa ( ilman seksiä ja läheisyyttä eli kaverina neljättä vuotta nyt) ja etsin suhdetta naiseen. En ole polyamorinen, sillä suhteeni mieheen on enää kaverisuhde ilman seksiä.

        Määrittelyt ovat haastavia näkökulmastani, sillä pan ja poly kuvaavat rakastumista ja seksisuhteiden määrää. Niin kuin rakkaus olisi ainoa syy ja oikeus olla avioliitossa. On mielestäni hassua että avioliittoa ja lasten tekoakin ei voisi erottaa rakkaudesta käytännölliseksi toimeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään kuvaillaan itsensä panseksuaaleiksi ja polyamorisiksi, jolloin voi käytännössä olla useammassa erilaisessa suhteessa samaan aikaan useamman sukupuolen kanssa..

        Minä en siis osaa kuvailla itseäni noin, vaan olen siis compulsory heterosexuality-lesbo ja mulla on "marriage of convenience". Identifoidun olleeni aina lesbo (vaikka kaikki suhteet miesten kanssa, ja rakastumiset lähinnä tiedostamattomia comphetin takia) ja vaikka olen vielä avioliitossa ( ilman seksiä ja läheisyyttä eli kaverina neljättä vuotta nyt) ja etsin suhdetta naiseen. En ole polyamorinen, sillä suhteeni mieheen on enää kaverisuhde ilman seksiä.

        Määrittelyt ovat haastavia näkökulmastani, sillä pan ja poly kuvaavat rakastumista ja seksisuhteiden määrää. Niin kuin rakkaus olisi ainoa syy ja oikeus olla avioliitossa. On mielestäni hassua että avioliittoa ja lasten tekoakin ei voisi erottaa rakkaudesta käytännölliseksi toimeksi.

        Kaikenlaisia ratkaisuja on, mutta voi olla vaikea löytää naista, jos annat kaverimiehellesi kuitenkin käytännössä kaikki parisuhteen hyvät puolet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään kuvaillaan itsensä panseksuaaleiksi ja polyamorisiksi, jolloin voi käytännössä olla useammassa erilaisessa suhteessa samaan aikaan useamman sukupuolen kanssa..

        Minä en siis osaa kuvailla itseäni noin, vaan olen siis compulsory heterosexuality-lesbo ja mulla on "marriage of convenience". Identifoidun olleeni aina lesbo (vaikka kaikki suhteet miesten kanssa, ja rakastumiset lähinnä tiedostamattomia comphetin takia) ja vaikka olen vielä avioliitossa ( ilman seksiä ja läheisyyttä eli kaverina neljättä vuotta nyt) ja etsin suhdetta naiseen. En ole polyamorinen, sillä suhteeni mieheen on enää kaverisuhde ilman seksiä.

        Määrittelyt ovat haastavia näkökulmastani, sillä pan ja poly kuvaavat rakastumista ja seksisuhteiden määrää. Niin kuin rakkaus olisi ainoa syy ja oikeus olla avioliitossa. On mielestäni hassua että avioliittoa ja lasten tekoakin ei voisi erottaa rakkaudesta käytännölliseksi toimeksi.

        Onko seksi parisuhteen määritelmä? Tarvitseeko sitä välttämättä olla. Entä jos on muuten läheisyyttä ja syvää kiintymystä. Yhteinen lapsikin voidaan laittaa klinikalla alulle. Telkkarissa tuli tositv näistä kumppanuus vanhemmuus naisista. Suurin osa on kai hetero naisia. Huvittavaa on näinkin erikoisessa järjestelyssä missä mies ei asu naisen kanssa. Ei isä ehdokas saisi olla homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko seksi parisuhteen määritelmä? Tarvitseeko sitä välttämättä olla. Entä jos on muuten läheisyyttä ja syvää kiintymystä. Yhteinen lapsikin voidaan laittaa klinikalla alulle. Telkkarissa tuli tositv näistä kumppanuus vanhemmuus naisista. Suurin osa on kai hetero naisia. Huvittavaa on näinkin erikoisessa järjestelyssä missä mies ei asu naisen kanssa. Ei isä ehdokas saisi olla homo.

        Ei seksiä tarvitse olla välttämättä, jos muuten menee hyvin. Jossakin voi joustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään kuvaillaan itsensä panseksuaaleiksi ja polyamorisiksi, jolloin voi käytännössä olla useammassa erilaisessa suhteessa samaan aikaan useamman sukupuolen kanssa..

        Minä en siis osaa kuvailla itseäni noin, vaan olen siis compulsory heterosexuality-lesbo ja mulla on "marriage of convenience". Identifoidun olleeni aina lesbo (vaikka kaikki suhteet miesten kanssa, ja rakastumiset lähinnä tiedostamattomia comphetin takia) ja vaikka olen vielä avioliitossa ( ilman seksiä ja läheisyyttä eli kaverina neljättä vuotta nyt) ja etsin suhdetta naiseen. En ole polyamorinen, sillä suhteeni mieheen on enää kaverisuhde ilman seksiä.

        Määrittelyt ovat haastavia näkökulmastani, sillä pan ja poly kuvaavat rakastumista ja seksisuhteiden määrää. Niin kuin rakkaus olisi ainoa syy ja oikeus olla avioliitossa. On mielestäni hassua että avioliittoa ja lasten tekoakin ei voisi erottaa rakkaudesta käytännölliseksi toimeksi.

        Mä uskon, että kaltaisias tapauksia on olemassa pilvin pimein. Sinällään en näe ongelmaa puolison löytämisessä. Olipa kyse bi-seksuaalista, lesbosta ja mitä näitä nykyään onkaan.

        En mä ainakaan näkis ongelmaa, kun rehellisesti tuo kaikki on mainittuna. Tietenkin on niin monenlaista persoonaa, kaikille ei sovi suhteeseen sama kaava. Onhan sitä olemassa muitakin malleja suhteeseen, sen perinteisen hynttyyt yhteen sijaan. Ei parisuhde ole yhtään sen huonompi vaikka erillään asuen. Ei takuulla sovi kaikille, mutta näitäkin on.

        Useimmat vaan ei taida ymmärtää tuon kaverisuhteen määritelmää. Joillekin on äärimmäisen mahdotonta luottaa siihen, että vaikka asuu saman katon alla, se asuminen sisältää yhtä paljon eroottista vivahdetta ja kuumia tunteita, kuin ruumishuoneen kylmiöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä uskon, että kaltaisias tapauksia on olemassa pilvin pimein. Sinällään en näe ongelmaa puolison löytämisessä. Olipa kyse bi-seksuaalista, lesbosta ja mitä näitä nykyään onkaan.

        En mä ainakaan näkis ongelmaa, kun rehellisesti tuo kaikki on mainittuna. Tietenkin on niin monenlaista persoonaa, kaikille ei sovi suhteeseen sama kaava. Onhan sitä olemassa muitakin malleja suhteeseen, sen perinteisen hynttyyt yhteen sijaan. Ei parisuhde ole yhtään sen huonompi vaikka erillään asuen. Ei takuulla sovi kaikille, mutta näitäkin on.

        Useimmat vaan ei taida ymmärtää tuon kaverisuhteen määritelmää. Joillekin on äärimmäisen mahdotonta luottaa siihen, että vaikka asuu saman katon alla, se asuminen sisältää yhtä paljon eroottista vivahdetta ja kuumia tunteita, kuin ruumishuoneen kylmiöt.

        Tämä, mutta ne luottaa, jotka kokevat samoin miehiä kohtaan, eli ei mitään. Tai enemmänkin ahdistusta ja negatiivisia tuntemuksia suhteessa läheisyyteen miehen kanssa. Joten ehkä he itse ovat omasta seksuaalisuudestaan epävarmoja. Eli ehkäpä semmoisen lesbon kannattaisi kokeilla seksuaalista toimintaa miehen kanssa, niin tietäisi, että ei semmoista lesbo halua.


    • Anonyymi

      Loppujen lopuksi on yllättävän yleistä, että nykynuorten vanhemmat eivät edelleenkään sallisi jälkikasvunsa olevan muuta kuin heteroita ja elävän heteronormatiivista elämää.
      Minulla on parikymppinen tytär, joka on nyt seurustellut neljän tytön kanssa. Pari ensimmäistä lukioaikaista olivat ehkä enemmän ystäviä, mutta pari viimeistä selvästi tosissaan. Joka toisen vanhemmat (äiti molemmissa tapauksissa pahemmin) ovat vetäneet melkoiset kilarit ja ehdottaneet jopa eheytyshoitoja tyttärilleen. On siis ollut uskonnollista taustaa mukana, vaikka asumme Etelä-Suomessa.
      Itse asun nykyään naisen kanssa, joten meiltä saa tukea ja mallia perhe-elämästä, jossa molemmat vanhemmat sattuvat olemaan naisia. Olemme avoimesti sitä mitä olemme, eikä naapureita kiinnosta pa... pätkääkään. Mutta kyllä ne tyttöystävienkin vanhemmat ovat toipuneet suunnilleen puolessa vuodessa. Tyttäreni on onneksi määrätietoinen, ei kuuntele mitään negatiivista keneltäkään eikä pyytele olemassaoloaan anteeksi. Silti on tullut lopulta hyvin toimeen näiden vanhempien kanssa.

      • Anonyymi

        Oletko ohjannut tyttäresi lesboksi antamalla mallia. Vai onko hn todella sitä luonnostaan. Lesbo ja on niin vähän. Minkä vuoksi tilastollisen todennäköisyyden mukaan lesbon lapsi on hetero.


    • Anonyymi

      Itse kokisin, että salilla vain tekee itselleen elämän vaikeaksi,vaikka se pahalta tuntuisikin. . Salailu oli ainakin minulle erittäin kuluttavaa ja ahdistavaa.
      Elin heterosuhteessa 14 vuotta. Pari viimeistä vuotta tuntui, että näyttelisin jotain mitä en ole. Erosin ex miehestä viime keväänä. Nyt ole naisen kanssa parisuhteessa onnellisena.

    • Anonyymi

      Tarkoitin, että salailulla,en salilla.
      😂

    • Anonyymi

      Oletko jo löytänyt miehen kaveriliittoon? Entäpä naisen tai vaikka apilaperheen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe