Vähän kaipuuta ilmassa

Anonyymi-ap

Nalle on nyt poissa, runoja ei ole luvassa :(

25

484

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voit toki tehdä toisen uuden nicin;)

• Anonyymi

Mies osaa varmasti tämän taidon jopa päivittäin

• Anonyymi

Mitä tuolle hehkulle ja nallelle kävi? Menikö ne vihdoin muualle puhumaan

• Anonyymi

Toivottavasti

• Anonyymi

Hehkua varten ei onneksi tarvitse olla omaperäinen.

• Anonyymi

Runot muutoinkin typerää naiivia shittiä. Alas runous ja koukeroadjektiivit! Kauan eläköön inhorealistinen elämänasenne ja tasomäärittelyt!

• Anonyymi

Oletkobnyt pettynyt?

• Anonyymi

Ootellaan vaan, kyllähän ne vääriksi pian huomaavat toisensa :D repeän liitokisista kun hehku tulee hattu kourassa takas palstalle :) Nalle taas niin herkkis että saa nähdä miten ottaa asian

• Anonyymi

Joskus haaveilen, että voisin kirjoittaa runoja ihmiselle joka välittää ja tulee iloiseksi siitä mitä kirjoitan.
      Kirjoitin miehelleni kerran jotain pientä. Laitoin mesessä linkin. Vastaus oli ympäripyöreä eli häntä ei oikeasti kiiinostanut pätkääkään. En enää täsmäkirjoita. Sanat ovat tuuleen.

• Anonyymi

Sivusta. A I N A S I V U S T A

• Anonyymi

Mut eihän ne runot sulle olleet. Toivon että he päätyvät yhteen, pitkän aikaa toisiaan kaipasivat täällä

• Anonyymi

Tuskin päätyvät, koska tää kirjoitus on miehen yksin kirjoittama näytelmä! Sairas mielikuvitus tällä "palstaprinssillä muutenkin!

• Anonyymi kirjoitti:

Tuskin päätyvät, koska tää kirjoitus on miehen yksin kirjoittama näytelmä! Sairas mielikuvitus tällä "palstaprinssillä muutenkin!

Lakkaa vääristämättä totuutta. Minä en liity siihen tarinaan yhtään mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, tulee vähän epätoivoinen olo, että onko porukka oikeasti noin helposti vedätettävissä ja puhun myös näistä muista miehen luomista hahmoista, kuten sinäkin. Fiksua ja aikuismaista käytöstä ilmeisesti uskoa kaikkeen netissä

• Anonyymi

Monet niistä runoista oli todella hyviä, kuin elävästä elämästä. n>m.

• Anonyymi

En pidä runoista.

• Anonyymi

Jotenkin outoa että toisten ihmisten ns. " rakkauskirjeiden" lukemista jäisi kaipaamaan miksi se ensinnäkin pitää julkisesti tehdä. Skeptinen koko näytelmän suhteen. Tietysti hienoa jos niin on.

• Anonyymi

Nalle-Ellan-Ella... Hehku exposed

• Anonyymi

Mikä hel..tin julkinen on anonyymipalsta?

• Anonyymi

Minusta on outoa, jos joku ei tajua, ettei mitään muuta ole kuin yhden mielikuvitusrikkaan miehen monologit, että sikäli skeptisyys olisi enemmän kuin toivottavaa varsinkin jos kokee tarvetta henkilöidä näitä mielikuvitushahmoja. Mutta meitä on tietysti joka lähtöön ja toiset jää jumiin näihin satuihin omaa typeryyttään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on outoa, jos joku ei tajua, ettei mitään muuta ole kuin yhden mielikuvitusrikkaan miehen monologit, että sikäli skeptisyys olisi enemmän kuin toivottavaa varsinkin jos kokee tarvetta henkilöidä näitä mielikuvitushahmoja. Mutta meitä on tietysti joka lähtöön ja toiset jää jumiin näihin satuihin omaa typeryyttään.

Mitä sinä täällä jumitat? Ymmärrätkö, että ihmiset voivat oikeasti kaivata toisiaan, tämä on ikävä-palsta! Onko sulta jotenkin pois, jos joku kaipaa tai tulee kaivatuksi?

• Anonyymi

Niklas järjetön majoneesikasa, pieni tyttö mielessä aina. Raiskasi nuoli, söi lisää, lihosi nyt läskivuori. Ljungmann tää, läski joka ei syö vihreää.

• Anonyymi

Missäs tää seksuaalirikollinen nykyään vaikuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäs tää seksuaalirikollinen nykyään vaikuttaa.

Lähettelee dikpikkejä seurakuntalapsille.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      95
      6379
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      3470
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      2581
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      84
      1180
    5. Mä vikittelen sut papparaisena :D

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      78
      1135
    6. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      518
      1121
    7. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      61
      1042
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      33
      1012
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      52
      927
    Aihe