Tuleeko miehen lapset teille syömään

Anonyymi-ap

isänpäivänä? Me just mietittiin, että kutsummeko syömään vai vasta illalla kunmeidän perhe on syöneet. Onhan se outoa jos kersat syö eikä muuten tule kylään. Ruokaa ja rahaa ne haluu ei muuta. Eipä ne täällä käyjkkään kun isältään rahaa hakemassa, se on kurjaa, sanoinkinmiehelle että kaikille lapsille on aneetava saman verran kuin annat omille. Ei ole samaa mieltä. Mutta tuo näyttää rahastukselta kun rahaa ottavat ja luulen että eksä kinuaa kanssa, laittelee viestejä tämän tästä rahaa ja rahaa.
Olen tiukka äitipuolimiehen kakaroille, enkä salli moista, mutta ei auta vaikka kuin estän, aina ne kinuaa rahaa.

Minä olen työtön ja elän thyisin miehen rahoilla joten meille sekin raha olisi tärkeempää kuin hänen entisille lapsilleen. Minä sentäs hoidan omiat lapset kotona ja kuuntelen kauheet kiukkua miehen lapsista... kasvatan heitäkin mutta vain niin että ohjeistan eksää kirjeillä. Sen verran mua kunnioittaa ettei vastaa niihin vaan hyväksyy ja tekee kuinka snon. Minä äätän ei mies, olen kotiiti ja teen kotona mitä teen.

4

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä näin outoa seuraavaksi ?

      • Anonyymi

        Sairas ihminen ei huomaa omaa tilaansa koskaan, siinähän kirjoittelee, vois ehkä mennä töihin että olis jotain muuta elämässä kun miehen lasten parjaaminen


    • Anonyymi

      Sinunhan piti lopettaa se puolikkaista höpöttäminen, mutta et pystynytkään siihen , olet sinä sitkeä ja sairas Trolli.
      Hakeudu hoitoon.

    • Anonyymi

      Hieno kirjoitus. Tosiaan, pitää alkaa miettiin ketkä meillä syö ja ketkä ei, ei olla ravintola jossa juostaan joka päivä ilmaseksi syömässä, maksaa se ruoka kaikille. Miesten lapset voisivat hyvin maksaa ruokailusta äitipuolelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe