Tuleeko miehen lapset teille syömään

Anonyymi-ap

isänpäivänä? Me just mietittiin, että kutsummeko syömään vai vasta illalla kunmeidän perhe on syöneet. Onhan se outoa jos kersat syö eikä muuten tule kylään. Ruokaa ja rahaa ne haluu ei muuta. Eipä ne täällä käyjkkään kun isältään rahaa hakemassa, se on kurjaa, sanoinkinmiehelle että kaikille lapsille on aneetava saman verran kuin annat omille. Ei ole samaa mieltä. Mutta tuo näyttää rahastukselta kun rahaa ottavat ja luulen että eksä kinuaa kanssa, laittelee viestejä tämän tästä rahaa ja rahaa.
Olen tiukka äitipuolimiehen kakaroille, enkä salli moista, mutta ei auta vaikka kuin estän, aina ne kinuaa rahaa.

Minä olen työtön ja elän thyisin miehen rahoilla joten meille sekin raha olisi tärkeempää kuin hänen entisille lapsilleen. Minä sentäs hoidan omiat lapset kotona ja kuuntelen kauheet kiukkua miehen lapsista... kasvatan heitäkin mutta vain niin että ohjeistan eksää kirjeillä. Sen verran mua kunnioittaa ettei vastaa niihin vaan hyväksyy ja tekee kuinka snon. Minä äätän ei mies, olen kotiiti ja teen kotona mitä teen.

4

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä näin outoa seuraavaksi ?

• Anonyymi

Sairas ihminen ei huomaa omaa tilaansa koskaan, siinähän kirjoittelee, vois ehkä mennä töihin että olis jotain muuta elämässä kun miehen lasten parjaaminen

• Anonyymi

Sinunhan piti lopettaa se puolikkaista höpöttäminen, mutta et pystynytkään siihen , olet sinä sitkeä ja sairas Trolli.
      Hakeudu hoitoon.

• Anonyymi

Hieno kirjoitus. Tosiaan, pitää alkaa miettiin ketkä meillä syö ja ketkä ei, ei olla ravintola jossa juostaan joka päivä ilmaseksi syömässä, maksaa se ruoka kaikille. Miesten lapset voisivat hyvin maksaa ruokailusta äitipuolelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      118
      2387
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      31
      1494
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      20
      1458
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1438
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1253
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      340
      1104
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1005
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      964
    9. Riittääkö 50 euroa jos mennään syömään treffeillä

Ja haluaa tarjota?
      Ikävä
      122
      831
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82