Lohtajalla tapahtuu

Anonyymi-ap

Poliisioperaatio menossa. Useita virkavallan autoja, tie pantu poikki.

46

5882

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

aika laimeelle näytti. kannattaa syödä ne lääkkeet

• Anonyymi

Ihmeteltiin mitä siellä oli tapahtunut

• Anonyymi

Ei mitään tapahdu , on harjoitus vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut harjoitus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut harjoitus

No olihan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olihan

Ei todellakaan ollut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahdollinen ase ilmoitus jossain asunnossa saa juuri tiet poikki ja paljon autoja paikalle,Henk.koht koettu,ei hauskaa mutta samalla näkee kuinka taitavia karhuryhmän pojat ovat

• Anonyymi

No mitäs ne sitä tyyppiä veivät maijaan sitten?

• Anonyymi

siis ambulanssiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis ambulanssiin

Kuuluu reeniin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluu reeniin

Eikä ne rupea harjoittelemaan ihmisasutuksen keskellä,sitä varten on rakennettu tyhjiä taloja nukkeineen.ja joo,joka ikinen tehtävä on samalla harjoittelua heille

• Anonyymi

Onko Terno Kajaanissa, veli Hemmin asunto Lohtajalla ja Hemmi nyt linnassa. Asunto vapaana, isällä avain ja serkku pojalla, käy siellä pesutuvalla hevosten varusteet pesemässä. Avain on Hemmin kautta annettu.

• Anonyymi

Maksaako hemmi vuokraa 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksaako hemmi vuokraa 🤔

Vuokraa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 mustalainen 😂😂😂

• Anonyymi

Yhteiskunta maksaa mannejen vuokrat. Kela. Mannet ei työtä valoisalla ajalle tee, pimeästi.

• Anonyymi

Suihin!

• Anonyymi

Olivat ilmoittaneet et Lohtajalla olisi tummalla miehellä housuissa liian iso ase.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olivat ilmoittaneet et Lohtajalla olisi tummalla miehellä housuissa liian iso ase.

Hahaa sanoin juuri aikaisemmin 'että ase ilmoitus alueella varmaankin

• Anonyymi

Hepanhan voisi taluttaa talliin; Pietarin kämpän kolmanteen kerrokseen.

• Anonyymi

Ternoo ehtivät Hemmin asunnosta lohtajalla? Hemmi lusimassa.

• Anonyymi

Kyösti oli hevosen tavaroita pesemässä Hemmin asunnon pesuvalla samaan aikaan. Näinhän ne mannet toimivat, yksi manne asuu ja koko muu suku käyttää talon palveluja.

• Anonyymi

Ota yhteys Kajaanin Pietariin. Tarkka kellonaika ja päivämäärä ylös, se mitä on tehty ja kirjallinen valitus sosiaali-isännöitsijälle. Yksi valitus ei riitä, mutta on laitettava toinen valitus ja siihen kahdesta eri asunnosta allekirjoitus. Sen jälkeen tapahtuu. Kokemusta on. Viimeinen keino on vakinaisen asukkaan häätö. Ja niitäkin on nähty. Kenenkään ei tarvitse kärsiä tuonkaltaisesta toiminnasta.

T: Pietarin vuokralainen

• Anonyymi

Pitää tehdä valitus. Kun muut ei uskalla!! Mannet joukolla päälle käy. Minä en manneja pelkää ja on omat turvavälineet.

• Anonyymi

Pietarilta ei kerrota valittajan nimeä. Rohkeasti vaan tekemään valitus!

• Anonyymi

Kyöstii, Hemmin serkulla on avain ja hevostarvikkeita pesee pesukoneissa. Hyi, Hyi ja muut sen jälkeen omia vaatteita. Siellä ne kuivaushuoneessa kuivuu ja hyvät on hajut?

• Anonyymi

Hyi vittu mannet hevostarvikkeita pesee pesukoneella. Minä käytän samoja pesukoneita, olen jo ihmetellyt pitkään, kun pesun jälkeen vaatteet haisevat pahalle ja iho kutisee.
      Pietarille kyllä lähtee valitus nyt ja heti.

• Anonyymi

Hyvä! Tee valitus. Ja jos se ei auta, niin heti perään toinen valitus. Sitten kirjallinen paperi ja siihen oma nimesi ja jonkun toisen talossa asuvan nimi. Saattaa olla, että häätö on tulossa mustalaisille...

• Anonyymi

Kaikenlainen siisteys ja puhtaus kuuluu romanikulttuuriin näin olen usein lukenut. Ja hyvät tavat sekä vanhempien kunnioittaminen. Hienointa väkeä päällä maan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikenlainen siisteys ja puhtaus kuuluu romanikulttuuriin näin olen usein lukenut. Ja hyvät tavat sekä vanhempien kunnioittaminen. Hienointa väkeä päällä maan.

Niin varmasti. Vanhusten kunnioittaminen tapahtuu vanhuksia huijaamalla. Nyt vasta asiasta on uutisoitu. Mitä lie ne hyvät tavat ja ketä kohtaan? En ole sellaisia havainnut. Siisteydestä sen verran, että esim. petivaatteita ei tuuleteta koskaan. Olen asunut näiden naapurina ja ihmettelin asiaa. Vai kuuluuko sekin heidän kulttuuriinsa? Itse tuuletan petivaatteet joka viikko ja en voisi kuvitellakaan olla tuulettamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmasti. Vanhusten kunnioittaminen tapahtuu vanhuksia huijaamalla. Nyt vasta asiasta on uutisoitu. Mitä lie ne hyvät tavat ja ketä kohtaan? En ole sellaisia havainnut. Siisteydestä sen verran, että esim. petivaatteita ei tuuleteta koskaan. Olen asunut näiden naapurina ja ihmettelin asiaa. Vai kuuluuko sekin heidän kulttuuriinsa? Itse tuuletan petivaatteet joka viikko ja en voisi kuvitellakaan olla tuulettamatta.

Oletko huomannut että kaikki käytäntö tukee päinvastaista kuin mitä nyyhkytarinoita saat lehdistä lukea. Syrjintä vei työhalut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko huomannut että kaikki käytäntö tukee päinvastaista kuin mitä nyyhkytarinoita saat lehdistä lukea. Syrjintä vei työhalut.

Samaa mieltä kyllähän hevosenvalaatkin on hyvä olla puhtaana. Hevononhan on fiksu eläin ja vaatii myös puhtautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1%. Hienoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä! Tee valitus. Ja jos se ei auta, niin heti perään toinen valitus. Sitten kirjallinen paperi ja siihen oma nimesi ja jonkun toisen talossa asuvan nimi. Saattaa olla, että häätö on tulossa mustalaisille...

En rupesi niitä häätämään,tulee sen jälkeen aivan turhaan enään toisiin aatoksiin

• Anonyymi

Onne paskahousuja, mannet valkolaisia kohtaan.

• Anonyymi

Hemmillä nähty pystyssä temmi. Terno kävi vuokran maksamassa, kyllä minä muistan.

• Anonyymi

Köpikö siellä junkuttaa?

• Anonyymi

Oliko Janita taas asialla?

• Anonyymi

Terno Ruotsissa nähty.

• Anonyymi

Ruotsis oli mannet saaneet kyytiä konepistooli oli laulanut railakkaasti

• Anonyymi

Mitä Ruotsissa nyt ? Tulevaisuudessa myös Suomessa.
      Näinhän se menee!!!

• Anonyymi

Kyösti käynyt eilisen Rovaniemen hevoskilpailun pyykit pesemässä Lohtajalla? Nähty on.

• Anonyymi

Kyösti Lindgren rehellinen hevosmies???!! Vaimo Tarita Salojensaari myös?

• Anonyymi

Pesäpallo katsomossa huudetaan? Näin tulee tapahtumaan rotille tapahtumaan!!

• Anonyymi

Mertapolku, odota. Psykopaatti ei armoa anna. Olet olevanasi rehellinen manne. Isäsi askeltiellä asuu. Manneilla ei ajokorttia ole, naiset toisten korteilla ajaa.

• Anonyymi

Kyösti rehellinen ja Tarita vaimo Ketä kusetatatte nyt? Mikkonen? Onko teillä syömässä ilmaista ruokaa?

• Anonyymi

Rehelliset vekkapojat mannekuskit? Omaan ja vekanpiikkiin?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2130
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1903
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1332
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1150
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      952
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      899
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      44
      845
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      782
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe