Poliisioperaatio menossa. Useita virkavallan autoja, tie pantu poikki.
Lohtajalla tapahtuu
46
5882
Vastaukset
- Anonyymi
aika laimeelle näytti. kannattaa syödä ne lääkkeet
- Anonyymi
Ihmeteltiin mitä siellä oli tapahtunut
- Anonyymi
Ei mitään tapahdu , on harjoitus vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut harjoitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut harjoitus
No olihan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olihan
Ei todellakaan ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdollinen ase ilmoitus jossain asunnossa saa juuri tiet poikki ja paljon autoja paikalle,Henk.koht koettu,ei hauskaa mutta samalla näkee kuinka taitavia karhuryhmän pojat ovat
- Anonyymi
No mitäs ne sitä tyyppiä veivät maijaan sitten?
- Anonyymi
siis ambulanssiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis ambulanssiin
Kuuluu reeniin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluu reeniin
Eikä ne rupea harjoittelemaan ihmisasutuksen keskellä,sitä varten on rakennettu tyhjiä taloja nukkeineen.ja joo,joka ikinen tehtävä on samalla harjoittelua heille
- Anonyymi
Onko Terno Kajaanissa, veli Hemmin asunto Lohtajalla ja Hemmi nyt linnassa. Asunto vapaana, isällä avain ja serkku pojalla, käy siellä pesutuvalla hevosten varusteet pesemässä. Avain on Hemmin kautta annettu.
- Anonyymi
Maksaako hemmi vuokraa 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksaako hemmi vuokraa 🤔
Vuokraa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 mustalainen 😂😂😂
- Anonyymi
Yhteiskunta maksaa mannejen vuokrat. Kela. Mannet ei työtä valoisalla ajalle tee, pimeästi.
- Anonyymi
Suihin!
- Anonyymi
Olivat ilmoittaneet et Lohtajalla olisi tummalla miehellä housuissa liian iso ase.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olivat ilmoittaneet et Lohtajalla olisi tummalla miehellä housuissa liian iso ase.
Hahaa sanoin juuri aikaisemmin 'että ase ilmoitus alueella varmaankin
- Anonyymi
Hepanhan voisi taluttaa talliin; Pietarin kämpän kolmanteen kerrokseen.
- Anonyymi
Ternoo ehtivät Hemmin asunnosta lohtajalla? Hemmi lusimassa.
- Anonyymi
Kyösti oli hevosen tavaroita pesemässä Hemmin asunnon pesuvalla samaan aikaan. Näinhän ne mannet toimivat, yksi manne asuu ja koko muu suku käyttää talon palveluja.
- Anonyymi
Ota yhteys Kajaanin Pietariin. Tarkka kellonaika ja päivämäärä ylös, se mitä on tehty ja kirjallinen valitus sosiaali-isännöitsijälle. Yksi valitus ei riitä, mutta on laitettava toinen valitus ja siihen kahdesta eri asunnosta allekirjoitus. Sen jälkeen tapahtuu. Kokemusta on. Viimeinen keino on vakinaisen asukkaan häätö. Ja niitäkin on nähty. Kenenkään ei tarvitse kärsiä tuonkaltaisesta toiminnasta.
T: Pietarin vuokralainen
- Anonyymi
Pitää tehdä valitus. Kun muut ei uskalla!! Mannet joukolla päälle käy. Minä en manneja pelkää ja on omat turvavälineet.
- Anonyymi
Pietarilta ei kerrota valittajan nimeä. Rohkeasti vaan tekemään valitus!
- Anonyymi
Kyöstii, Hemmin serkulla on avain ja hevostarvikkeita pesee pesukoneissa. Hyi, Hyi ja muut sen jälkeen omia vaatteita. Siellä ne kuivaushuoneessa kuivuu ja hyvät on hajut?
- Anonyymi
Hyi vittu mannet hevostarvikkeita pesee pesukoneella. Minä käytän samoja pesukoneita, olen jo ihmetellyt pitkään, kun pesun jälkeen vaatteet haisevat pahalle ja iho kutisee.
Pietarille kyllä lähtee valitus nyt ja heti.- Anonyymi
Hyvä! Tee valitus. Ja jos se ei auta, niin heti perään toinen valitus. Sitten kirjallinen paperi ja siihen oma nimesi ja jonkun toisen talossa asuvan nimi. Saattaa olla, että häätö on tulossa mustalaisille...
- Anonyymi
Kaikenlainen siisteys ja puhtaus kuuluu romanikulttuuriin näin olen usein lukenut. Ja hyvät tavat sekä vanhempien kunnioittaminen. Hienointa väkeä päällä maan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlainen siisteys ja puhtaus kuuluu romanikulttuuriin näin olen usein lukenut. Ja hyvät tavat sekä vanhempien kunnioittaminen. Hienointa väkeä päällä maan.
Niin varmasti. Vanhusten kunnioittaminen tapahtuu vanhuksia huijaamalla. Nyt vasta asiasta on uutisoitu. Mitä lie ne hyvät tavat ja ketä kohtaan? En ole sellaisia havainnut. Siisteydestä sen verran, että esim. petivaatteita ei tuuleteta koskaan. Olen asunut näiden naapurina ja ihmettelin asiaa. Vai kuuluuko sekin heidän kulttuuriinsa? Itse tuuletan petivaatteet joka viikko ja en voisi kuvitellakaan olla tuulettamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmasti. Vanhusten kunnioittaminen tapahtuu vanhuksia huijaamalla. Nyt vasta asiasta on uutisoitu. Mitä lie ne hyvät tavat ja ketä kohtaan? En ole sellaisia havainnut. Siisteydestä sen verran, että esim. petivaatteita ei tuuleteta koskaan. Olen asunut näiden naapurina ja ihmettelin asiaa. Vai kuuluuko sekin heidän kulttuuriinsa? Itse tuuletan petivaatteet joka viikko ja en voisi kuvitellakaan olla tuulettamatta.
Oletko huomannut että kaikki käytäntö tukee päinvastaista kuin mitä nyyhkytarinoita saat lehdistä lukea. Syrjintä vei työhalut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko huomannut että kaikki käytäntö tukee päinvastaista kuin mitä nyyhkytarinoita saat lehdistä lukea. Syrjintä vei työhalut.
Samaa mieltä kyllähän hevosenvalaatkin on hyvä olla puhtaana. Hevononhan on fiksu eläin ja vaatii myös puhtautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1%. Hienoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä! Tee valitus. Ja jos se ei auta, niin heti perään toinen valitus. Sitten kirjallinen paperi ja siihen oma nimesi ja jonkun toisen talossa asuvan nimi. Saattaa olla, että häätö on tulossa mustalaisille...
En rupesi niitä häätämään,tulee sen jälkeen aivan turhaan enään toisiin aatoksiin
- Anonyymi
Onne paskahousuja, mannet valkolaisia kohtaan.
- Anonyymi
Hemmillä nähty pystyssä temmi. Terno kävi vuokran maksamassa, kyllä minä muistan.
- Anonyymi
Köpikö siellä junkuttaa?
- Anonyymi
Oliko Janita taas asialla?
- Anonyymi
Terno Ruotsissa nähty.
- Anonyymi
Ruotsis oli mannet saaneet kyytiä konepistooli oli laulanut railakkaasti
- Anonyymi
Mitä Ruotsissa nyt ? Tulevaisuudessa myös Suomessa.
Näinhän se menee!!! - Anonyymi
Kyösti käynyt eilisen Rovaniemen hevoskilpailun pyykit pesemässä Lohtajalla? Nähty on.
- Anonyymi
Kyösti Lindgren rehellinen hevosmies???!! Vaimo Tarita Salojensaari myös?
- Anonyymi
Pesäpallo katsomossa huudetaan? Näin tulee tapahtumaan rotille tapahtumaan!!
- Anonyymi
Mertapolku, odota. Psykopaatti ei armoa anna. Olet olevanasi rehellinen manne. Isäsi askeltiellä asuu. Manneilla ei ajokorttia ole, naiset toisten korteilla ajaa.
- Anonyymi
Kyösti rehellinen ja Tarita vaimo Ketä kusetatatte nyt? Mikkonen? Onko teillä syömässä ilmaista ruokaa?
- Anonyymi
Rehelliset vekkapojat mannekuskit? Omaan ja vekanpiikkiin?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931782- 54691