Nopea siivoja

Anonyymi-ap

Onko nopea ja hyvin työnsä tekevä siivooja KIROUS isoille siivousfirmoille? Asiaan ja pomojen jatkuvaan nälvimiseen kyllästyneenä kysyn löytyykö kokemuksia? Itselläni siivousohjeita muutellaan tai siivouskohteista poistetaan alkuperäiset työohjeet ja toimitellaan uudet tilalle ja vaaditaan kutakuinkin kuuta taivaalta. Näiden uusien ohjeiden noudattamista sitten syynätään listojen ja ylimääräisten tarkastuksien kanssa niin että omat duunit unohtuu. Kommenttina kuulin että siivousaikataulut kiristyy takiani, paskapuhetta sanon minä.. Itse halpahinnoittelvat ja tekevät aikataulut,palkkaavat mahdollisimman halvalla tekevät ja mielellään tyhmimpinä pitämänsä... Olen juurikin se firman kusipää yhteistyökyvytön, laiska ja epäkohtelias työläinen kun käytän siivousajasta ylijäävän ajan itseeni enkä tekemällä jonkun muun töitä. Täytyy varmaan minunkin alkaa tyhmänä nojailla moppiin,et edes näyttäs siltä töiden teolta... Mitenkään järjen jättiläinen en väitä olevani (e
n niin tyhmä kuitenkaan että muiden työt ilmaiseksi teen)

12

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No omalla kohdalla vain alue mitoitettu väärin ja luppoaikaa 2-3h joka päivä! Harkisten tämän takia työpaikan vaihtoa kun pää hajoaa tekemättömyyteen..

    • Anonyymi

      Tällaisia liian löysiä työ aikoja kun innostuu kehumaan toisille, pitää esimies ym huolen että kaikki juoksu hommat sen jälkeen ollaan mielellään tarjoamassa, eli tahti kiihtyy entisestään.

    • Anonyymi

      Onneksi itsellä on työ, jossa ns määrätty paketti tehdään, eli tietyt tilat siivotaan- aina ei aikaa pysty ennakoimaan puolen h tarkkuudella, mutta sitä aikaa saa käyttää sotkuisuuden ja työvaiheitten mukaan.

    • Anonyymi

      Suuret siivous firmat laskevat kohde ajat todella tiukille, ja aikaa annetaan vain siivoukseen, mutta ns. Apu aikaa työn valmistelu, ja lopetus ei ole yhtään huomioitu. Juosten saa painaa menemään. Vuoden aikojen kura kelejä ei ole yhtään huomioitu. Ainut on kesäloma ajat, ja joulun pyhät.

    • Anonyymi

      Itse siivoan mielestäni hitaasti,työkohde sellainen että aika palaa( teollisuudessa). Neliöitäkin on,kaikenlaista sivukopperoa,tuotantotila,toimistoa,taukotilaa.
      Yritän kuroa aikaa välillä,mutta se minkä yhdessä päässä taloa voittaa,häviää joko tuotantotilassa tai toisessa päässä.
      Käytännössä en saa tunteja kuristettua kuin harvoin alle 6 h.
      Vakiokuviot käyn läpi,muuta mitä kerkiän,tilaan mitä tarttee.
      Jos ajatellaan niin,että perusasioita ei voi jättää tekemättä? Vessar,taukotila,toimistoväen tilat,pukkarit,pesutilat. Tuotantotilassa liukastelun ehkäisy,kahvihommat,tiskit,kahvikone....
      Ja vie mennessä, tuo tullessa. Silti,aikaa palaa,kun paljon kopperoita joutuu käsin. Tuotantotilaan onneksi on konekin,vaan ei sillä työåisteisiin pääse millään,kun iso eikä kääntösäde ole nätti,vaan se pitää hartiavoimin hivauttaa kääntymään,jos meinaa lähes paikallaan kääntää.
      En usko että nopeus aina tekee puhdasta. Riippuu kohteesta,minun kohteessa pystyy tekemään vain asian kerrallaan.

    • Anonyymi

      Minä en nyt ymmärrä aloittajan pointtia. Luuletko, että sulle pitäisi oikein maksaa siltä, että hutiloiden teet työsi ja sitten lähdet kotiin lorvimaan vaikka työaikaa olisi jäljellä

    • Anonyymi

      Joo, onneksi olen itse kohteessa ainoa siivooja, koska minulla jää ylimääräistä aikaa joka pvä monta tuntia ihan sama vaikka kuinka hitaasti työt tekisin tekisin kaikkea ekstraa.. Tympeää kun voisi lähteä töistä monta tuntia aikaisemmin, mutta tietenkään en lähde työajalla..

    • Anonyymi

      Yleensä ongelma on liian tiukille laskettu työaika.

    • Anonyymi

      Totta turisetkin. Paras on laittaa se pesukone savuamaan ja poistua paikalta.

    • Anonyymi

      siivojan työ ei ole koskaan täydellistä. Vaikka miten hyvin ahkeroitsee niin eiikös vain tarkastaja taikasormellansa löydäkin likaa ja pölyä. "Kas,kas. Täällähän sitä pölyä on ikkunalistan reunuksessa . Katso vaikka ". Tarkastaja tarkka nostaa maireasti hymyillen hansikaskäden sormensa ylös, "Näetkö Martta tätä pölyä. Näetkö. Sinun täytyy olla tarkempi ja nopeampi työssäsi. Ei saa hutiloida eikä tupeksia. Mitä ihmettä me teemme sinun kanssasi. Koeta hyvä ihminen panostaa siihen työhösi enemmän " Onko tuttua.

      • Anonyymi

        Se on hyvä sanoa, kun itse tarkastaja ei laita omia hanskoja heilumaan. Istuu vain päivät pitkät takamus pyöreänä tuolissa. Vaatii alaisilta liikoja. Ei ole ihme, jos työntekijät vaihtuu usein.


    • Anonyymi

      Tämä on totta. Ei yhtään ymmärrystä ole, jos ei siivoojan työtä tehnyt aiemmin. Hyvä on sitten tekijä ressukka haukkua pystyyn, vaikka syy on mitoituksessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe