Myy torissa halvat pienet stereot mitä mahtu yöpöydälle mutta ei lähetä ne maksako hän sitten bensa rahat kun haen ne Vaasa-Helsinki vai kuinka hän meina jos hän tykkä että lähetäminen on hankala vai tuoko hän ne sitten ilmaiseksi minulle?!
Ei lähetä tuoko hän sitten ne minulle ilmaiseksi?!
10
289
Vastaukset
- Anonyymi
Hyppää puutapäin tyhmä.
- Anonyymi
Oletko maksanut etukäteen?
Jos et niin ei sinulle uskalla mitään lähettää.
Poika aikoi ostaa yksityiseltä pelikonsolin, mutta oli niin kaukana, ettei voinut ilman autoa hakea.
Myyjä lupasi lähettää, kunhan saisi etukäteen puolet hinnasta. Poika kuitenkin ensin tarkasti asianomaisen puhelinnumeron ja se löytyi tunnettujen huijarien listalta.
Jos siis haluat tuon laitteen niin sinun on se itse haettava ja matka maksettava. - Anonyymi
Sinä käyt hakemassa ne.
- Anonyymi
https://www.tori.fi/uusimaa/Yamaha_radio_103696355.htm?ca=18&w=3
Eihän ne maksa paljon paskaka mutta toi on selvä provokatio saa melkein ilmaiseksi ja sitten myyjä sano heti kätelyssä että ei lähetä. - Anonyymi
Kyllä minä hänelle tarjosin maksua postimaksu etukäten mutta ei kelvannut varman noin agentit laitta tuollaisia ilmoituksia ne halua provosoida ja näyttä että ne on varakaitta eli ne on valmit uhrautuman että muilla mene huonomin.
- Anonyymi
Tällähän ne on komentoimassa ne agentit varman tietä tapauksen varman itse syylisiä sihen tori ilmoituksen!
- Anonyymi
Ei hän kukan tänä päivänä huija torissa ne hän jähdyttä pankki tili nykyän jos huija niin hän ne teki myös minun kaverille kun hän muutamalla kympillä huijasi.
- Anonyymi
Hesalaiset on niin velttoja ja omahyväisiä.
- Anonyymi
No helevetti jos ilmoituksessa kerran lukee että nouto niin se tarkoittaa sitä.
Tietenkin voi aina ehdottaa onko mahdollista postitus kohtuullisia kuluja vastaan - Anonyymi
Laita sun koko nimi,henkilötunnus ja pankkitilinnumero ja salasanat,niin lähetän kyllä ne sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat1027767Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4176917SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1625182Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien994107Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal954026Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en723987Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr103752Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03450Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil92296Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema161879