Ei lähetä tuoko hän sitten ne minulle ilmaiseksi?!

Anonyymi-ap

Myy torissa halvat pienet stereot mitä mahtu yöpöydälle mutta ei lähetä ne maksako hän sitten bensa rahat kun haen ne Vaasa-Helsinki vai kuinka hän meina jos hän tykkä että lähetäminen on hankala vai tuoko hän ne sitten ilmaiseksi minulle?!

10

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyppää puutapäin tyhmä.

• Anonyymi

Oletko maksanut etukäteen?
      Jos et niin ei sinulle uskalla mitään lähettää.

Poika aikoi ostaa yksityiseltä pelikonsolin, mutta oli niin kaukana, ettei voinut ilman autoa hakea.
      Myyjä lupasi lähettää, kunhan saisi etukäteen puolet hinnasta. Poika kuitenkin ensin tarkasti asianomaisen puhelinnumeron ja se löytyi tunnettujen huijarien listalta.

Jos siis haluat tuon laitteen niin sinun on se itse haettava ja matka maksettava.

• Anonyymi

Sinä käyt hakemassa ne.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä minä hänelle tarjosin maksua postimaksu etukäten mutta ei kelvannut varman noin agentit laitta tuollaisia ilmoituksia ne halua provosoida ja näyttä että ne on varakaitta eli ne on valmit uhrautuman että muilla mene huonomin.

• Anonyymi

Tällähän ne on komentoimassa ne agentit varman tietä tapauksen varman itse syylisiä sihen tori ilmoituksen!

• Anonyymi

Ei hän kukan tänä päivänä huija torissa ne hän jähdyttä pankki tili nykyän jos huija niin hän ne teki myös minun kaverille kun hän muutamalla kympillä huijasi.

• Anonyymi

Hesalaiset on niin velttoja ja omahyväisiä.

• Anonyymi

No helevetti jos ilmoituksessa kerran lukee että nouto niin se tarkoittaa sitä.
      Tietenkin voi aina ehdottaa onko mahdollista postitus kohtuullisia kuluja vastaan

• Anonyymi

Laita sun koko nimi,henkilötunnus ja pankkitilinnumero ja salasanat,niin lähetän kyllä ne sulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      275
      4699
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3040
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2877
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      30
      2855
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1811
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1664
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      60
      1429
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1292
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      215
      1190
    Aihe