Ei lähetä tuoko hän sitten ne minulle ilmaiseksi?!

Anonyymi-ap

Myy torissa halvat pienet stereot mitä mahtu yöpöydälle mutta ei lähetä ne maksako hän sitten bensa rahat kun haen ne Vaasa-Helsinki vai kuinka hän meina jos hän tykkä että lähetäminen on hankala vai tuoko hän ne sitten ilmaiseksi minulle?!

10

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyppää puutapäin tyhmä.

• Anonyymi

Oletko maksanut etukäteen?
      Jos et niin ei sinulle uskalla mitään lähettää.

Poika aikoi ostaa yksityiseltä pelikonsolin, mutta oli niin kaukana, ettei voinut ilman autoa hakea.
      Myyjä lupasi lähettää, kunhan saisi etukäteen puolet hinnasta. Poika kuitenkin ensin tarkasti asianomaisen puhelinnumeron ja se löytyi tunnettujen huijarien listalta.

Jos siis haluat tuon laitteen niin sinun on se itse haettava ja matka maksettava.

• Anonyymi

Sinä käyt hakemassa ne.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä minä hänelle tarjosin maksua postimaksu etukäten mutta ei kelvannut varman noin agentit laitta tuollaisia ilmoituksia ne halua provosoida ja näyttä että ne on varakaitta eli ne on valmit uhrautuman että muilla mene huonomin.

• Anonyymi

Tällähän ne on komentoimassa ne agentit varman tietä tapauksen varman itse syylisiä sihen tori ilmoituksen!

• Anonyymi

Ei hän kukan tänä päivänä huija torissa ne hän jähdyttä pankki tili nykyän jos huija niin hän ne teki myös minun kaverille kun hän muutamalla kympillä huijasi.

• Anonyymi

Hesalaiset on niin velttoja ja omahyväisiä.

• Anonyymi

No helevetti jos ilmoituksessa kerran lukee että nouto niin se tarkoittaa sitä.
      Tietenkin voi aina ehdottaa onko mahdollista postitus kohtuullisia kuluja vastaan

• Anonyymi

Laita sun koko nimi,henkilötunnus ja pankkitilinnumero ja salasanat,niin lähetän kyllä ne sulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe