Ei lähetä tuoko hän sitten ne minulle ilmaiseksi?!

Anonyymi-ap

Myy torissa halvat pienet stereot mitä mahtu yöpöydälle mutta ei lähetä ne maksako hän sitten bensa rahat kun haen ne Vaasa-Helsinki vai kuinka hän meina jos hän tykkä että lähetäminen on hankala vai tuoko hän ne sitten ilmaiseksi minulle?!

10

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyppää puutapäin tyhmä.

• Anonyymi

Oletko maksanut etukäteen?
      Jos et niin ei sinulle uskalla mitään lähettää.

Poika aikoi ostaa yksityiseltä pelikonsolin, mutta oli niin kaukana, ettei voinut ilman autoa hakea.
      Myyjä lupasi lähettää, kunhan saisi etukäteen puolet hinnasta. Poika kuitenkin ensin tarkasti asianomaisen puhelinnumeron ja se löytyi tunnettujen huijarien listalta.

Jos siis haluat tuon laitteen niin sinun on se itse haettava ja matka maksettava.

• Anonyymi

Sinä käyt hakemassa ne.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä minä hänelle tarjosin maksua postimaksu etukäten mutta ei kelvannut varman noin agentit laitta tuollaisia ilmoituksia ne halua provosoida ja näyttä että ne on varakaitta eli ne on valmit uhrautuman että muilla mene huonomin.

• Anonyymi

Tällähän ne on komentoimassa ne agentit varman tietä tapauksen varman itse syylisiä sihen tori ilmoituksen!

• Anonyymi

Ei hän kukan tänä päivänä huija torissa ne hän jähdyttä pankki tili nykyän jos huija niin hän ne teki myös minun kaverille kun hän muutamalla kympillä huijasi.

• Anonyymi

Hesalaiset on niin velttoja ja omahyväisiä.

• Anonyymi

No helevetti jos ilmoituksessa kerran lukee että nouto niin se tarkoittaa sitä.
      Tietenkin voi aina ehdottaa onko mahdollista postitus kohtuullisia kuluja vastaan

• Anonyymi

Laita sun koko nimi,henkilötunnus ja pankkitilinnumero ja salasanat,niin lähetän kyllä ne sulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra vaatii koko itärajaa kiinni, vihervasemmisto haukkoo henkeään

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010018060.html Upeaa, isänmaallista toimintaa Riikka Purralta. 70 vuotta vanhat ja
      Maailman menoa
      404
      2540
    2. Koska olet viimeksi nähnyt

ihastuksesi? Siis ihan ollut samassa paikassa, ei mitään vilaukselta nopeasti ☺️ Ja kerro myös oletko mies vai nainen?
      Ikävä
      101
      1761
    3. Suomen varapääministeri Riikka Purra ei tajua olevansa Venäjän hyödyllinen idiootti.

Vai tajuaako? Purran blogiteksti, jossa haukutaan niin "ääliöliberaalit" kuin "trollaava lehdistö" on juuri sellaista k
      Maailman menoa
      477
      1506
    4. Pinja Sanaksenaho rehellisenä Selviytyjät viidakko-oloista: "Pieni shokki, että herranjumala ei..."

Ohhoh! Tubettaja Pinja Sanaksenaho joutui lähtemään Selviytyjät Suomi -kisasta, kun hänet äänestettiin ulos heimoneuvost
      Tv-sarjat
      10
      1233
    5. Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa

Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä
      Maailman menoa
      127
      1164
    6. Sä oot mun toinen puolikas

Missä oot? Tuu jo..
      Ikävä
      52
      1157
    7. Ilmalämpöpumpun virrankulutus vrk:ssa,

-pakkasta n.12 astetta -sisäyksikkö säädetty 22 asteeseen (ilp) -omakotitalo öljylämmityksellä ,patterit termostaatilla
      Koti ja rakentaminen
      49
      1054
    8. Ei tämä alun perin näin pitänyt mennä

Emme voi olla enää edes kavereita.
      Ikävä
      38
      847
    9. Tankkausasema

Haapajärveltä epäillysti 23.-24.11. välisenä yönä varastettu tankkausasema on löytynyt ja palautettu omistajalleen. Asia
      Oulainen
      11
      820
    10. Miten ois horoskooppiketju?

Ei ole hetkeen ollu!! Mikä on sinun skooppi? Entä ikävöimäsi?
      Ikävä
      59
      816
    Aihe