Minulla on ihan tarpeeksi huolia ilman että jotkut mulkut käyttäytyy epäkohteliaasti

Anonyymi-ap

Saatana kun eilen menin kauppaan niin sattu tulemaan vastaan yks tyyppi joka ainakin ennen on ollu aina mulle ystävällinen, mutta nyt käyttäyty niin ku ei ois ollu näkevinään. Sama tyyppi teki siis samalla tavalla mulle kuukausi sitten, mutta silloin ajattelin, että hänellä oli kiire, mutta nyt sitten varmistuikin, että en jostain syystä ole enää tervehtimisen arvoinen. Minulla on ihan tarpeeksi huolia ilman että toiset käyttäytyy epäkohteliaasti mua kohtaan. On kuolinpesä ja välirikko perheessä ja sitten vielä eräs suhteellisen läheinen ihminen kuoli vähän aikaa sitten, eli haluaisin myös surra ilman että joku tyyppi, jolle en tietääkseni ole tehnyt mitään pahaa, käyttäytyy mulkusti. Ihmettelen kyllä, että mistä tuo hänen käytöksensä johtuu. Tämä ja tuo kuukausi sitten tapahtunut ovat ensimmäiset kerrat, kun olen nähnyt häntä vuosiin. Olisiko noussut koulutus päähän sitten vai kuinka. Mutta häntäpä ei enää ole minulle olemassa. Haluaisin kyllä, ettei enää jatkossa tarvitsisi törmätä häneen missään, mutta milläs sen varmistat sitten.

39

1380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanot, että häntä ei enää ole olemassa sinulle. Jatkossa käyttäydyt sitten niin kuin häntä ei olisikaan, luonnollisesti.

      • Anonyymi

        Esim. Yks puolinen yhteyten otto ei kysellä vointia tai muutakaa en ole heihin enää minäkään yhteytessä.antaa mennä sellaset ihmiset
        Myös oma lapsikin ei vuosiin yhteyttä pitäny se kyllä tuntuu mutta se on hänelle kai ok mutta ei vanhenhemille surullista on.


    • Anonyymi

      miks vetää tuommoisesta kilarit. joskus sitä voi käydä niin että on ajatuksissaan eikä huomaa kun se tuttu ystävä kaveri menee nokanalata

      • Anonyymi

        Kyllä se ihan selvästi tunnisti minut mutta käänsi heti katsetta muualle eli ei selvästi halunnut tervehtiä. Ja tämä oli jo toinen kerta.


      • Anonyymi

        USKO NYT ap:tä!
        Älä sinä nyt sotkeennu väheksymään toisen kokemuksia 😠

        tsemiä aapeelle ❤🌷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USKO NYT ap:tä!
        Älä sinä nyt sotkeennu väheksymään toisen kokemuksia 😠

        tsemiä aapeelle ❤🌷

        helpompaa on kun antaa niiden mulkkujen jotka ei tervehdi olla omassa arvossaan


    • Anonyymi

      Siilissä on ennenkin ollut sitä valikoivaa tervehtimistä, kyllä osaa olla hankalaa porukkaa... mikä se olikaan se sana... änkyröitä!

    • Anonyymi

      Kunhan nämä kuolinpesäasiat on saatu selvitettyä muutan Helsinkiin enkä astu enää ikinä jalallanikaan Siilinjärven maaperälle. -Aloittaja

    • Anonyymi

      Kyllä sinulla noita ongelmia ja vastoinkäymisiä on muutenkin, että välittäisit siitä että joku tuttava ei enää sinua huomioi? Tunteet ne on muillakin. Ehkä huono päivä, eikä mitään intressiä tervehtiä ketään?

      • Anonyymi

        Toivoisin kyllä että näin olisi, mutta epäilen. Aika jännä että olisi sitten kaksi kertaa lyhyen ajan sisällä osunut hänen tielleen huonona päivänä.


      • Anonyymi

        Mistä sinä minun ongelmista ja vastoinkäymisistä muuten tiedät?


    • Anonyymi

      Aloituksesta tuli mieleen kouluajat kun yksi kaveri oli olevinaan kaveri, mutta siitä ei koskaan tiennyt millä päällä se kunakin päivänä oli. Edellisenä päivänä aina sanoi että tule tiettyyn risteykseen odottamaan niin kuljetaan koulumatka yhdessä, mutta monta kertaa kävi niin, että kaveri tuli sitä kautta, mutta ei ollut näkevinäänkään.
      En ole kyllä missään muualla törmännyt tällaiseen käytökseen...

    • Anonyymi

      Totta. Tällä paikkakunnalla jotkut oikeasti joskus kävelevät ns. "nokka pystyssä" ja ovat olevinaan sitä ns. parempaa porukkaa. Käytöstavat ovat mitä ovat. Ja ihmiset ovat jotenkin muuttuneet vuosikymmenten takaisista ajoista. Nykyään on tullut ilmiöksi myös sekin, että valikoidaan, että ketä hyväksytään omiin porukoihin, ja vetäydytään omiin kuppikuntiin.

      En tiedä, että onko tämä ihan täysin mulk*u kunta, samanlaista käytöstapojen rapautumista ilmenee ja esiintyy varmasti muuallakin, joten ei tämä ole ainoastaan tämän kunnan ilmiö, mutta jospa se asenne joskus muuttuu paremmaksi. Toivotaan ainakin niin...

      • Anonyymi

        Jos olisi pakko joko kuolla tai asua Siilinjärvellä, kuolisin. Parempi olisi ollut kun ei olisi tarvinnut päivääkään asua täällä. -Aloittaja


    • Anonyymi

      Aloittajalle: Voimia, jaksamista ja halauksia sinulle! 💚

    • Anonyymi

      Joillakin voi olla taustalla sosiaalisten tilanteiden pelkoa, paniikkitaustaa ja ihmisarkuutta. Se, mitä jotkut pitävät huonona käytöksenä ei ole aina sitä. On hyvä muistaa sekin, että joillakin voi olla elämässään huonoja kokemuksia, kiusaamista ems. Ihminen ei vaan uskalla avata suutaan tietyissä tilanteissa tai kohdata muita ihmisiä. Menee tavallaan takalukkoon. Tai haluaa vetäytyä muista ihmisistä. Me olemme kaikki erilaisia ihmisiä ja toimimme taustoistamme riippuen eri tavalla.

      Mutta aloittajan tekemiin havaintoihin tämä teoria ei välttämättä käy, eikä ole syynä käytökseen. Voi olla, että tervehtimättömyys tai huonot käytöstavat ovat ilmiönä yleistyneet. Tai sitten joillakin menee muuten huonosti omassa elämässä.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe