Mitään 700 on , likimain 580 eikä sillä ketään minnekään huijata.
Paskat työmarkkinatuki
22
410
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, kusinen kituraha. Ihan kuin joku lapsen viikkoraha. Ainakin samaa tasoa.
- Anonyymi
9 euron kituraha pysynyt samana ei ole korotusta tiedossa tällä työmarkkinatuen ja kulukorvauksella pitää olla kuntouttavassa työtoiminnassa pakkokeinoin
- Anonyymi
TE huijaa vaikka mikä olisi.
- Anonyymi
Yhteiskunnan kerma täällä aukomassa päätään...siis kritisoimassa systeemin epäoikeudenmukaista valioyksilöitä kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskunnan kerma täällä aukomassa päätään...siis kritisoimassa systeemin epäoikeudenmukaista valioyksilöitä kohtaan.
Muitahan ei enää ole kun tyhmiä pään aukojia. No ei ne mitään voi. Eikä tolla minnekä lähde.
- Anonyymi
Gay
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gay
Olen läski palstaa työkseni vahtiva eläkeläinen puppelipoika vaikka palkkaa ei onneksi makseta.
®167-176!
- Anonyymi
Hyvähän se on sanoa että 700 euroa ilman veroja mutta kun automaattisesti poistetaan 20% veroa.
Ilman korotuksia työttömyysetuuden määrä on keskimäärin 768 e/kk- Anonyymi
Työttömälle veronmaksajalle samantekevää mikä brutto on. Mitä itket?
- Anonyymi
On kyllä niin olematon rupuraha, että ihan naurattaa. Korona-aikana olin vähän aikaa tuolla työttömyysrupurahalla. Muutamassa päivässä meni aika koko paskaraha. Muutaman laskun kun maksoi, niin se oli sitten jo siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä niin olematon rupuraha, että ihan naurattaa. Korona-aikana olin vähän aikaa tuolla työttömyysrupurahalla. Muutamassa päivässä meni aika koko paskaraha. Muutaman laskun kun maksoi, niin se oli sitten jo siinä.
Ei silllä mitään lainoja maksella.
- Anonyymi
Mutqu muutot, pikavipit, lainat, asunnot, työpaikka, luottotiedot, sossun hikiset rahat, kelan virkailijoiden puhelinnumerot, perutuslaki, ihmisoikeudet, virkanilkit ym...
Perutusbetalastuuno 167-176 - Anonyymi
Mulla jää 580e/kk vuokran ym laskujen jälkeen, ei ole paljoa.
Sillä on 1 henkilö pärjättävä!- Anonyymi
Vitut sinä kenenkään luona käymisiin voit.
- Anonyymi
Vähän niinkun ideana, että saa enemmän kun käy töissä.
Ainakin teoriassa- Anonyymi
Joutuu vaan itse maksamaan asumisestakin ja työmatkat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutuu vaan itse maksamaan asumisestakin ja työmatkat.
Samaan aikaan moni työssä oleva saa asumistukia.
- Anonyymi
Brutto on 700, netto voi olla 580 tai jotakin muuta.
Työttömyysturva on tuki josta maksetaan veroja, ja veroja maksetaan kukin sen verran kuin verotus vaatii. Kela käyttää oletuksena 20% veroa, mutta senkin veron voi halutessaan muuttaa, muutosverokortilla.- Anonyymi
Olen työtön veronmaksaja...LÄÄH!!!!
T:Läääwetörter - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen työtön veronmaksaja...LÄÄH!!!!
T:LäääwetörterKoko julkinen sektori saa tulonsa veronmaksajien pussista.
- Anonyymi
Naked Attraction 21.00 - 22.05 1h 5 min lähes tositarkoituksella
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009113158.html - Anonyymi
Verot. Niin eläkkeitä, sairauspäivärahoja ja muita vastaavia verotetaan ennakkoon noin viidesosalla bruttomäärästä. Tietenkin veronpalautuksena saa osan kotiutumaan.
Jos käy pienipalkkaisessa työssä, on verotuksen kannalta edullisin- koska annetaan ansiotulovähennys, ja perusprosentti on pienehkö millä verotetaan. Joskin syksyllä pitää käydä seuraamaan tuloja, että nostaa prosenttia jos tarpeen- ettei mätkäistä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al962325Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/221814Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1241582Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden161270- 811212
- 1271159
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka135899Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29807Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su80806"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!43743