Hei!
Mulla on 300 L LVV varaaja käytössä ja sähkötaulussa sellainen kontaktori, jonka mukaan laite päällä vain yöllä. Minulla on pörssisähkösopimus, joten toimiiko tuo oikeasti vain yöllä? Sähkökaapissa on kyllä kellokytkin, mutta se on vain ulkovaloja varten.
LVV varaaja ja yösähkö
11
1122
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu aivan siitä, millainen kontaktori sinulla on. Minun kaukonäkökatseeni ei pysty paikallistamaan kontaktoriasi tältä etäisyydeltä.
Jos se on sellainen kontaktori joka on päällä vain yöllä niin sitten se on sellainen kontaktori joka on päällä vain yöllä.- Anonyymi
Eli mistä tämä kontaktori tietää milloin on yö? Kaapissa on merkitty, että kontaktorin asetus palaa aina yöasentoon.
- Anonyymi
Minulla ainakin on sähkömittarissa kellon aika luettavissa. Kun varaajan vastukset alkavat lämpiämään sähkömittarissa oleva vilkkuva valo kiihdyttää tahtiaan, siitä ainakin näkee ,että sähköä kuluu ja pytty kuumenee.
- Anonyymi
Mikä on ainampällö klo n. 22 jälkeen muta halpa örssisähko alkaa vasta klo o2
- Anonyymi
Siihen pitää vielä lisätä kello jakaa kytkee sen päälle vasta klo o2
Asiantuntijapalvelut - Anonyymi
Tuo yöaika (22-07) "käsky" tulee mittarilta ja sen releeltä joka sitten ohjaa tuota kontaktoria. Voi toki olla erillinen kellokytkinkin, mutta yleensä mittari hoitaa.
- Anonyymi
....niin jos tosiaan haluaa yösähkön 02.00 päälle on tietenkin ohjauspiiriin asennettava erillinen kytkinkello. Sitähän voi sitten asetella mihin aikaan tahansa
- Anonyymi
Ei mittari hoida baanntarifin vaihtorele
- Anonyymi
Sähkömittarista lähtee lämmityksenohjaus kontaktorille. Oletettavasti ohjaus on kytketty kontaktorille. Ohjauksen pitäisi lähtee päälle klo 22-00 välissä. Tuo kahden tunnin väli johtuu siitä ettei kaikille voi kytkeä samanaikaisesti ohjauksia päälle koska muuntajat huutaisivat hoosiannaa. Kun kontaktori vetää samanaikaisesti alkaa mittarin impulsiledi vilkkumaan tiheämmin. Tällä tavoin voi todeta että ohjaus lähtee päälle
- Anonyymi
Mikä on LVV varaaja? Lämminvesivaraajan varaaja? Miksi lämminvesivaraajaa pitää vielä erikseen varata? Onko se varaaja rikki, niin sitä täytyy lämmittää toisella varaajalla?
- Anonyymi
Yösähköohjaus päällä/ pois pääkeskuksella, lisäksi ryhmäkeskuksessa varaajaa varten kontaktorikatkaisin jossa off/ yöohjaus/ lukittava on asento. Mikäli jättää yläasentoon lukitsematta, palautuu se keskiasentoon aamulla mikäli ohjaus on pääkeskuksella on asennossa. Näin minulla
2000a
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862