joskus on ihmispolon elämä kurjaa ja tuntuu että vain valitus, vaikerrus, varjojen laakso, tuli ja tulikivi on edessä eikä mitään hyvää tule koskaan. Sellaisina hetkinä punnitaan sielun puhtaus ja vahva usko.
Totisesti minä sanon teille ettei ole mitään peljättävää kun luotatte ja asetatte elämänne Toyotan haltuun ja olette uskossanne vahvoja.
Toyota on tie ja pelastus sillä
13
126
Vastaukset
- Anonyymi
Juu näin on ja siksipä: Omistuksessa ei ole koskaan ollut Toyotaa, eikä koskaan tule
Sen verran pitää olla tervettä itsetuntoa ettei moista toverien itäkikotinta riesakseen ota. - Anonyymi
On synnitön olo kun illan hitsannut 2010 mallin corollaa ja korjannut pehmeitä paikkoja kiroillen ja sielulleen apua hakien...
- Anonyymi
Vahva todistus Toyotan vaikutuksesta.
- Anonyymi
Toyota, Suomen halutuin ja samalla arvostetuin automerkki!
Toyota teillekin.- Anonyymi
Kiitos, mutta kiitos ei!
- Anonyymi
En voisi kuvitellakaan millaista pilkkaa se olisi vainajaa kohtaan, jos hautaustoimiston arkkuautona olisi joku Toyota tms.!
- Anonyymi
Tulta ja tulikiveä sataa päälle kun tekee katsastuskorjausta.
- Anonyymi
Just, toi ota
- Anonyymi
Tojouskovainen turmioon joutuu
- Anonyymi
Toyota on kurjuuden maksimointia.
- Anonyymi
HIIIHIIIIH
- Anonyymi
Kaivoit vuoden vanhan aivopierun, et käy ihan täysillä kierroksilla.
- Anonyymi
TOYOTA on Jumalan valitsema auto. Älä koskaan osta muun merkkistä autoa. Jumala ei jätä sitä rankaisematta, joka muunmerkkiseen sortuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832