Liekkö disas menossa konkkaan? Hyllyt tyhjänä ja wc:t suljettu.
Disas wc:t
18
1957
Vastaukset
- Anonyymi
Järjestetty juttu kuten koulujen ja kyläkauppojen lopettelu.
- Anonyymi
Eikö sinne vasta haettu palvelutiskimyyjää?
- Anonyymi
Kahvila ja WC.t on ollut suljettu jo pitkään mutta onhan hyllyissä tavaraa paljonkin.
Mitä tämä sanktiohulluus sitten tekee itäturismista eläneille yrittäjille on kyllä selvää.
Toivotaan jaksamista ja parempia aikoja.- Anonyymi
Itse ainakin pyrin vaikuttamaan siihen, että kyseinen firma pysyisi Haminassa. Kalatarjonta hakkaa mennen tullen kaikki Haminan kaupat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ainakin pyrin vaikuttamaan siihen, että kyseinen firma pysyisi Haminassa. Kalatarjonta hakkaa mennen tullen kaikki Haminan kaupat.
Paras D-leikattu lohi, halvin hinta.
- Anonyymi
huhut kertoo että joulun ovat vielä auki, joululoman jälkeen pysyy ovet kiinne. Kiitos sanktiot ja eu paska
- Anonyymi
Mee takas sinne venäjälle.
- Anonyymi
Onko huhuille katetta?
- Anonyymi
Voisihan sitä kalaa myydä pienemmässäkin lootassa, mutta kun oli kai ajatus, että venäläiset levenevät rahoineen niin, että täytyy olla iso halli jossa liihotella.
- Anonyymi
Noin kuukausi sitten näin Prisman pihalla venäläisen auton. senjälkeen en ole nähnyt.
Kaveri jätti auton käymään ja meni itse kauppaan.
Autoon jäi noin 10 vuotias tyttö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin kuukausi sitten näin Prisman pihalla venäläisen auton. senjälkeen en ole nähnyt.
Kaveri jätti auton käymään ja meni itse kauppaan.
Autoon jäi noin 10 vuotias tyttö.So what?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So what?
Kyllä dieselautoa ei pidetä käynnissä kauppassa-asioinnin aikana.
Eli väliä on.
Onneksi pitkäkilpisiä ei enää näy.
- Anonyymi
Käy kotonas vessassa.
- Anonyymi
Kuin lauttakadun vieressä oleva homepesä, talo peitettu levyillä, haisee ällöttävälle, suoraan rivsri asukkaille, home tiettävästi myrkyllistä, jos näin on miksi tetveysviradto ei pureta tätä taloa, omistaja kai kyllä huolehtii toisten autoista metsolan katsadtus asemalla, olis yjtä tärkeä omassa asiassa
- Anonyymi
tästä emme tiedä mutta k kanuuna jos on lakon aikana avoinna
- Anonyymi
Kännissäkö sitä taas kirjoitellaan? Liikaa haettu kanuunasta kaljaa...
- Anonyymi
Ne olikin tosi kusenhajuiset vessat.
- Anonyymi
toppahousut kuseneet yli laidan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi5675347Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä753449Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m431819Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo149166617-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais351608- 831384
Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta211303Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.1951138Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen591099Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.731055