Disas wc:t

Anonyymi-ap

Liekkö disas menossa konkkaan? Hyllyt tyhjänä ja wc:t suljettu.

18

2625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Järjestetty juttu kuten koulujen ja kyläkauppojen lopettelu.

    • Anonyymi

      Eikö sinne vasta haettu palvelutiskimyyjää?

    • Anonyymi

      Kahvila ja WC.t on ollut suljettu jo pitkään mutta onhan hyllyissä tavaraa paljonkin.
      Mitä tämä sanktiohulluus sitten tekee itäturismista eläneille yrittäjille on kyllä selvää.
      Toivotaan jaksamista ja parempia aikoja.

      • Anonyymi

        Itse ainakin pyrin vaikuttamaan siihen, että kyseinen firma pysyisi Haminassa. Kalatarjonta hakkaa mennen tullen kaikki Haminan kaupat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ainakin pyrin vaikuttamaan siihen, että kyseinen firma pysyisi Haminassa. Kalatarjonta hakkaa mennen tullen kaikki Haminan kaupat.

        Paras D-leikattu lohi, halvin hinta.


    • Anonyymi

      huhut kertoo että joulun ovat vielä auki, joululoman jälkeen pysyy ovet kiinne. Kiitos sanktiot ja eu paska

      • Anonyymi

        Mee takas sinne venäjälle.


    • Anonyymi

      Onko huhuille katetta?

    • Anonyymi

      Voisihan sitä kalaa myydä pienemmässäkin lootassa, mutta kun oli kai ajatus, että venäläiset levenevät rahoineen niin, että täytyy olla iso halli jossa liihotella.

      • Anonyymi

        Noin kuukausi sitten näin Prisman pihalla venäläisen auton. senjälkeen en ole nähnyt.

        Kaveri jätti auton käymään ja meni itse kauppaan.
        Autoon jäi noin 10 vuotias tyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin kuukausi sitten näin Prisman pihalla venäläisen auton. senjälkeen en ole nähnyt.

        Kaveri jätti auton käymään ja meni itse kauppaan.
        Autoon jäi noin 10 vuotias tyttö.

        So what?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        So what?

        Kyllä dieselautoa ei pidetä käynnissä kauppassa-asioinnin aikana.
        Eli väliä on.
        Onneksi pitkäkilpisiä ei enää näy.


    • Anonyymi

      Käy kotonas vessassa.

    • Anonyymi

      Kuin lauttakadun vieressä oleva homepesä, talo peitettu levyillä, haisee ällöttävälle, suoraan rivsri asukkaille, home tiettävästi myrkyllistä, jos näin on miksi tetveysviradto ei pureta tätä taloa, omistaja kai kyllä huolehtii toisten autoista metsolan katsadtus asemalla, olis yjtä tärkeä omassa asiassa

    • Anonyymi

      tästä emme tiedä mutta k kanuuna jos on lakon aikana avoinna

      • Anonyymi

        Kännissäkö sitä taas kirjoitellaan? Liikaa haettu kanuunasta kaljaa...


    • Anonyymi

      Ne olikin tosi kusenhajuiset vessat.

    • Anonyymi

      toppahousut kuseneet yli laidan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      179
      835
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe