Liekkö disas menossa konkkaan? Hyllyt tyhjänä ja wc:t suljettu.
Disas wc:t
18
2625
Vastaukset
- Anonyymi
Järjestetty juttu kuten koulujen ja kyläkauppojen lopettelu.
- Anonyymi
Eikö sinne vasta haettu palvelutiskimyyjää?
- Anonyymi
Kahvila ja WC.t on ollut suljettu jo pitkään mutta onhan hyllyissä tavaraa paljonkin.
Mitä tämä sanktiohulluus sitten tekee itäturismista eläneille yrittäjille on kyllä selvää.
Toivotaan jaksamista ja parempia aikoja.- Anonyymi
Itse ainakin pyrin vaikuttamaan siihen, että kyseinen firma pysyisi Haminassa. Kalatarjonta hakkaa mennen tullen kaikki Haminan kaupat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ainakin pyrin vaikuttamaan siihen, että kyseinen firma pysyisi Haminassa. Kalatarjonta hakkaa mennen tullen kaikki Haminan kaupat.
Paras D-leikattu lohi, halvin hinta.
- Anonyymi
huhut kertoo että joulun ovat vielä auki, joululoman jälkeen pysyy ovet kiinne. Kiitos sanktiot ja eu paska
- Anonyymi
Mee takas sinne venäjälle.
- Anonyymi
Onko huhuille katetta?
- Anonyymi
Voisihan sitä kalaa myydä pienemmässäkin lootassa, mutta kun oli kai ajatus, että venäläiset levenevät rahoineen niin, että täytyy olla iso halli jossa liihotella.
- Anonyymi
Noin kuukausi sitten näin Prisman pihalla venäläisen auton. senjälkeen en ole nähnyt.
Kaveri jätti auton käymään ja meni itse kauppaan.
Autoon jäi noin 10 vuotias tyttö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin kuukausi sitten näin Prisman pihalla venäläisen auton. senjälkeen en ole nähnyt.
Kaveri jätti auton käymään ja meni itse kauppaan.
Autoon jäi noin 10 vuotias tyttö.So what?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So what?
Kyllä dieselautoa ei pidetä käynnissä kauppassa-asioinnin aikana.
Eli väliä on.
Onneksi pitkäkilpisiä ei enää näy.
- Anonyymi
Käy kotonas vessassa.
- Anonyymi
Kuin lauttakadun vieressä oleva homepesä, talo peitettu levyillä, haisee ällöttävälle, suoraan rivsri asukkaille, home tiettävästi myrkyllistä, jos näin on miksi tetveysviradto ei pureta tätä taloa, omistaja kai kyllä huolehtii toisten autoista metsolan katsadtus asemalla, olis yjtä tärkeä omassa asiassa
- Anonyymi
tästä emme tiedä mutta k kanuuna jos on lakon aikana avoinna
- Anonyymi
Kännissäkö sitä taas kirjoitellaan? Liikaa haettu kanuunasta kaljaa...
- Anonyymi
Ne olikin tosi kusenhajuiset vessat.
- Anonyymi
toppahousut kuseneet yli laidan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701499
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361126- 47951
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html179835- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541