Liekkö disas menossa konkkaan? Hyllyt tyhjänä ja wc:t suljettu.
Vastaukset 18
- Anonyymi
Järjestetty juttu kuten koulujen ja kyläkauppojen lopettelu.
- Anonyymi
Eikö sinne vasta haettu palvelutiskimyyjää?
- Anonyymi
Kahvila ja WC.t on ollut suljettu jo pitkään mutta onhan hyllyissä tavaraa paljonkin.
Mitä tämä sanktiohulluus sitten tekee itäturismista eläneille yrittäjille on kyllä selvää.
Toivotaan jaksamista ja parempia aikoja.- Anonyymi
Itse ainakin pyrin vaikuttamaan siihen, että kyseinen firma pysyisi Haminassa. Kalatarjonta hakkaa mennen tullen kaikki Haminan kaupat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ainakin pyrin vaikuttamaan siihen, että kyseinen firma pysyisi Haminassa. Kalatarjonta hakkaa mennen tullen kaikki Haminan kaupat.
Paras D-leikattu lohi, halvin hinta.
- Anonyymi
huhut kertoo että joulun ovat vielä auki, joululoman jälkeen pysyy ovet kiinne. Kiitos sanktiot ja eu paska
- Anonyymi
Mee takas sinne venäjälle.
- Anonyymi
Onko huhuille katetta?
- Anonyymi
Voisihan sitä kalaa myydä pienemmässäkin lootassa, mutta kun oli kai ajatus, että venäläiset levenevät rahoineen niin, että täytyy olla iso halli jossa liihotella.
- Anonyymi
Noin kuukausi sitten näin Prisman pihalla venäläisen auton. senjälkeen en ole nähnyt.
Kaveri jätti auton käymään ja meni itse kauppaan.
Autoon jäi noin 10 vuotias tyttö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin kuukausi sitten näin Prisman pihalla venäläisen auton. senjälkeen en ole nähnyt.
Kaveri jätti auton käymään ja meni itse kauppaan.
Autoon jäi noin 10 vuotias tyttö.So what?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So what?
Kyllä dieselautoa ei pidetä käynnissä kauppassa-asioinnin aikana.
Eli väliä on.
Onneksi pitkäkilpisiä ei enää näy.
- Anonyymi
Käy kotonas vessassa.
- Anonyymi
Kuin lauttakadun vieressä oleva homepesä, talo peitettu levyillä, haisee ällöttävälle, suoraan rivsri asukkaille, home tiettävästi myrkyllistä, jos näin on miksi tetveysviradto ei pureta tätä taloa, omistaja kai kyllä huolehtii toisten autoista metsolan katsadtus asemalla, olis yjtä tärkeä omassa asiassa
- Anonyymi
tästä emme tiedä mutta k kanuuna jos on lakon aikana avoinna
- Anonyymi
Kännissäkö sitä taas kirjoitellaan? Liikaa haettu kanuunasta kaljaa...
- Anonyymi
Ne olikin tosi kusenhajuiset vessat.
- Anonyymi
toppahousut kuseneet yli laidan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta723082Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3681155Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65805Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32759Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s263656Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä140598Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19579Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31568Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17515Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan30508