Liekkö disas menossa konkkaan? Hyllyt tyhjänä ja wc:t suljettu.
Disas wc:t
18
2453
Vastaukset
- Anonyymi
Järjestetty juttu kuten koulujen ja kyläkauppojen lopettelu.
- Anonyymi
Eikö sinne vasta haettu palvelutiskimyyjää?
- Anonyymi
Kahvila ja WC.t on ollut suljettu jo pitkään mutta onhan hyllyissä tavaraa paljonkin.
Mitä tämä sanktiohulluus sitten tekee itäturismista eläneille yrittäjille on kyllä selvää.
Toivotaan jaksamista ja parempia aikoja.- Anonyymi
Itse ainakin pyrin vaikuttamaan siihen, että kyseinen firma pysyisi Haminassa. Kalatarjonta hakkaa mennen tullen kaikki Haminan kaupat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ainakin pyrin vaikuttamaan siihen, että kyseinen firma pysyisi Haminassa. Kalatarjonta hakkaa mennen tullen kaikki Haminan kaupat.
Paras D-leikattu lohi, halvin hinta.
- Anonyymi
huhut kertoo että joulun ovat vielä auki, joululoman jälkeen pysyy ovet kiinne. Kiitos sanktiot ja eu paska
- Anonyymi
Mee takas sinne venäjälle.
- Anonyymi
Onko huhuille katetta?
- Anonyymi
Voisihan sitä kalaa myydä pienemmässäkin lootassa, mutta kun oli kai ajatus, että venäläiset levenevät rahoineen niin, että täytyy olla iso halli jossa liihotella.
- Anonyymi
Noin kuukausi sitten näin Prisman pihalla venäläisen auton. senjälkeen en ole nähnyt.
Kaveri jätti auton käymään ja meni itse kauppaan.
Autoon jäi noin 10 vuotias tyttö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin kuukausi sitten näin Prisman pihalla venäläisen auton. senjälkeen en ole nähnyt.
Kaveri jätti auton käymään ja meni itse kauppaan.
Autoon jäi noin 10 vuotias tyttö.So what?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So what?
Kyllä dieselautoa ei pidetä käynnissä kauppassa-asioinnin aikana.
Eli väliä on.
Onneksi pitkäkilpisiä ei enää näy.
- Anonyymi
Käy kotonas vessassa.
- Anonyymi
Kuin lauttakadun vieressä oleva homepesä, talo peitettu levyillä, haisee ällöttävälle, suoraan rivsri asukkaille, home tiettävästi myrkyllistä, jos näin on miksi tetveysviradto ei pureta tätä taloa, omistaja kai kyllä huolehtii toisten autoista metsolan katsadtus asemalla, olis yjtä tärkeä omassa asiassa
- Anonyymi
tästä emme tiedä mutta k kanuuna jos on lakon aikana avoinna
- Anonyymi
Kännissäkö sitä taas kirjoitellaan? Liikaa haettu kanuunasta kaljaa...
- Anonyymi
Ne olikin tosi kusenhajuiset vessat.
- Anonyymi
toppahousut kuseneet yli laidan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1103009Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171912700Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612139Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11431Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2351395Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221320Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31121Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115890Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3872Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103863