Ryyppään alasti.

Anonyymi-ap

Yleensä ryyppään kotonani alasti kylpuhuoneeni lattialla maaten, näin minä voin kusta lorottaa alleni eikä tarvitse koko ajan olla pöntöllä kusella, sitten putken jälkeen pesen lattian bideellä.

19

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko yökkinyt ja korahdellut kylppärin lattialla krapulassa?

• Anonyymi

Kai AP:lla muitakin virikkeitä täytyy olla siellä lattialla, kuin pelkkä alkoholi. Kannettavan. joka pyörittää ilmaista C&C Tiberian Sun:ia saa todella halvalla.

Tulen hulluksi siinä UFO:n suojelemistehtävässä, kun TÄYSIN randomisti sun koko divisioona yht´äkkiä kuolee, vaikka savettamalla yritän kokoajan väistellä salamoita.

Otsaverisuoni pullistelee ja kynsiä kuluu.

• Anonyymi

Ikävä osioon siitä mars.

• Anonyymi

Haluaisin tulla kanssasi ryyppäämään alasti kylpien yhteisessä kusilammikossa nakki sojottaen pystyssä ja pirkkaa ylenmääräisesti nauttien.

Asd

• Anonyymi

pelkkä vesi ei desinfioi kylppärinlattiaa.

• Anonyymi

Kylpyhuone on huono paikka juoda koska vesivahinkoja syntyy niin että sammuu lattiakaivoviemärin päälle.
      Yleensä ei myöskään puhelin ole mukana kylpyhuoneessa tai saunassa ja tyypillisesti ihminen löydetään kuolleena sängystä, kylpyhuoneesta tai saunasta.
      Turvallisin paikka on puhelimen tai ystävän lähellä.

• Anonyymi

Opiskelijaboxeissa toi lattiaviemärin päälle sammuminen suihkussa on tuottanut valtavasti vesivahinkoja ja miljoonia maksavia korjaustoimenpiteitä. Ei pieni Suomi loputtomasti voi velkaa ottaa. Kun veroja täytyy nostaa kustannuksien kattamiseksi, eliitti painuu ulkomaille töihin.

-Yksi teoria

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opiskelijaboxeissa toi lattiaviemärin päälle sammuminen suihkussa on tuottanut valtavasti vesivahinkoja ja miljoonia maksavia korjaustoimenpiteitä. Ei pieni Suomi loputtomasti voi velkaa ottaa. Kun veroja täytyy nostaa kustannuksien kattamiseksi, eliitti painuu ulkomaille töihin.

-Yksi teoria

Näin se menee jos ei joudu vastuuseen vahingosta. Toisaalta opiskelijat on tulevia veronmaksajia jotka kustantaa minun juomisen ja oma varallisuuteni lisääntyy pankkitilillä.
        Jos itse kuolen niin valtio perii valtavan potin koska olen perinyt niiltä jotka joi alkoholia todella paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se menee jos ei joudu vastuuseen vahingosta. Toisaalta opiskelijat on tulevia veronmaksajia jotka kustantaa minun juomisen ja oma varallisuuteni lisääntyy pankkitilillä.
        Jos itse kuolen niin valtio perii valtavan potin koska olen perinyt niiltä jotka joi alkoholia todella paljon.

Juu, mutta kun niillä joskus tulevaisuudessa saattaakin olla hyvä palkka ja rahaa, tapaus on jo vanhentunut ja ei niiltä voi enää vaatia korvauksia nuoruuden tyhmyyksistään. Kaikki meni yhteiskunnan piikkiin.

-Yksi teoria

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opiskelijat ????
        Taitaa aiinä saada huonot tiedot opiskelusta kun harva se päivä krapulassa ollaan , luulis ettänottaavat opiskelun vakavammin ,
        Ei ihme että nykyään kaikki asiat menee päin peetä kun nämä entiset juoppo oppilaan on tehtävissä joihin heillä ei ole kompetenssia

• Anonyymi

Ongelmaan on helppo ratkaisu, jos otetaan miljoonia maksaneet korjaukset huomioon. KAKSI lattiakaivoa, kaukana toisistaan. Tulee halvemmaksi tulevaisuutta ajatellen.

Mutta miksi ylipäätään pitää sammumispisteessä MENNÄ suihkuun? En tajua. Onko se joku kohdun kaipuu tai jotain?

k

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Yksi teoria

Minä join opiskeluvuodet 25 vuotta sitten niin että en muista niistä paljoakaan mutta ei silloin kukaan onnistunut sammumaan suihkun lattialle niin että hanakin on vielä auki.

Onko nykynuoret jotenkin viallisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä join opiskeluvuodet 25 vuotta sitten niin että en muista niistä paljoakaan mutta ei silloin kukaan onnistunut sammumaan suihkun lattialle niin että hanakin on vielä auki.

Kyllä nyt ne vesivahingot halutaan kuriin.
        Suihkuun sammuneiden opiskelijoiden vesivahingot halutaan estää tuplakaivoilla

https://yle.fi/uutiset/3-7215693

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahdesta pahasta pienempi vaihtoehto, mitä tulee valtaviin kustannuksiin. Uusien talojen rakennuksessa toi kaksi lattiakaivo-järjestelmä ei tietenkään tule läheskään niin kalliiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin nuorilla, kun ne päihtyy kunnolla, on valtava kaipuu takaisin äitinsä kohtuun. Sitä simuloidaan sammumalla lämpimän suihkun alle, sikiöasentoon lattialle lattiakaivon päälle. Toinen kaivo on siis ehdoton vaatimus uusia opiskelija-asuntoja silmällä pitäen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuorisoa tuli valistaa, että eivät he ole homoja, jos eivät ryyppää ja käytä huumeita jatkuvasti. Nuorisolle täytyy iskostaa, että jos et jatkuvasti ole sekaisin aineista, olet silti cooli tyyppi.

• Anonyymi

Yleensä me ensihoitajat löydämme alan ammattilaisen menehtyneenä juurikin alastomana kylpyhuoneen lattialle kusi-, sonta- ja tölkkimeren keskellä ainoastaan he eivät kuse alleen vaan lattialla on siis viikkkojen paskat. Kuolisinsyy yleensä ollut sonnan syömisestä seurannut vatsatulehdus. Kerran sontaläjän keskellä oli yhtäaikaa sydänkohtaukset saaneet sontasepot vielä nalkissa. Pahaa teki.

• Anonyymi

Kusipukki

• Anonyymi

Aloittaja ei ole Keijo Keripukki. Hae ilmaista apua Kylmis-pakkomielteeseesi, psykologeilla on vaitiolovelvollisuus. Avaudu rohkeasti. Soita, tai mene suoraan paikanpäälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe