Aiotteko tehdä mitään saadaksenne kohteenne

Anonyymi-ap

Aiotteko tehdä mitään oikeassa elämässä saadaksenne henkilön jonka perään täällä haikailette vai aiotteko vain ikuisesti kirjoitella tänne?

68

1103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpä oikeastaan. Mielummin kaipailen miestä täällä.

• Anonyymi

Olen koko ajan yrittänyt tehdä "jotain" tässä rinnalla ja tehnytkin.

• Anonyymi

Palstan naiset ainakin ovat flegmaattista ikisinkkutyyppiä. Vuosikymmenet vierii ja aina vain haaveillaan toiminnan sijaan.

• Anonyymi

No tosta tuli mieleen, että parempi pysyä ikisinkkuna (oli sit mies tai nainen) ja haaveilla, kun katella kaljaa juovaa nahjusta sohvalla/nalkuttavaa akkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tosta tuli mieleen, että parempi pysyä ikisinkkuna (oli sit mies tai nainen) ja haaveilla, kun katella kaljaa juovaa nahjusta sohvalla/nalkuttavaa akkaa.

Totta tuokin, mutta silloin kannattaa lopettaa haaveilut jostakin muusta.

Useimmille tuntemilleni miehille avioliitto on tuonut paljon pahaa oloa, lopulta ero ja sitten lähtee vielä puolet omaisuudesta, 5- kymppisenä taas asuntovelkaa ottamaan. Naiset ovat yleensä onnistuneet hankkimaan lisää omaisuutta erotilanteessa.

Jos ei ole parisuhdeihminen, ikisinkkuus on parempi vaihtoehto. Toki siihenkin voi lisätä vapaita luottamuksellisia suhteita, joihin ei tarvitse ripustautua, saa tilaa olla ja elää.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos vaihtoehtona on tuo, niin takuulla mieluummin ilman. Toki ymmärrän jos nalkutetaan syystä ja syy on se, että juodaan vaan kaljaa sohvalla. Parisuhteessa kun voisi tehdä niin paljon muutakin yhdessä ja nauttia yhdessä olemisesta. Mitä järkeä siinä muuten olisikaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Useimmille tuntemilleni miehille avioliitto on tuonut paljon pahaa oloa, lopulta ero ja sitten lähtee vielä puolet omaisuudesta, 5- kymppisenä taas asuntovelkaa ottamaan. Naiset ovat yleensä onnistuneet hankkimaan lisää omaisuutta erotilanteessa.

Jos ei ole parisuhdeihminen, ikisinkkuus on parempi vaihtoehto. Toki siihenkin voi lisätä vapaita luottamuksellisia suhteita, joihin ei tarvitse ripustautua, saa tilaa olla ja elää.

Taitaa suurin osa suhteista kaatua kommunikaation puutteeseen. Kun ei osata keskustella, tai ei haluta keskustella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuo on mahdollista jos asuntolainat on vaikkapa jo maksettu 45- vuotiaana. On tainnu mennä jotain pahasti pieleen

• Koska en vielä nuku, on hyvä tarttua vielä tähänkin ajankohtaiseen kysymykseen. Toivoisin että minuun oltaisiin yhteydessä vielä joskus, tuolla oikeassa elämässä. Sikäli mikäli hän tykkää ja haluaa.

• Anonyymi

Miks oottaa toisen yhteyksiä kun voi toimia itsekkin...

• Anonyymi kirjoitti:

Miks oottaa toisen yhteyksiä kun voi toimia itsekkin...

Tilanteessani, se on aika mahdotonta. En ole saanut yhteystietoja, enkä myöskään lupaa häneltä, ottaa yhteyttä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Tilanteessani, se on aika mahdotonta. En ole saanut yhteystietoja, enkä myöskään lupaa häneltä, ottaa yhteyttä.

Ilman nuita tapaaminen voi melkolailla olla mahdotonta tai vähintäänkin hyvin haasteellista mu ehkäpä arvostaisi vaivan näköäsi ja viesti on yksinkertaisen helppo tapa selvittää hänen halunsa tavat täysin tuntematonta tuskin kukaan kovin helpolla on valmis tapaamaan jot viestiin on hyvä liittää nimikin mieluiten se oma oikea nimi eikä kaverin nimi ja si saa taas pettyä kun lopulta jossai kohti jää valheesta kiinni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman nuita tapaaminen voi melkolailla olla mahdotonta tai vähintäänkin hyvin haasteellista mu ehkäpä arvostaisi vaivan näköäsi ja viesti on yksinkertaisen helppo tapa selvittää hänen halunsa tavat täysin tuntematonta tuskin kukaan kovin helpolla on valmis tapaamaan jot viestiin on hyvä liittää nimikin mieluiten se oma oikea nimi eikä kaverin nimi ja si saa taas pettyä kun lopulta jossai kohti jää valheesta kiinni

Tuo on ottanut jo yhteyttä ja saanut pakit. Siksi huutelee palstalla ja odottaa jos se nuori voisi ottaa tuohon keski-ikäiseen yhteyttä. Eihän nuo tapaa eikä se nainen täällä ole yllätys ja yksipuolinen kaipaus on.

• Anonyymi

Olen yrittänyt.

• Anonyymi

En tiedä mitä tekisin. Liian epävarma hänen tunteistaan suoraan yhteydenottoon ja tunnen muutenkin itseni semmoiseksi jota hän ei voisi kaivata. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi

Mies, mä olen hulluna suhun. Kyllä sä sen tiedät. Laita vaan viestiä tulemaan. :)

• Anonyymi

Mulla yhtä miestä kohtaan samat tunnelmat.

• Anonyymi

Miksi ei voisi kaivata, mitkä asiat estävät?

• Anonyymi

Onko hän joskus ottanut yhteyttä sinuun?

• Anonyymi

Maalittamisen sijaan suomalaisuudella ei ole mitään korvausta yksinäisten elämään, ei yhtään mitään.

• Anonyymi

Hokkuspokkusta odotellessa irl tapahtuvaksi, kuikuiltava aika ajoin tänne. Toiveet hiipuvat päivä päivältä:(

• Anonyymi

Miksi odotat temppuja etkä tee niitä itse? Sehän on sun elämä eikä muiden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekisin jos pystyisin. Olen tavallaan kädetön toimimaan, koska ei mtn yhteystietoja. En ole panikoimiseen vaipuva. Äitiä alkaa tulemaan enempi ikävä kuin kuvitella mitään kohtaamista missään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahhhaha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekisin jos pystyisin. Olen tavallaan kädetön toimimaan, koska ei mtn yhteystietoja. En ole panikoimiseen vaipuva. Äitiä alkaa tulemaan enempi ikävä kuin kuvitella mitään kohtaamista missään.

Kyllä sulla mies on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö tiedä tästä ihmisestä mitään? Eikö teillä ole yhteisiä tuttuja tms?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sulla mies on

Ei mulla kyllä oo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö tiedä tästä ihmisestä mitään? Eikö teillä ole yhteisiä tuttuja tms?

Tiedän toki jotain, mutta tiedot ovat puutteelliset. Yhteisiä tuttuja tuskin on, tietäisin jos olisi.

• Anonyymi

En. Ei maksa vaivaa. Hän ei tehnyt KOSKAAN MITÄÄN "meidän" eteen. En haikaile enää, vaan parantelen itseäni.

• Anonyymi

Kaipa nuo ny lähinnä on epätoivoisia yrityksiä kohdata joku joka olisi vastaavanlaisessa tilanteessa josko kohtaisi ymmärtävän kuuntelijan tai keskustelu kaverin ehkä ensisijaisesti

• Anonyymi

Niin mitkä on? Miesten kirjoitukset?

• Anonyymi

Minä en halua pelkkää keskustelukaveria kenestäkään. Jaksa kenenkään murheita kuunnella. Rakastuminen olisi ihanaa ja saada rakkautta ja hellyyttä suunnilleen samanikäiseltä kuin itse olen.

• Anonyymi

Yritin kyllä en tiedä menikö oikealle. Lisäksi yritin jo nuorempana.

• Anonyymi

Eikö kannattaisi ottaa selvää ennen viestejä, että meneekö oikealle?

• Anonyymi

Hän kertoi seurustelevansa. En lähesty varattuja, joten en aio tehdä mitään juttumme eteen jos hänestä ei kuulu mitään.

• Anonyymi

Miten pitkä aika siitä on kun kertoi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten pitkä aika siitä on kun kertoi?

Jokunen vuosi sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokunen vuosi sitten.

Eli tilanne on voinut muuttua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tilanne on voinut muuttua...

Enhän minä voi säännöllisesti olla utelemassa suhdestatuksen perään. Jos hän haluaisi saattaa tuollaisen asian tietooni niin hän sen varmaankin tekisi, reipas ihminen kyseessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän minä voi säännöllisesti olla utelemassa suhdestatuksen perään. Jos hän haluaisi saattaa tuollaisen asian tietooni niin hän sen varmaankin tekisi, reipas ihminen kyseessä.

Järkyttävää että olet vielä ottamassa häntä omaksi jos useita vuosia kulunut. Eikö se ole vähän ongelma että aikaa kulunut vuosia.

• Anonyymi

Yritän ehkä unohtaa hänet. Toistuva itseni nolaaminen riittää jo.

• Anonyymi

Niin, muutakin kun kyttäillä porukalla

• Anonyymi

Jos satuttais johonkin kahdestaan niin saattaisin ehdottaa jotain ja kysyä henkilökohaisia

• Anonyymi

Voihan sitä pyytää toisen sivummalle ja kysyä..

• Anonyymi

En ole ajatellut tehdä mitään sen kummempaa. Kun toista ei kiinnosta, niin ei häntä silloin kiinnosta.

• Anonyymi

Haluaisin nähdä hänet ensin pitkän ajan jälkeen. Katson hänen reaktion minua kohtaan ja teen sitten päätöksen siitä mitä aion tehdä.

• Anonyymi

Noin se menee.

• Anonyymi

Jos tuntuu, että hänelläkin on kiinnostusta niin tietysti.
      Jos ei tule vastakaikua niin annan olla.

• Anonyymi

En haikaile täällä kenenkään perään. Olen nähnyt ihastukseni vasta pari kertaa ja saa nähdä milloin seuraavan kerran. Jos näen niin aion moikata häntä. Jossain vaiheessa ehkä illanviettoon, siellä voi tutustua ihmisiin.

• Tarjaseiskakuus

Tällä hetkellä jälkimmäinen tuntuis todennäkösemmältä.

• Anonyymi

En elä paltalla vaikka ajatuksia tänne purankin välillä... Kyllä olen ottanut tykkäämiini ihmisiin yhteyksiä... Jos se on ollut mahdolista enkä vain palstahaaveillut heistä......
      Vaihtelevalla mestyksellä mut se on elämää se 😎

• Anonyymi

En mä enää, ei haluta samoja asioita. Enkä tännekään hänestä kirjoita, selailen vaan.

• Anonyymi

Nääh. Ei se kannata. Kunhan odottelen että menee ohi. Taas. Hyviä ihmisiä on vaikea löytää.

• Anonyymi

En aio tehdä mitään.. En vain uskalla. Teen työtä itseni kanssa, että unohtaisin.

• Anonyymi

Kerran se vain kirpaisee.

• Anonyymi

Toinen kyllä tietää että kaipaan, ja antoi ymmärtää että muut asiat menee edelle. Joten niinhän se sitten on, en voi asiaa muuttaa jos toinen ei halua

• Anonyymi

Äxsät ei oikein nappase

• Anonyymi

Eli kirjoittelet ikuisesti tänne muuten vaan?

• Anonyymi

Ik on sama eilen, tänään ja huomenna? iiiiiiiiik 4ver

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Aio tehdä mitään. Joskus kirjoittelen. Moniakin ihmisiä voi olla ikävä.

• Anonyymi

Sulla ei ole ikävä ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei ole ikävä ketään.

Onhan mulla, kyllähän tuo melko selvää on jos yhtään tajuaa.

• Anonyymi

Saikkua täsä vai lusin ni ei sillai tartti haikailla muut kui orotel jot nuo työt mahdollisesti jatkusi lokakuun loppuun ny toistaiseksi ainakin on saikkua

• Anonyymi

Kyllä vaan. Yhtään kiveä en jätä kääntämättä että miehen saan.

• Anonyymi

En aio enää, olen voitavani jo tehnyt tosielämässä enkä saanut vastakaikua. Palsta toimikoon tarvittaessa väylänä surun pukemiseen sanoiksi.

• Anonyymi

Monet on varmaan samassa tilanteessa, kuin minä. Eli ns. jätettyjä. Ei silloin voi tehdä oikein mitään muuta kuin haikailla. Koko kevään kävin kotini lähellä tietyssä paikassa joka ilta samaan aikaan ja sitten vielä viikonloppuisin prismassa, jossa olin hänet kerran ollut näkevinäni.

• Anonyymi

Hei, nainen on hyvin epäluotettava elukka, mikä pärjää lapsiensa kanssa ymmärrettävästi, vaan ei yksin, seuraavaksi lavalle astelee nainen.

Kirjoitettu on.nainen, mikä on kuolemaakin katkerampi, Jumalalle mieluinen välttää
      Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
      https://m.youtube.com/watch?v=-RUpJ1vu-5U

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      527
      1295
    2. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      71
      1217
    3. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      1056
    4. Martinan jorailut

Ai että Martina on jäykän näköinen kun hän joraa muiden naisten kanssa botskilla Dubaissa..Ja onpa hänellä hiirenhäntä ponnariksi🙄 Tämä ei ole provo,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      945
    5. Sano sano todella

Onko sinulla Ikävä minua?
      Ikävä
      66
      777
    6. Arvaapa mies

montako vuotta oon sua ihaillut salaa?
      Ikävä
      71
      713
    7. Hyvää perjantaita haaveisiin

Onko omaa kaivattua löytynyt? Miehelle kysymystä. :)
      Ikävä
      92
      642
    8. Miehet hoi!

Kysymys teille Jos näätte ja tapaatte naisen,joka on mielestänne mukava ja haluaisitte jatkaa vaikka siitä mihin jäitte tai haluatte nähdä tämän nais
      Ikävä
      38
      625
    9. Voiko yksi kohtaaminen

jäädä pysyvästi mieleen?
      Ikävä
      45
      609
    Aihe