Tyttöystävän isän opissa

Anonyymi-ap

En ole kummoinen tarinoitsija, mutta haluan kertoa teille, mitä minulle kuukausi sitten tapahtui. Olin menossa ensimmäistä kertaa tapaamaan ensimmäisen tyttöystäväni Veeran isää Markoa. Hän oli tilannut uusia huonekaluja ja Veera oli maininnut minun olevan hyvä niiden kokoamisessa. Veeran äidin olinkin jo tavannut edellisellä viikolla, he olivat eronneet Markon kanssa muutama vuosi sitten. Veeran kanssa tutustuimme pari vuotta sitten lukiossa ja nyt abeina olin vihdoin uskaltautunut kysymään häntä tyttöystäväkseni.
Oli torstai-ilta ja olimme sopineet näkevämme Markon talolla kello 17. Veera tulisi paikalle suoraan luisteluharkoista, joten saapuisimme paikalle eri suunnista. Bussi kaartoi pysäkille ja jäin kyydistä uudehkolla rivitaloalueella. Olin saanut osoitteen jo Veeralta ja lähdin suuntaamaan sitä kohti. Luulin hänen olevan jo paikalla ja soitin ovikelloa. Kuulin askeleita ja ovenkahva laskeutui.
”Terve, sä oot varmasti Jere?”, edessäni seisova pitkä, harteikas, noin 45-vuotias siilitukkainen mies kysyi matalalla äänellä.
”Ööh joo olen, ja sä sit varmaan Marko?” Sain sanottua suustani, jostain syystä lamauduin jännityksestä.
”Tervetuloa jo sisään, Veera ei olekaan vielä kerennyt paikalle” Marko vastasi ja viittelöi minua eteiseen.
Marko oli varmasti ainakin 190-senttinen, eli minua noin puoli päätä pidempi, ja Veera olikin maininnut hänen jääkiekkotaustastaan. Se varmasti selitti hänen rotevuutensa. Riisuin kengät ja takkini ja näinkin heti olohuoneessa tulevan projektimme. Kiinnitin myös huomioni ristiin eteisen seinällä, Veera olikin maininnut isänsä olevan jonkin sortin uskovainen. ”Joo keksin vihdoin päivittää olohuoneen hyllyköt, mukavaa että tulitte auttelemaan kokoamisessa. Tai en tiedä missä se Veera oikein viipyy, ootas mä katon viestit nopeesti.”, Marko sanoi ja meni hakemaan puhelintaan. ”Eikä, Veera on nyrjäyttänyt nilkkansa ja on kuulemma äitinsä kanssa menossa päivystykseen. Mutta eiköhän me pärjätä kahdestaankin, riuskat miehet”, Marko virnisti.
Aloimme heti hommiin ja tutustuimme työn ohessa. Olin vielä hieman varautunut, mutta Marko oli selvästi hyvä seuramies ja sai jutun luistamaan. Kerroin jalkapalloharrastuksestani ja myönsin alkaneeni käymään myös melko ahkerasti salilla Markon kommentoidessa hauiksiani. Pikkuhiljaa hyllyt alkoivat saada muotonsa. ”Veera ei turhaan kehunut sun kädentaitoja, näähän on valmistunu ihan hujauksessa!”, Marko kehui. Kieltämättä olimme saaneet hommat tehtyä aika rivakkaa tahtia. Nostimme hyllyt paikoilleen ja katsoin kellosta aikaa menneen vain nelisenkymmentä minuuttia.
”Nyt on uudet kalut pystyssä, kiitti vielä avusta! Mä oon muuten kova saunoja ja kyllähän me kiitossaunat lämmitetään, vai mitä oot mieltä?”, Marko kysyi. Halusin antaa itsestäni hyvän vaikutelman, joten en millään viitsinyt kieltäytyä, ja Marko lähtikin heti laittamaan kiukaan päälle. ”Otatsä bissen? Toi sauna on onneks heti valmista mallia nii voidaan täs jo kohta siirtyy sinne päin” Hän huikkasi ja toi meille jääkaapista lähipanimon pullot kouraan. ”Tossa sulle vielä pyyhe, voit mennä jo edeltä saunaan”, Marko kehotti ja näytti kädellään käyvänsä vielä vessassa.
Riisuuduin rivakasti ja hipsin saunaan kalja kädessä. Kerkesin heittää jo pari kertaa löylyä kun kuulin Markon saapuvan. Silmäni lävähtivät auki kun näin hänen nousevan lauteille. Hän selvästi piti huolta itsestään, se oli helppo päätellä hänen lihaksiensa koosta. Huomioni kiinnittyi kuitenkin johonkin aivan muuhun kuin hänen lihaksiinsa. Markon kulli oli levossakin silmämääräisesti vähintään yhtä pitkä kuin minun 15-senttiseni täydessä tanassa, ja se heilahteli puolelta toiselle hänen noustessa vierelleni. Paksuuskaan ei näyttänyt häviävän paljoa Markon kädessä olevalle kaljapullolle. Yritin siirtää katseeni mahdollisimman nopeasti pois pahimman järkytykseni jälkeen, mutta kääntäessäni katseeni hänen kasvoihinsa tajusin sillä sekunnilla Markon pienestä hymynkareesta päätellen hänen huomanneen vilkaisuni. Hetken hiljaisuuden jälkeen hän avasi keskustelun: ”Eikö ookki aika pehmeet löylyt täällä?” Vastasin myöntävästi ja rupattelimme niitä näitä. Minua nolotti, koska olin jäänyt kiinni vilkaisusta, mutta ei kai kukaan tuohon voisi olla kiinnittämättä huomiota? Välillä kävimme vilvoittelemassa terassilla ja hakemassa lisää olutta. Olin nyt varovaisempi ja yritin pitää silmäni mahdollisimman kurissa. Koin kateutta hänen vartalostaan, olin mielestäni ihan luikku hänen rinnallaan.
Palasimme saunaan ja jossain vaiheessa keskustelu ajautui Veeraan. Kehuin Markolle hänen tytärtään ja Markokin sanoi olevansa ylpeä, kuinka reippaan tytön he olivat kasvattaneet. ”Veera on mun ainokainen silmäterä, enkä ikinä antais anteeks jos joku satuttais sitä”, Marko sanoi ja hänen äänessään ollut ystävällisyys muuttui hieman vakavammaksi. ”Veera on ihana tyttö, mä en ainakaan ikinä satuttais sitä jos sitä vihjasit”, vastasin. Marko käänsi päänsä ja katsahti minuun.

8

8503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Sä vaikutat Jere hyvältä tyypiltä, en mä sitä silleen epäile. Mä oon vaan ollu aika tiukkana Veeran aiempien poikaystäväkuvioiden kanssa. Oon ehkä vähän vanhoillinen, mutta en halua että Veera saa yhtään ikävää kokemusta niissä touhuissa.” Tunsin punastuvani, mutta toivoin ettei Marko huomannut sitä hämärähkössä saunassa. ”Voinko udella, ettehän oo vielä tehneet mitään?” Marko kysyi ja vastasin, ettemme olleet menneet vielä paria pusua pidemmälle. Tiesin Veeran olevan neitsyt, enkä itsekään ollut päässyt neitsyydestäni eroon.
      ”Sä varmaan kuitenkin haluisit panna sitä?” Marko jatkoi ja käänsi kroppaansa hieman minua kohti. ”J-j-joo”, sain kakistettua. Olin ihan äimistynyt miten suoraan Marko viitsi kysellä tästä aiheesta. ”Tiedäthän, että niissä asioissa pitää ottaa rauhallisesti varsinkin ekoilla kerroilla? Varsinkaan kun ei toi sunkaan kulli mikään millimuna ole” Marko kommentoi ja katsahti saunan lämmössä hieman suurenneeseen kaluuni. ”En tiiä uskallanko päästää Veeraa olemaan sun kanssa, jos ootkin liian kovaotteinen”, hän jatkoi. Yritin hämmästyksissäni vakuutella, että olisin kyllä mahdollisimman hellä. Tilanne oli mielestäni täysin absurdi. ”Ja varsinkin jos haluisit painaa perseeseen, etkö haluukin? Sehän on joka pojan unelma”, Marko tokaisi. ”N-no joo, kyl mua sekin kiinnostais jos totta puhutaan”, vastasin. Marko oli hetken hiljaa, hän selvästi mietti mitä sanoa seuraavaksi. ”Nonii kyllähän mä sen arvasin! Hei mulla ois ehdotus. Saat jatkaa seurustelua Veeran kanssa, mut yhdellä ehdolla. Haluun et saat eka ite harjotusta mun opissa. Mun tyttöä ei kukaan kokematon rupee sörkkimään”, Marko ehdotti.
      Tunsin jännityksen aallon kulkevan lävitseni. Mihin tilanteeseen olin oikein joutumassa? Tietysti halusin panna Veeraa, mutta jollain kierolla tavalla myös Markon miehekäs vartalo ja uskomaton kulli kiihotti minua. Ennen kuin olin saanut ajatuksiani loppuun päässäni, tajusin suuni jo sanovan ”Sopii”. Marko hymähti, siirsi kätensä selkäni taakse ja ohjasi minut alemmalle lauteelle eteensä. ”Hyvä. Tää on kaikkien kannalta paras vaihtoehto. Kyl mä oon huomannu sun katseet täs illan mittaan, taitaa tää patukka vähän kiinnostaa tollasta hetero-oletettuakin?” Marko otti kullinsa oikeaan käteensä ja löi sillä vasenta kämmentään pari kertaa. ”Kyllä tää tästä vielä kasvaa, katoppa vaikka. Jos haluut todella panna mun tyttöö, sano pitkään Joo”.
      ”Joooo-” aloitin ja Marko työnsi muhkean kullinsa suuhuni. ”Hyvää työtä, ime kiltisti niin päästään kohta harjottelemaan.” Jouduin venyttämään suuni äärimmilleen, jotta sain Markon paisuvan kullin mahtumaan. En ollut ikinä aiemmin koskenut toiseen kyrpään, saati imenyt sellaista. Kulli ei onneksi enää juuri paksuuntunut, mutta kasvoi pituutta vielä varmaan kolmasosan. Maistoin suolaisuuden ja kaoin muutamaan otteeseen, kun kulli työntyi liian syvälle nieluuni. Lopulta Marko veti kullinsa suustani ja käski minua siirtymään kylpyhuoneen puolelle. Hän kaivoi kylpyhuoneen kaapin perukoilta XL-kokoisen kortsun ja liukuvoiteen ja ohjasi minut kontilleni puisen penkin päälle.
      Hän sanoi määrätietoisesti: ”Nyt alkaa eka oppitunti. Tällä tunnilla on tarkotuksena oppia, et oot sitte iha vitun varovainen Veeran kanssa.” Nyökkäsin ja Marko siirtyi lähelle reikääni. Tunsin hänen sänkensä, kun hän lipoi pyllyäni, ja hetken päästä tunsin sormen tunkeutuvan sisääni. ”Lämmittely on kaiken aa ja oo, muuten tästä ei tuu mitään. Yritä olla mahdollisimman rentona.”, hän jatkoi. Yritin totella, mutta en kieltämättä järin pitänyt tuosta tunteesta pyllyssäni. Pikkuhiljaa Marko sai lisättyä minuun uppoavien sormien määrää. ”Nyt alkaisi olla valmista.”, hän sanoi ja tunsin hetken päästä hänen luumun kokoisen terskansa minua vasten. Yritin olla urhea, mutta pelkäsin samalla, miten Marko voisi ikinä mahtua sisälleni. Inahdin, kun hän aloitti hitaasti kullin upottamisen sisääni.
      Kuin ihmeen kaupalla sain itseni jollakin tasolla rentoutettua ja sentti sentiltä Markon kyrpä tunkeutui sisälleni. Tunsin lopulta Markon vatsan pakaroitani vasten. ”Sulla on komee perse, Veera on tehny hyvän löydön”, hän kehui. ”Kestätsä mun kyrpää?” Marko kysyi. ”Kai se on pakko”, ähkäisin. Marko aloitti hiljalleen edestakaisen työntöliikkeen läimäytellen samalla pakaroitani. Epämukava oloni alkoi pikkuhiljaa muuttua nautinnoksi, kun Markon kulli hieroi g-pistettäni. Vähitellen hän kiihdytti vauhtiaan hengittäen koko ajan raskaammin ja raskaammin. Itse vaikeroin tilanteessa kivun ja nautinnon välimaastossa. Ikuisuudelta tuntuneen jyystön jälkeen Marko karjaisi, työntyi juurta myöten minuun ja tunsin hänen kyrpänsä pumppaavan sisälläni. Huusin itsekin, kullini oli kivikovana.

    • Anonyymi

      Marko otti kullinsa sisältäni, heitti kondomin roskakoriin ja avasi suunsa: ”Sit alkaa oppitunti kaksi, katsotaan miten sä suoriudut vuorostas”. Hän auttoi minua pukemaan kondomin, jostain syystä hänellä oli varastossa myös normaalikokoisia. ”No niin, alapas lämmittelemään mua”, Marko sanoi ja meni vuorostaan kontilleen. Hänen pyöreä lätkäperseensä odotti kutsuvana, kun aloin lipoa kielelläni hänen reikäänsä. Hän huokaili nautinnosta, kun aloin venyttelemään reikää sormillani. Hetken päästä ajattelin hänen olevan valmis. Asettelin kullini hänen reiänsuulleen ja aloin hitaasti työntää kulliani Markoon. Kulli upposi helposti Markon sisään ja hän kehui rauhallista otettani.
      Suoli tuntui todella tiukalta kullini ympärillä, tämä olikin ensimmäinen kerta kun ylipäänsä työnsin sen mihinkään. Aloin työntelemään kullia edestakaisin Markon sisällä ja molemmat voihkimme nautinnosta. Ei kestänyt varmaan minuuttiakaan, kun tunsin olevani lähellä tulemista. Markokin huomasi tämän, otti kullini pois perseestään ja kääntyi penkille istualtaan minua vasten. Hän otti kortsuni pois ja nielaisi kullini yhdellä liikkeellä syvälle kurkkuunsa aloittaen ahnaan imemisen. Huusin nautinnosta, kun kullini alkoi sykähdellä välittömästi syvälle Markon nieluun. Tuntui, että orgasmini jatkui ikuisuuden, en tiedä miten Marko sai nieltyä kaiken mällini. Lopulta hän nousi ylös, pyyhki suunpielensä ja taputti minua harteille sanoen: ”Hyvää työtä Jere, kyllä näillä meriiteillä mä uskallan päästää sut Veeran kimppuun” Kävimme vielä yhdessä suihkussa, sain saippuoida Markon kuuman vartalon ja kokeilla vielä hänen isoa kyrpää kädessäni. Kiiman laskeuduttua puin kuitenkin nopeasti päälleni ja lähdin perse hellänä kohti kotia. Soittelimme illalla Veeran kanssa. Häntä harmitti, että joutui jättämään meidät keskenämme ja vieläpä ensimmäisellä kohtaamisella. ”Ei haittaa, kyllä me tultiin hyvin toimeen”, vakuutin.

      • Nautinnollinen juttu.
        Toivottavasti kirjoittelet lisää.


      • Anonyymi

        No onhan se hyvä kun sullakin on iki oma harrastus.Meehän taas paskahuussiis rakkaan harrastuksesi pariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se hyvä kun sullakin on iki oma harrastus.Meehän taas paskahuussiis rakkaan harrastuksesi pariin.

        Tärkeitä että kommentoidaan...


      • Anonyymi

        Hyvinkin asiallinen oppitunti tämä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkin asiallinen oppitunti tämä ;)

        olin jo 50 kun nuoret pojat opetti mulle anaali-seksin ihanuuden 3 kaveria peräkkäin ulvoin nautinnosta kysyivät milloin otetaan uusiks vastasin huomenna kyllä nuoret osaa nauttivat itsekin tunsin sperman määrästä joka valui pepusta ulos


    • Anonyymi

      Onpa hyvä tarina, kun toistakymmentä lukijaa on pitänyt heittää sivuilta ulos jäähdyttelemään.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe