Miten teidän syksyyn kuuluu?

Mä olen nyt ottanut itseäni niskasta kiinni ja aloittanut salitreenit, että tämä mimmi tulee kuosiin😁 Viikko olis tässä lomaa ja suunnitellut Tallinan reissua, mutta uskaltaako tuonne lähteä🙄, ehkä olis tässä miittiäkin luvassa, mutta saapi nähdä, miten käy.. Kaiken kaikkiaan syksy on ihanaa aikaa🍁🍂🧡

20

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syksy on kaunista, ainakin vielä kun puissa on enemmän värikkäitä lehtiä kun maassa. Aloitin kanssa vesijumpan kesätauon jälkeen. Täysillä, kuinkas muutenkaan, ja sain nopeasti lihakset jumiin. Outoa nauttia jumpasta vedessä, kun olen aina inhonnut liikuntaa. Mutta kroppa kiinteytyy ihan vahingossa ja takamus näyttää nyt päälle nelikymppisenä paremmalta kuin kolmikymppisenä. Se ei ole itsetarkoitus, mutta tyttöystävä tykkää. Onhan se mukavaa.
      Samoin olisi Tallinnaan lähtö ensi viikolla, mutta työreissu. Sinne ja takas, päivä konferenssissa ja sitten afterit. Kiva nähdä työporukkaa, kun ei oikein muuten näe.

    • Anonyymi

      Jaa-a. Tyttöystävää mä metsästän...

    • Anonyymi

      Syksy on kivaa. Mulla alkoi myös liikunta-mania, kuten aina syksyllä (yleensä kestää sen muutaman viikon kunnes sohvan vetovoimasta tulee vastustamaton). Mulla on joko entero tai korona, toivon jälkimmäistä. Kaikki rutot nuo lapset tuo päiväkodista. Todella kipeä olo ja odottelen tässä josko vaimo ymmärtäisi tästä huokailusta ja yleisestä naukumisesta tehdä ruokaa tai edes silittää päätä. Kuulema häiriköin hänen työntekoaan. Jatkan siis naukumista täältä viltin alta.

      • No ei, joskus ole pahasta löhöillä soffalla ja katsoa netflixiä suklaan kera☺️


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        No ei, joskus ole pahasta löhöillä soffalla ja katsoa netflixiä suklaan kera☺️

        Ei todellakaan. Joskus se on parasta. <3


    • Anonyymi

      Mä unelmoin flunssan kourissa sängyn pohjalla naisen kosketuksesta.. ihanan pehmeästä lantion seudusta omallani.. facessa jotku mainostaa erilaisia rasvaimuja ja mä vaan ihmettelen, miksi kukaan pehmeydestään luopuisi.. kaunis rasva on rakastettu rasva, sanoi eräs arvostamani henkilö.. saisinpa vielä rakastaa rakkaani kehon pehmeitä muotoja..

      • Anonyymi

        Ja se sanonta menee "rakastettu rasva on kaunis rasva"..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se sanonta menee "rakastettu rasva on kaunis rasva"..

        Rasvaa saa olla ja jokaisessa naisessa sitä tietysti onkin. Kuka sitä tahtoo enemmän ja kuka vähemmän kantaa kehollaan. Niin tai näin, keinot kuten rasvanimu on turhuutta ja laiskuutta. Saa sitä kehoaan muokattua luonnollisinkin keinoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasvaa saa olla ja jokaisessa naisessa sitä tietysti onkin. Kuka sitä tahtoo enemmän ja kuka vähemmän kantaa kehollaan. Niin tai näin, keinot kuten rasvanimu on turhuutta ja laiskuutta. Saa sitä kehoaan muokattua luonnollisinkin keinoin.

        Rasvaa saa olla, mutta kohtuudella. Ylipainon altistaa diabetekselle ym sairauksille, ei kovin terveellistä.


      • Inkiväärishotti päivässä, niin ei flunssat tule😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasvaa saa olla, mutta kohtuudella. Ylipainon altistaa diabetekselle ym sairauksille, ei kovin terveellistä.

        Sinähän oot asian ytimessä, sama ydin on mullakin ajatuksissa. Jokainen tehköön, kuten parhaaksi näkee ja kokee. Pidän huolen omasta kehostani, se on kuitenkin se, mitä mä mukanani "raahaan" lopun ikääni.


      • Anonyymi

        Täällä on myös yksinäinen ja hellyydenkaipuinen lepakko. Ihanasti kirjoitit "pehmeästä lantion seudusta". Voi kun sais edes joskus jonkun viereensä... 😔😢


    • 👍🏼Treenihommille. Mä olen kans koittanut pysyä liikkeessä, harrasteen parissa kerran viikossa ja sitten kävelylenkeillä. Välillä tulee lyötyä myös palloa ja toisinaan osuukin 😁

    • Kun vielä uskaltais aloittaa avanto uinnin, niin pysyis virkeänä ja kehuvat, että sen jälkeen fiilis on ihan mahtava👍

    • Anonyymi

      Seksin suhteen on aika huono kuiva kausi eikä muuta päässä pyöri . Ei kumppania, ei irtoseksiä .. vain itsetyydytys on auttanut.

      • Catfish617

        Sama täällä, kuin saharassa. Kyllä sitä kaipaa läheisyyttä ja toisen kosketusta🥰


      • Anonyymi

        Sama meininki. Mielessä tosin vain yksi ja ainoa nainen.. Olen kuulemma uskollinen.. mutta mitä hyötyä siitä on kun en häntä saa.. unelmoin elämästä tämän naisen kanssa.. Että saisin rakastaa häntä..


    • Anonyymi

      Hienoa, kiva kuulla että pidetään huolta kehosta. Kokonaisuus on se, mikä pitää mielenkin edes kutakuinkin tasapainossa. Tsemppiä siihen sulle. Samoja ajatuksia ja toteutuksia täälläkin, ollut jo kylläkin vuoskymmeniä. Iltojen pimenemisestä huolimatta, mukavaa lomaa ja syksyä. 😊

      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Kiitos☺️ ja jaksaa olla sitten tämän kylmän ja pimeän talven, kun pitää itsestään huolta. Mukavaa syksyä, myös sinulle🙂

        Kiitosta vaan. 😊 Pitkän talven yli pärjää paremmin kivoilla aktiviteeteilla, saati vararavinnolla. Tietysti tuon suhteen on eroja meissä, mikä sopii toiselle, ei välttämättä oo se sopivin toiselle. Tyyli vapaa, mutta pakollinen. 😅


      • Kiitos☺️ ja jaksaa olla sitten tämän kylmän ja pimeän talven, kun pitää itsestään huolta. Mukavaa syksyä, myös sinulle🙂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe