En oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä

Anonyymi-ap

Mies, auttaisitko minua? Sinä olet ihana, mutta toisinaan aiheutat minulle ahdistusta. Olen niin sekaisin ja se on sun syy. Miksi tämä on niin vaikeeta?

117

2601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa voisi sanoa eräästä toisesta miähest

    • Anonyymi

      Kerro lisää! Millä postinumeroalueella tämä tapahtuu?

      • Anonyymi

        Kyllä sä tiedät. :)


      • Anonyymi

        Kerroppa oma alueesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa oma alueesi?

        En kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro.

        Onko se alue vaihtunut ihan vastikään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se alue vaihtunut ihan vastikään?

        Ei ole vaihtunut.


    • Anonyymi

      Kyllä se ahdistus tulee ihan sun omasta päästäsi, eikä mun.

      • Anonyymi

        Tarkoitin että mies aiheuttaa toiminnallaan minulle ahdistusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että mies aiheuttaa toiminnallaan minulle ahdistusta.

        Älä murehdi! Et tule kuulemaan, näkemään minua enää koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä murehdi! Et tule kuulemaan, näkemään minua enää koskaan.

        Vielä lopuksi:

        KAIKKEA HYVÄÄ JA KAUNISTA SEKÄ ILOA JA MENESTYSTÄ KOKO ELÄMÄNAJAKSI!

        HEI SITTEN...

        T. tiedät kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä lopuksi:

        KAIKKEA HYVÄÄ JA KAUNISTA SEKÄ ILOA JA MENESTYSTÄ KOKO ELÄMÄNAJAKSI!

        HEI SITTEN...

        T. tiedät kyllä

        Älä tee itsellesi mitään! Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tee itsellesi mitään! Sivusta

        Järkyttävää luettavaa. Vanhasta tottumuksesta tulin tänne äsken kotiuduttuani. Ei tämä vaikuta miltään keskustelupalstalta. Täällä puretaan vihaa ja katkeruutta. Tämä ei voi tehdä hyvää muutenkin syvissä vesissä sukelteleville ihmismielille.

        Iltaisin kaipaisin juttuseuraa. Olisi mukava vaihtaa kuulumisia elävän ihmisen kanssa. On minulla ystäviä, mutta toisen ihmisen lämpöinen syli puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää luettavaa. Vanhasta tottumuksesta tulin tänne äsken kotiuduttuani. Ei tämä vaikuta miltään keskustelupalstalta. Täällä puretaan vihaa ja katkeruutta. Tämä ei voi tehdä hyvää muutenkin syvissä vesissä sukelteleville ihmismielille.

        Iltaisin kaipaisin juttuseuraa. Olisi mukava vaihtaa kuulumisia elävän ihmisen kanssa. On minulla ystäviä, mutta toisen ihmisen lämpöinen syli puuttuu.

        Ja en siis ollut mikään edellisistä vastaajista, enkä ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tee itsellesi mitään! Sivusta

        Pikajuna oli yhdelle vaihtoehto...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä murehdi! Et tule kuulemaan, näkemään minua enää koskaan.

        Kyllä tulen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä lopuksi:

        KAIKKEA HYVÄÄ JA KAUNISTA SEKÄ ILOA JA MENESTYSTÄ KOKO ELÄMÄNAJAKSI!

        HEI SITTEN...

        T. tiedät kyllä

        Mikä sulle nyt tuli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä murehdi! Et tule kuulemaan, näkemään minua enää koskaan.

        selvan teki jo lopeta sitten jo kirjoittelukin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tulen.

        selvan teki me emme nae sulje sivut alaka kirjoita minulle usko jo


    • Anonyymi

      En tiedä onko minulle mutta ehdotan!!! Ehdotan että rohkaistu sen verran että laitat yhden viestin. Se voisi olla keskustelunavaus ja voit katsoa mihin se johtaa. Eihän se tarvi olla kun yhden asian viesti heippa mitä kuuluu ja sitten voisi jatkaa juttua. Ei tartte heti mitään romaania kirjoittaa vaan siinä pikkuhiljaa sitten tekstailla ja jutskata lisää. Ei kannata stressata liikaa kun normaalia jutustelua niinhän normaalisti kaveritki tekee! Eikä sun tarvi ajatella että se on nyt tässä ja pitää saada vimpan päälle viesti vaan voithan tekstailla jatkossakin!? Ihmiset tekee asioista turhaan nykyään turhan monimutkaisia... Ei sen tarvi olla vaikeaa muutakun laitat vaan rohkeasti viestiä eihän siinä mitään väärää ole ja tuskin siitä kukaan suuttuu.

      • Anonyymi

        En tiedä pystynkö lähettämään viestiä. Välillä tuntuu että se mies vain pelleilee mun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä pystynkö lähettämään viestiä. Välillä tuntuu että se mies vain pelleilee mun kanssa.

        Olen pahoillani... Ikävä kuulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä pystynkö lähettämään viestiä. Välillä tuntuu että se mies vain pelleilee mun kanssa.

        Itsellä ainakin on aina välistä todella paha olla, joten voi olla vaikea tavoittaa, kun sulkeudun omaan surkeuteeni. Tosin tuo saattais olla tiedossa, jos hänellä on samaa ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä pystynkö lähettämään viestiä. Välillä tuntuu että se mies vain pelleilee mun kanssa.

        Tarpeeksi kauan kun ne ajatukset pyörivät päässä niin kärpäsestä tulee härkänen.
        Joten älä missään nimessä emmi liian kauan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä ainakin on aina välistä todella paha olla, joten voi olla vaikea tavoittaa, kun sulkeudun omaan surkeuteeni. Tosin tuo saattais olla tiedossa, jos hänellä on samaa ongelmaa.

        Olen huomannut tämän. Yhdessä meillä olisi niin paljon mukavampaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut tämän. Yhdessä meillä olisi niin paljon mukavampaa...

        Toivottavasti saat tämän kommunikoitua hänelle. Itselläni ainakin helpottaa oloa, jos ei kuvittele olevansa ihan yksin maailmassa.


    • Anonyymi

      Syyllinen nainen tähän onnettomaan olotilaani olet sinä nainen! Miksi liehittelit ja maalasit huuliasi, kun olin lähistöllä? Miksi olit ihana?

      • Anonyymi

        Koska olet ihana. Sivusta


      • Anonyymi

        En ole huulia maalaillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole huulia maalaillut.

        Minä olen, sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen, sivusta.

        No niin tulihan se tunnustus sieltä sivusta. Pääasia, että oikea rakas nainen vastaa mulle liehitetylle miehelle, joka suruissaan yrittää jatkaa matkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin tulihan se tunnustus sieltä sivusta. Pääasia, että oikea rakas nainen vastaa mulle liehitetylle miehelle, joka suruissaan yrittää jatkaa matkaa.

        Huulirasvaa täytyy laittaa jos halkeilee huulet verille kun on niin kuivaa. -sivummalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huulirasvaa täytyy laittaa jos halkeilee huulet verille kun on niin kuivaa. -sivummalta

        Onko punaista huulirasvaa? Minusta miehestä se oli ihana ele.


      • Anonyymi

        Minä kyllä maalasin punaisella huulirasvalla, koska halusin näyttää kauniilta, kun mies tuli toista kertaa käymään kahvilla luonani, eräs perjantai aika vasta. Ihana mies.


    • Anonyymi

      Haluatko heti sänkyyn?
      Hyvää yötä

      • Anonyymi

        Kyllä kiitos. Nukkumaan. Univelat painaa.


      • Anonyymi

        Tätä nykyä naiset useimmiten kyllä taisin tosa josai kohti oppia et eka yö kun nukutaan vierekkäin ni silloin pitää saaja ajatuksena yleisimmin kun ei siitä miehestä muuhunkaan ole kun seksiin korkeintaan taasen voi naiset väittää vastaan jos on vai pokkaa


    • Anonyymi

      Eikun siivouskomeroon. 🤭😄 T. Nainen sivusta

      • Anonyymi

        Yhresä vai erikseen ja siivoamaan vai naimahan ja minkä kokoiseen siivouskomeroon jot tietää et tarttisko se tehdä seisaaltaan vai jääkö enempikin varaa mielikuvitukselle


    • Anonyymi

      Samoin voisin sanoa myös nainen :)

      • Anonyymi

        ...mut joo mitä apua nainen tarvitset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...mut joo mitä apua nainen tarvitset?

        Kerro mitä mä teen tämän tilanteen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitä mä teen tämän tilanteen kanssa?

        Ota yhteyttä siihen mieheen jollain tapaa ja keskustele sen kanssa TAI unohdat sen 100%sesti etkä koskaan mietikään sitä! Kaikki muu jahkailu on turhaa ja oman elämän ja energian tuhlausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitä mä teen tämän tilanteen kanssa?

        Samaa mietin itsekin. Eihän tämä mikään vanha tilanne ole vaan kokoajan uusi ja tuntematon molemmille, mutta eiköhän kaikki vielä selvemmäksi muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota yhteyttä siihen mieheen jollain tapaa ja keskustele sen kanssa TAI unohdat sen 100%sesti etkä koskaan mietikään sitä! Kaikki muu jahkailu on turhaa ja oman elämän ja energian tuhlausta.

        Harmittaa vähän, ettei itse ole pystynyt deletoimaan toista päästäni. Ja jotta tuollaista lähtisi edes yrittämään, olisi sitä edeltänyt jokin tapahtuma. Mutta millainen, siihen en nyt osaa suorilta käsin vastata.
        -sivusta tulin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota yhteyttä siihen mieheen jollain tapaa ja keskustele sen kanssa TAI unohdat sen 100%sesti etkä koskaan mietikään sitä! Kaikki muu jahkailu on turhaa ja oman elämän ja energian tuhlausta.

        ei minulla rahaa ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei minulla rahaa ole

        Mihin tää liittyy?


    • Anonyymi

      Ei mikään ole vaikeeta kaikki on helppoo, kun asiat vaan järjestelee oikein. Luulisin niin, mutta oon nyt kipee ei oikein jaksa miettii oikein syvällisii ajatuksii.

    • Anonyymi

      Mitä jos tekisit ukkolakon vähäksi aikaa vaikka vuodeksi unohdat kaikki miehet ja keskityt muihin asioihin ja harrastuksiin? Ehkä myöhemmin harrastustenkautta tai jossain muualla vahingossa tapaat sen oikean.

      • Anonyymi

        Hän on se oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on se oikea.

        Ohhoh no sitten on viisainta toimia eikä miettiä jos tiedät että hän on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on se oikea.

        No mikä mättää sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä mättää sitten?

        No kun kyseessä on trolli jolta kyselet. Sehän siinä mättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on se oikea.

        No eihän siinä sitten mitään epäselvää ole. Tuon kun sanot päin naamaa niin kyllä lähtee ukolta jalat alta😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on se oikea.

        Oikeastiko vai oletko vain niin pitkään jo ollut yksin että kuka tahansa kelpaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on se oikea.

        On hän jollekkin se oikee, mut ei tollaselle väkisin yrittäjälle! Paskan jauhaja lle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä mättää sitten?

        Mies on niin vaikeasti lähestyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun kyseessä on trolli jolta kyselet. Sehän siinä mättää.

        Äläpä höpötä siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän siinä sitten mitään epäselvää ole. Tuon kun sanot päin naamaa niin kyllä lähtee ukolta jalat alta😘

        Eihän tuollaista voi sanoa päin naamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastiko vai oletko vain niin pitkään jo ollut yksin että kuka tahansa kelpaisi

        Ihan oikeasti. Kukaan ei ole ikinä tuntunut oikealta, paitsi hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti. Kukaan ei ole ikinä tuntunut oikealta, paitsi hän.

        Kyllähän maailmassa miehiä on! Tuossa sun touhussa ei ole mitään järkeä. Jos oot päättäny että et lähesty sitä eikä se mieskään tajua niin nyt keskityt unohtaan sen! Sitte joskus kun vastaan kävelee joku oikeasti mielenkiintonen mitä uskallat lähestyä niin nappaa se. Aikuistu vähä ensin ennen ku rupeat miehiä liikaa miettimään jos et ole vielä valmis uuteen suhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän maailmassa miehiä on! Tuossa sun touhussa ei ole mitään järkeä. Jos oot päättäny että et lähesty sitä eikä se mieskään tajua niin nyt keskityt unohtaan sen! Sitte joskus kun vastaan kävelee joku oikeasti mielenkiintonen mitä uskallat lähestyä niin nappaa se. Aikuistu vähä ensin ennen ku rupeat miehiä liikaa miettimään jos et ole vielä valmis uuteen suhteeseen.

        Kommenttisi tuntemattomalle on vastenmielinen. Kuka oikein olet?


    • Anonyymi

      Ei se ole miehen vika jos sillä on niin iso et tuntuu liian tiukalta!
      Kyllä se alkaa hyvältä tuntumaan kun vähän harjoittelee.
      Ei sitten ahdista niin paljoa :)

      • Anonyymi

        Tuossa kohti mies ei luultavammin vain ol saanu naista kiihottumaan pienikin vehje on pilluun tiukka jos nainen ei ole edes kostea


      • Anonyymi

        Mitä sä höpötät! Liian pienihän se on sun harakan pesään, laita itte sinne vaikka kurpitsa olet nii sairas keinovagina mies! Ei tollanen oikein huvita!


    • Anonyymi

      Ajattelin lähtee kävelee kilometrin matkan ja mennä yhden naisen luo käymään. Mulla taitaa olla adhd, tiedä häntä.

      • Anonyymi

        No jos kummallaki on ollaan siinäki samiksii..Muutenki sovitaan yhteen..


      • Anonyymi

        Onnea matkaan mu tekstistä päätellen ei kahvia ihmeempää tartti odotella


      • Anonyymi

        Minneköhän kävelit? Et ainakaan tänne. Kilometri on matkaa kyllä.


    • Anonyymi

      Tee niinkuin sun sydän sanoo silloin tuskin meet harhaan saat kenestä tykkäät.

    • Anonyymi

      Minä ainakin tappelisin suupieli veressä rakkauden takia! Mun kohdetta ei kukaan muu vie!!!

      • Anonyymi

        Kyllä vie, jos sinä et tee asialle yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Ite jättäsin noin omistushalusen naisen tappelemaan ja jatkasin matkaa yksinäni mu onneksesi on niitäkin miehiä jotka nauttii kun naiset hänestä tappelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite jättäsin noin omistushalusen naisen tappelemaan ja jatkasin matkaa yksinäni mu onneksesi on niitäkin miehiä jotka nauttii kun naiset hänestä tappelee

        On tuo kyllä noloa. Itsekin saanut nähdä tilanteita, kun ollaan oltu ihan tukkanuottasilla. Naiset, naiset. Ei niistä ukoista kuulu tapella. Minä itse vetäytyisin suosiolla jos mies pyörittelisi useampaa kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tuo kyllä noloa. Itsekin saanut nähdä tilanteita, kun ollaan oltu ihan tukkanuottasilla. Naiset, naiset. Ei niistä ukoista kuulu tapella. Minä itse vetäytyisin suosiolla jos mies pyörittelisi useampaa kerralla.

        Mistä päättelet että kyseinen kommentoija on nainen? Millaisia naisia oikein tunnet?


    • Anonyymi

      Sää oot rakastunu ;)

      • Anonyymi

        Niin siinä on päässyt käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siinä on päässyt käymään.

        Eikös rakastunut ainakin yritä jotain koska silloin toinen on tärkeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös rakastunut ainakin yritä jotain koska silloin toinen on tärkeä?

        Olen minä yrittänyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä yrittänyt...

        No mitä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä tapahtui?

        Mies meni lukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies meni lukkoon.

        Okei se on ujo hmm.. Oisko se viesti sitten sopiva konsti lähestyä se sais aikaa miettiä vastausta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei se on ujo hmm.. Oisko se viesti sitten sopiva konsti lähestyä se sais aikaa miettiä vastausta?

        Niinhän se varmaan olis joo. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se varmaan olis joo. :)

        No ajattelitko laittaa viestin? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ajattelitko laittaa viestin? :)

        Kyllä kai mun on pakko, eihän tästä muuten mitään tule. :) Mutta siihen voi mennä aikaa.


    • Anonyymi

      Tiedät mitä sun pitää tehdä jos oot rakastunu! Otat yhteyttä kohteeseesi ja siitä se sitten lähtee...

      • Anonyymi

        Hulluha sitä on jos ei toimi jos on rakastunu.Toivotaan että on molemminpuolista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluha sitä on jos ei toimi jos on rakastunu.Toivotaan että on molemminpuolista...

        Niin minunki mielestä kannattaa ees yrittää jos kyseessä on se jota tosissaan rakastaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluha sitä on jos ei toimi jos on rakastunu.Toivotaan että on molemminpuolista...

        Sun rakkaus on myös mun rakkaus odota vaan niin huomaat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluha sitä on jos ei toimi jos on rakastunu.Toivotaan että on molemminpuolista...

        Jos ei edes yritä niin ei voi mitään saadakkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei edes yritä niin ei voi mitään saadakkaan

        Kerran vähän harmitti, kun menin toiselle tunnustamaan tunteeni. Hän ei missään nimessä ollut valmis vastaanottamaan tunnustustani. Olin umpirakastunut ja toinen oli aivan cool. Tunsin itseni typeräksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran vähän harmitti, kun menin toiselle tunnustamaan tunteeni. Hän ei missään nimessä ollut valmis vastaanottamaan tunnustustani. Olin umpirakastunut ja toinen oli aivan cool. Tunsin itseni typeräksi.

        Luultavammin nolostuit turhaan ei ollu sun menetys ei muuta kui leuka ylös ja kohti uusia tuulia josai kohti ihan sattumalta tulee vastaan joku joka osaa arvostaa sua ei vain pidä antaa pettymysten lannistaa


    • Anonyymi

      Juu kannattaa unohtaa ja sitte 90v pyörätuolissa jahkailla oisko ollu jtn...

      • Anonyymi

        Pyh. Mitään jahkailla. Se on vaan elämää...


    • Anonyymi

      Mikset toimi jos rakastat siis oikeasti RAKASTAT??? Turhaan tuhlaat elämääsi...

    • Anonyymi

      Kyse on sun elämästä ja jos rakastat ja ajattelet muita ennen sinua niin... Otan osaa!

      • Anonyymi

        Kiitos osanotosta tais kuitee olla ihan turhaa jos on kyvytön ajattelee muita ennen itseään ni kyseessä mahtanee olla itsekeskeinen ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos osanotosta tais kuitee olla ihan turhaa jos on kyvytön ajattelee muita ennen itseään ni kyseessä mahtanee olla itsekeskeinen ihminen

        No siltä vähän vaikuttaa. Elämässä voi tulla tilanteita, joissa joutuu laittamaan etusijalle jonkun muun. Ja tämä on aivan päivänselvää.


    • Anonyymi

      Seurustelu on tärkeää ennen syvenpää tuttavuutta. Kirjotan tahalleen.

    • Anonyymi

      Ei ole tarkoitus, mutta tuo ahdistus kai kertoo jostain vapauden mahdollisuudesta kuitenkin kun ahdistunut käy läpi äärellisiä mahdollisuuksia poikkeuksineen. Vapaus edellyttää niiden jarrujen poistamista joita ahdistus edustaa että voisi hyväksyä asianmukaisen henkisen tai minkä ikinä täyttymyksen tai ehkä tunnistaa että siksi uskomansa ei ole sitä kuuna päivänä antava. Kun löytämiään mahdollisuuksia tarkastelee rehellisesti paljastuvat kaikki äärellisyydet jotka kuitenkin mielessään idealisoi äärettömän muotoon jolloin ahdistus valtaa mielen, tarvitaan toivoa näiden rajallisuuksien voittamiseen, näin kai se on tai sinnepäin.

    • Anonyymi

      Joku kirjoitti telepatiasta. Aloin lukemaan näitä n.vuosi sitten. Se S:nainen jotenkin vaivasi. Voisko se kertoa siitä T:stä sillä yksi Snainen välillä vaivaa päätä. Ei pahasti mutta taas nämä teet ja ässät muistutti.

    • Anonyymi

      Sinun pitää laskea minut lähemmäksi sinua ja elämääsi . Oletko ujo vai itsekeskeinen ?

      • Anonyymi

        Pikemminkin ujo varmaan itsekeskeinen ihminen usei tykkää paistatella siinä huomiossa ja harvemmin jättää tilaisuuden käyttämättä hyväksi oli siinä järkeä tai ei


    • Anonyymi

      Oikeastaan mikään ei loppujen lopuksi ole niin kauhean vaikeaa, uskalluksen puute vain esteenä...

      • Anonyymi

        Mitä pelkäät? Epäonnistumista vai onnistumista?


    • Anonyymi

      Mene hoitoon psykiatriselle!

      • Anonyymi

        Ei ole tarvetta semmoiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvetta semmoiseen.

        Uskallan väittää että kaikilla on jotka noin sanovat T:psykiartilla käynyt joka ei ENÄÄ tarvitse sitä, huolestuttaa kaikkki ihmiset ketkä ei tunnista tai myönnä avunatarvettaan, lähes kaikki sitä jossain määrin kuitenkin tarvitsevat..


    • Anonyymi

      Ihanan postinumero 64xxx

    • Anonyymi

      Ei voi oikein muuta neuvoa antaa kun laitat aloittaja vaan rohkeasti viestiä kohteellesi kyllä sinä jotain keksit. Tiedät että mitä kauemmin viivyttelet sitä vaikeampaa se on.

      Eihän siinä mitään pahaa ole ja ei siitä kukaan voi suuttua. Miksi et uskalla laittaa viestiä mitä jännität niin paljon? Saisit ainakin mielenrauhan ja tiedät missä mennään eikö se ole ja hyvä syy ainakin yrittää?

      Voithan lähestyä ihan kaveripohjaltaki ja sitä mukaa edetä jos huomaat että mies on kunnollinen tai semmoinen minkä kanssa voisit lähemminkin tutustua. Vaikka kävis niin että se ei oiskaan olisit kaveripohjalta tutustunut etkä siitä eteniskään niin siinäkään ei vahinkoa vielä tulisi jossa kummankaan tarvisi potea huonoa omaa tuntoa.

      Tuolla tarkoitin jos mies ei olisi sama kuin "pilvilinna haaveissa" mutta minusta tuo että jäät jahkailemaan on huonoin vaihtoehto se syö turhaa sinun aikaasi ja energiaa.

      Tsemppiä mitä ikinä päätätkään älä stressaa ja mieti päätäsi puhki kuitenkaan 😀 käy vaikka lenkillä tuuletuttamassa ajatukset ja keskittyä loppupäivä muihin askareihin ettet enää ainakaan tänään mieti sitä miestä ettei mee ihan liijotteluksi tuo homma.

      • Anonyymi

        Aloittaja ei ole nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei ole nainen.

        Mies miehelle? Tuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei ole nainen.

        Älä puhu peetä. Aloittaja on nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu peetä. Aloittaja on nainen.

        Ok 🤣


    • Anonyymi

      mene salille.

    • Anonyymi

      Hormoonit syynä kai?

    • Anonyymi

      juo olutta 6-pack ensiksi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4238
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2090
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      132
      995
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      238
      992
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe