unelmani!tehdään paljon Yhteisiä lapsia.
Punapää olet
13
120
Vastaukset
Tsot tsot!
Kaikki palstalla kirjoittavat tai edes palstalla mainitut luonnolliset punapäät on korvamerkitty minulle. Ja siis naiset, joku muu saa huolehtia punapäisistä miehistä...- Anonyymi
Ei voi ottaa niit punapäisiä miehiäkään kerkesit jo varata ihtelles
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi ottaa niit punapäisiä miehiäkään kerkesit jo varata ihtelles
Luepa tarkemmin, juuri tuossa yllä vapautin tulevat redramat muiden käyttöön.
- Anonyymi
Sori, mutta mä en tee lapsia. Eti joku muu.
- Anonyymi
Hänellä on jo mut haluun yhteisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on jo mut haluun yhteisiä
No niinhän mulla onkin yksi. En aio tehdä enää yhtään enempää. Se oli siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinhän mulla onkin yksi. En aio tehdä enää yhtään enempää. Se oli siinä.
Älä puhu toisen puolesta! Rikollista esiintyä toisena!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu toisen puolesta! Rikollista esiintyä toisena!
Esinnyn ihan omana itsenäni. Olen punapää, mulla on yksi lapsi ja en todellakaan aio tehdä enempää lapsia.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
.😳
- Anonyymi
Ei ole enää mahdollista. Keho mennyt siihen kuntoon.
- Anonyymi
Ei onnistu enää eikä jaksaisi
- Anonyymi
Toivottavasti et pety jos hän ei olekaan aito punapää!! Tiedän muutaman punapään jotka esittää olevansa aitoja punapäitä mutta eivät oikeasti ole lähelläkään!! 😀
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433202
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔251899- 941694
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon451567- 541488
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.1111352Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m3091331- 1051316
- 1311194
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin2211115