unelmani!tehdään paljon Yhteisiä lapsia.
Punapää olet
17
524
Vastaukset
Tsot tsot!
Kaikki palstalla kirjoittavat tai edes palstalla mainitut luonnolliset punapäät on korvamerkitty minulle. Ja siis naiset, joku muu saa huolehtia punapäisistä miehistä...- Anonyymi
Ei voi ottaa niit punapäisiä miehiäkään kerkesit jo varata ihtelles
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi ottaa niit punapäisiä miehiäkään kerkesit jo varata ihtelles
Luepa tarkemmin, juuri tuossa yllä vapautin tulevat redramat muiden käyttöön.
- Anonyymi
Sori, mutta mä en tee lapsia. Eti joku muu.
- Anonyymi
Hänellä on jo mut haluun yhteisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on jo mut haluun yhteisiä
No niinhän mulla onkin yksi. En aio tehdä enää yhtään enempää. Se oli siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinhän mulla onkin yksi. En aio tehdä enää yhtään enempää. Se oli siinä.
Älä puhu toisen puolesta! Rikollista esiintyä toisena!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu toisen puolesta! Rikollista esiintyä toisena!
Esinnyn ihan omana itsenäni. Olen punapää, mulla on yksi lapsi ja en todellakaan aio tehdä enempää lapsia.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
.😳
- Anonyymi
Ei ole enää mahdollista. Keho mennyt siihen kuntoon.
- Anonyymi
Ei onnistu enää eikä jaksaisi
- Anonyymi
Toivottavasti et pety jos hän ei olekaan aito punapää!! Tiedän muutaman punapään jotka esittää olevansa aitoja punapäitä mutta eivät oikeasti ole lähelläkään!! 😀
- Anonyymi00013
Ihana juttu
- Anonyymi00014
Ainakin neljä vauvaa❤️👶👶👶👶💫✨🌛
- Anonyymi00015
Kuule tee ihan yksin.
- Anonyymi00016
neljä’ siiiis tulisi mulla olla pentuja :) 3 ihmispentua ja yksi karvapallero vai 2 ihmisoentua ja kaksi karvapalleroa ,,,,, aika näyttää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30826948
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482304- 2011640
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1541570Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien371477- 341331
- 1221018
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30932Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex94893Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t81830