Vapon lemu

Anonyymi-ap

Eikö Vapolta tulevaa lemua saa mitenkään lievemmäksi?

35

2684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka tai mikä taho on vastuussa pellettitehtaan ympäristön paskaamisesta? Tätä menoa Ilomantsi hukkuu turpeeseen. Eikös siellä kuntalaisten kuulemistilaisuudessa ollu puhetta että ei tule pölyjä eikä päästöjä.

      • Anonyymi

        On se kyllä kumma kun mitä isompi herra . Sitä vähemmän tarvii puheistaan kantaa vastuuta. Kyllä siellä kuntalaisten kuulemistilaisuudessa meille luvattiin 9 hyvää ja 10 kaunista. Eihän tule päästöjä...kuivaa vaan pyykit ulkona...


    • Anonyymi

      Se on raha mikä haisoo.. Koittakaa tottua👍🏻

      • Anonyymi

        Ei tuo rahalta näytä mikä maahan leviää...ruskeeta on ja paksulti.....


    • Anonyymi

      Ihan hirvee käry!!! Ei voi pitää edes ikkunoita auki,kun haju tulee sisälle. Koskee kurkkuun ja oksettaa.

    • Anonyymi

      Laita ikkuna kiinni tai muuta Tuupovaaraan ja nauti.

      • Anonyymi

        Mieluummin teen valituksen. Tiedätkö minne voisin valittaa asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin teen valituksen. Tiedätkö minne voisin valittaa asiasta?

        Olen kuulut että valvonta kuuluisi ELY-keskukselle. Onhan myös paikallinen joku ymp.tarkastaja. ELY ehken varmempi. Sen olen kuullut että valituksia on tehty ja todella aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuulut että valvonta kuuluisi ELY-keskukselle. Onhan myös paikallinen joku ymp.tarkastaja. ELY ehken varmempi. Sen olen kuullut että valituksia on tehty ja todella aiheesta.

        Ok,pitää sinne valittaa!


    • Anonyymi

      https://yle.fi/uutiset/74-20000932
      Suomen ensimmäistä aktiivihiilitehdasta Ilomantsissa korjataan vuoden loppuun saakka. Liiketoimintajohtaja Jaakko Myllymäki Neova Carbonsista kertoo, että muurauksen korjaus on nyt saatu valmiiksi ja loppukuivatus alkaa tällä viikolla.

      • Anonyymi

        Uudesta tehtaasta ja sen ympäristöhaitoista täällä ei ole vielä kokemusta. Mutta pistää epäilemään onko tämä entinen pellettitehdas yleensäkkään sopiva turvepelletin tekemiseen.


    • Anonyymi

      Minä en ole mitään haistanut. Liekkö luulotautia vai luontainen valittaja vatipää liikenteessä.

    • Anonyymi

      jos haisee niin tarkastappa kalsarit, hajun lähde voi löytyä sieltä.

      • Anonyymi

        Sori...en käytä!


    • Anonyymi

      Paikallislehdessä oli juttua tästä.
      Siis onko niin että valmis pelletti varastoidaan taivasalla?
      Jos polttopuut varastoidaan ilman suojaa niin mitenkäs käy kun aloitat uunien lämmityksen, ei syty ei.
      Pelletti imee kaiken kosteuden siinä tehtaan pihalla. Ja voi vain kuvitella mitä mäskiä pelletit ovat. Poltellaampa niitä sitten. Kuinkahan käy.
      Ja kyllä se puupöly on puusepän pahin vihollinen, saatikka noin suuressa määrin pelletin pöly. Pölyhän leviää pitkin kirkonkylää.
      Kyllä päättäjien täytyy puuttua asioihin napakammin eikä hyssytellä.

      • Anonyymi

        Siinä vielä koulu ihan vieressä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vielä koulu ihan vieressä...

        Eipähän haise home koululla, kun pellettitehdas vieressä käryää💪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipähän haise home koululla, kun pellettitehdas vieressä käryää💪

        Siis jumalaton lemu!!!


    • Anonyymi

      saa, laittamalla nenään ilmanraikastimen

      • Anonyymi

        Ja sulle suuhun


    • Anonyymi

      Johan taas koulun nirppanokat valittaa. Muuttakaa muualle jos niin häiritsee. Pakkoko täällä lemuja on haistella.

      • Anonyymi

        Tulee se sullekki kalliimmaksi elely täällä,kun kaikki nirppanokat ja muutkin täältä muuttaa pois. Saat kohta ihan rauhassa elellä hiljenevässä kylässä. Kuka muu täällä enää viihtyy! Senkus nuuskit ilmaa...


    • Anonyymi

      Hyvä! Tervemenoa...

    • Anonyymi

      Kyllä nyt Vapo käryää, todella pistävä savunhaju.

    • Anonyymi

      Juu, hajuhaitta on, mutta itteä haittaa enempi tehtaan aiheuttama meluhaitta, aivan kauhea, pitkin päivää ja varsinkin yöllä kuuluu, nuku siinä sitten, toivottavasti molemmat korjaantuu.

    • Anonyymi

      Muuttakaa pois

      • Anonyymi

        Niin ..niin.. Nythän on koulu jo saatu pois käytöstä. Sitten vaan asukkaat muutaman km.säteeltä pois niin saa Vapo paskannella reilusti. Tästä saamme kiittää Hoskosta. Vielähän hän jonkun tehtaan mikäli menee vaaleissa läpi.


    • Anonyymi

      Muuta ite. Jos ei sulla ton kummempaa sanottavaa ole, niin älä kommentoi, vaikka taispa äly hoi jättää jo..

      • Anonyymi

        Tais iteltäs äly jättää...mutta minkäs sille voi jos on isonkin miehen raamit mutta pienenmiehen mieli.


    • Anonyymi

      Kerrankin rahan haju tarttuu köyhien vaatteisiin.

      • Anonyymi

        Mieluummin hajuton köyhä kun paskalle haiseva rikas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin hajuton köyhä kun paskalle haiseva rikas.

        Niin se on köyhä saa kärsiä rikkaitten ahneudesta tavalla tai toisella


    • Anonyymi

      Ei se rahalta haise

    • Anonyymi

      Tai naisen....

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1044
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe