Se on mies nyt niin, että sydämeni ei kestä tätä

Anonyymi-ap

Kaipuuta, eikä tätä radiohiljaisuutta. Voitko tehdä jotain?

79

1831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitäisikö sinun tehdä asialle jotain nainen??

      • Anonyymi

        Mitä voisin tehdä - tämä tilanne on jähmettynyt kuin suolapatsas.


    • Anonyymi

      Miksi aina minä? Et koskaan ole ollut kiinnostunut ehdotuksistani tähänkään saakka... Soita tai laita viestiä jos minusta pidät niin paljon kun annat ymmärtää. Haluatko nainen minusta kaverin vai seurustelukumppanin? En enää ole varma mitä haluat minusta...

      • Anonyymi

        Taidat olla ääliömies, vaikutat hyvin akateemiselta tumpelolta. Mee ja kysy siltä, äläkä vingu kaltaisillesi palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla ääliömies, vaikutat hyvin akateemiselta tumpelolta. Mee ja kysy siltä, äläkä vingu kaltaisillesi palstalla.

        No joo niinkait... Mitä mun pitäis sitte tehä? Jos teen niinkuin sanoit se leikkii tietämätöntä tiedän sen jo etukäteen... Jotain muuta pitäis keksiä hienovaraista tai jotain...


      • Anonyymi

        Ehkä hän ei halua sinulta ja sinusta mitään, onko käynyt mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän ei halua sinulta ja sinusta mitään, onko käynyt mielessä.

        Niin se varmaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla ääliömies, vaikutat hyvin akateemiselta tumpelolta. Mee ja kysy siltä, äläkä vingu kaltaisillesi palstalla.

        Älä nyt vaan hyvä ihminen sano, että akateemisten ihmisten joukossa ois niin pörröä porukkaa, että ne viettäisi aikaa suomi24n trollauksiin ja feikkidraampohin uskoen?🤭Siinä skenaariossa menis jo tulevaisuuden usko ja kaikki😉


      • Anonyymi

        Mitä olet ehdotellut?


      • Anonyymi

        Oletko kertonut hänelle mitä haluat hänestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo niinkait... Mitä mun pitäis sitte tehä? Jos teen niinkuin sanoit se leikkii tietämätöntä tiedän sen jo etukäteen... Jotain muuta pitäis keksiä hienovaraista tai jotain...

        Yksinkertaista riisut itsesi alasti ja kysyt kelpaako


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertaista riisut itsesi alasti ja kysyt kelpaako

        Muistan tällainen tilanteen nuoruudesta ihan kadulta miehen tekemänä, ei tosin mulle vaan kaverille. Heitti vaatteet ja hoki nimeä.


    • Anonyymi

      Täällä tehdä jotain? Vai livessä?

      • Anonyymi

        Ihan muualla tämä radiohiljaisuus vallitsee, kuin tällä palstalla.


    • Anteeksi ,haluaisin tiedustella minkä nimistä tai ulkoasultaan /olemukseltaan miestä etsitään? Olen munuaistiedeiden okkubaatti . Koulutukseltani lääkintätieteisen koulukannan ylifilantropi. Jos minua etsitään Olen kaupungin kirjaston lukusalissa. Päälläni on harmaa puku. Silmälasit ja salkku. Tervehtien sinua George.

      • Anonyymi

        Wau! Oletko sä hyväkroppanen ja kiihkeä? 😍


      • Anonyymi

        Isotrappi🦩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Wau! Oletko sä hyväkroppanen ja kiihkeä? 😍

        Todennäköisesti voisin sanoa ja mahdollisestikkin ehkä. Vartaloani olen uskollisesti kärsimystenkin kautta jalostanut siihen kuntoon, että minulle mahtuu sama puku, jonka ostin 25 vuotiaana. Kiihkeys ei ehkä ole vahvimpia puoliani ainakaan heti suhteen alussa. Mutta olen muuten kunnollinen. En käytä nautintoaineita enkä tupakoi. Saanko kysyä käytättekö te hyvä neiti aikaanne oppiaksenne uutta?


      • Anonyymi
        Seebbo45 kirjoitti:

        Todennäköisesti voisin sanoa ja mahdollisestikkin ehkä. Vartaloani olen uskollisesti kärsimystenkin kautta jalostanut siihen kuntoon, että minulle mahtuu sama puku, jonka ostin 25 vuotiaana. Kiihkeys ei ehkä ole vahvimpia puoliani ainakaan heti suhteen alussa. Mutta olen muuten kunnollinen. En käytä nautintoaineita enkä tupakoi. Saanko kysyä käytättekö te hyvä neiti aikaanne oppiaksenne uutta?

        Huh mikäpelle🤡


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huh mikäpelle🤡

        🤣🤣🤣🤣🐥


      • Anonyymi
        Seebbo45 kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🐥

        Oikein hyvä. Greta on nimeni ja olen kiinnostunut occupantista, onnenkeksissä oli tähän entellinen viittaus. Nautin myös seikkailusta. Miten oli kumiveneellä aaltoileva meriretki siinä kirjaston edessä? Saisimme pian työkavereiltasi merihätään kutsuttua apuja :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikein hyvä. Greta on nimeni ja olen kiinnostunut occupantista, onnenkeksissä oli tähän entellinen viittaus. Nautin myös seikkailusta. Miten oli kumiveneellä aaltoileva meriretki siinä kirjaston edessä? Saisimme pian työkavereiltasi merihätään kutsuttua apuja :)

        Oikein hyvä greta. Kirjaston edessä on todellakin mahdollista kumiveneillä. Nähkäämme siellä lauantaina klo 1.0.00


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau! Oletko sä hyväkroppanen ja kiihkeä? 😍

        Tuskin kumpaakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein hyvä. Greta on nimeni ja olen kiinnostunut occupantista, onnenkeksissä oli tähän entellinen viittaus. Nautin myös seikkailusta. Miten oli kumiveneellä aaltoileva meriretki siinä kirjaston edessä? Saisimme pian työkavereiltasi merihätään kutsuttua apuja :)

        Meinasik jot kirkkovene niin helposti kippaa nurin kui mitä se on seinään piirtää


    • Anonyymi

      Kenelle kirjoitat??

      • Anonyymi

        No voi hyvä luoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi hyvä luoja

        Kyllä me vaan pitää näitä kirjoituksia edelleen todellisina…eli nimenomaan voi luoja. Ei ees se, että jos silloin tällöin nämä sarjaprovot tuntuu ihan legitiltä ja uskottavalta, mutta ei kun se on monta kertaa sekä vastaavaa päivässä.


      • Anonyymi

        Muuten vai ajankuluksi kiusin


    • Anonyymi

      Pumputi pum,hyvinhän se.

      • Anonyymi

        Hydraulinen pumppu vai perinteinen kuiva


    • Anonyymi

      Ei mene viestisi perille täällä anonyymina huutelemalla. Se toinen tuskin tajuaa mitä sinä haluat, tuskin on edes yhteystietojasi, eli olet itse vastuussa mitä tapahtuu, vaiko ei tapahdu mitään. Siinä sinulle kylmät faktat.

      • Anonyymi

        Ketä sä kuvittelet ripittäväsi tämän trollausaloituksen yhteydessä?🤦‍♀️ Kovin on olevinaan tuttavallinen ja kaikesta tietäväinen sävy tuntemattoman ihmisen asioista hänen henkilöllisyydestään ja mitä näitä nyt on teillä neropateilla


      • Anonyymi

        On hänellä ja ihan pienellä vaiva näillä selviää lisää.


    • Anonyymi

      "Radiohiljaisuus"tuo mieleeni erään naisen... ja tiedän että hän ei ole täällä

      • Anonyymi

        Minäkin tiedän, ettei se mies ole täällä - ap


      • Anonyymi

        Minäkin olen ghostauksen mestari. Täällä mä oon👻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tiedän, ettei se mies ole täällä - ap

        Mitäs jos ollaan molemmat täällä😲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos ollaan molemmat täällä😲

        Minä ainakin olen..Ikävä kyllä.


    • Anonyymi

      Voin vastata viestiisi jos lähetät sellaisen mulle.
      -mieti.

      • Anonyymi

        Jos et sä soita teen susta voita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et sä soita teen susta voita

        Lupaaks kans olis kylä kiva nährä kui onnistuu


    • Anonyymi

      Niin, kannattaisi varmaan viestiä jotain "virallista" tietä sen ihmisen suuntaan, eikä huudella jossain anonyymina ja toivoa että ottaa kopin.

      • Anonyymi

        Kuten soittaa äänisimpukasta tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten soittaa äänisimpukasta tms?

        Ariel yms hyvänen aika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ariel yms hyvänen aika

        Hävetkää


    • Anonyymi

      Soita kaivatullesi!

      • Anonyymi

        Ring ring... kukkaan ei vastoa?


    • Anonyymi

      Paree ku ostat koiran mikä haistaa persettäs, senkin pöyhkeä hu0ra. Mieti rauhassa edellämainittuja sanoja, sillä moni hutsu on oppinut tavoille koiransa seurassa.
      T.ällöä
      Rauhallista illanjatumia, turvallisuutta.

      https://m.youtube.com/watch?v=fPnrAkG-3sM

      • Anonyymi

        Lääkitystä lisää.


    • Anonyymi

      Jos hakeudut luokseni varta vasten ja annat silmilläsi luvan niin kyllä minä varmasti silloin rohkenen tehdä jotain lähentymistä edesauttavaa, kun tähän asti käytöksesi ei ole oikein ollut tulkittavissa yksiselitteisesti myötämieliseksi minua kohtaan.

      • Anonyymi

        Mihin pitäisi tulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin pitäisi tulla?

        Pistä viesti ni sovitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä viesti ni sovitaan.

        Mihin minä pistän?


      • Anonyymi

        Otathan ilta lääkkeesi.


    • Anonyymi

      Lehmä ammui navetassa ja sanoi: ammuu!

      • Anonyymi

        True story.


    • Anonyymi

      Mikset laita radiota päälle?

    • Anonyymi

      Kiittää työ myydä on maailman palkka, N

    • Anonyymi

      Täällä oli yksi pitkä hiuksinen sairaanhoitaja, ja, en ole häntä viikkoon nähnyt, pahin pelkoni, on, että en enää näe, häntä millään tavalla, että, olen pilannut hänen elämänsä, 🤔🤕🤕 toivon, että, hän saa jatkaa täällä, tai, toivon että hän, ja, hänen omaisensa saavat, itsensä ikuisen elämän, ja, unelmien elämän, jollaisesta suurin osa ihmisistä, vain haaveilee ja unelmoi, sillä, pelkään että en vain näe häntä enää, ja, hänen ja hänen omaistensa, KAIKKI, unelmat saa toteutua, 😊😊N eli, paksu Pekka, 🤔🏰🏝🏖⛱️🛥🏎🚙🚙🚙🚙💎🤔😇😇😊😊 ja, jos, en näe häntä enää missään, se, vasta suurin tradegia olisi, 🤔😇😇

    • Anonyymi

      Kuuleppas nainen ihanainen. Ei kestä kyllä minunkaan sydän. Joka ikinen päivä kaipaan

    • Anonyymi

      Aaaw, ihana vaihtanut insta proffa kuvan. Ihanalla siinä tummaa hiusta ja keltaista toppia päällä. Lähetän paljon haleja ja suukkoja, toivottavasti joskus myös irl vielä.

    • Anonyymi

      Mitähän pitäisi tehdä ni harkitaan onko järkee vai ei

    • Anonyymi

      Tämähän oli hauska ketju

      • Anonyymi

        Miten tämä poikkeaa normaalista tai tavanomaisesta provomatskusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä poikkeaa normaalista tai tavanomaisesta provomatskusta?

        Ei mitenkään. Samaa vanhaa anonyymi hömppää.


    • Anonyymi

      Oksää käyny armeijan kussää puhut rariohiljaisuuresta?

    • Anonyymi

      Et edelleenkään ole saanut yhteyttä rakastettuusi. Yritä radiossa nuorten sävellahjan kautta valtakunnallisesti?

    • Anonyymi

      Ei tämä ole provo. Jospa tämän lukisi myös T, T - kaupungista. - ap

      • Anonyymi

        Kuka kysyy minnuu? Voi olla joku muukin toki, kun ehkä meitä on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kysyy minnuu? Voi olla joku muukin toki, kun ehkä meitä on paljon.

        Niin, voihan teitä olla. Mutta häntä on vain yksi🧡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, voihan teitä olla. Mutta häntä on vain yksi🧡

        Kymmenisen tuhatta ehkä? Omassa tapauksessani oon kyllä luullakseni viimeksi lähettänyt viestiä, joten en nyt väkisin enempää häiritse. Ehkä lotto ei siis osunut kohdalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenisen tuhatta ehkä? Omassa tapauksessani oon kyllä luullakseni viimeksi lähettänyt viestiä, joten en nyt väkisin enempää häiritse. Ehkä lotto ei siis osunut kohdalle.

        Mitä lähetit? Mikä emoji sisältyi viestiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenisen tuhatta ehkä? Omassa tapauksessani oon kyllä luullakseni viimeksi lähettänyt viestiä, joten en nyt väkisin enempää häiritse. Ehkä lotto ei siis osunut kohdalle.

        Itseasiassa, hänen ikäluokassaan heitä on 1721 kpl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lähetit? Mikä emoji sisältyi viestiin?

        Ei ollut emojia.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe