Ja mikä syöpä?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Tänään tuli diagnoosi, helvetillinen selkä ja käsikipu, pahanlaatuinen ei pysty leikkaan.
- Anonyymi
Tuolta apua meksikossa vielä ehkä klinikka. https://tokentube.net/v/1101952738/Syöpä-on-rahaa--velka-on-rahaa
- Anonyymi
Kovia maha- ja selkäkipuja. Painon laskua, voimattomuutta ja väsymystä vaihtelevasti. Syöpä löytyi vajaa kuukausi sitten mahalaukun tähystyksessä, pahanlaatuinen mutta tutkimukset vielä ihan kesken, joten laadusta ja levinneisyydestä ei tietoa.
- Anonyymi
Läheisellä..pahat säärihaavat..sydäoireita..löytyi gynegologinen syöpä,iso kasvainkohdussa,alkoi jo työntyä ulos..meni liikuntakyky kokonaa..kolmen viikon päästä kuoli,ei voitu tehdä mitään..
- Anonyymi
Täällä rintasyöpä ja 2 eri ihosyöpää sairastaneena olen erittäin tyytyväinen hoitaneelle taholle.
Tällä hetkellä ei tietääkseni ole syöpään viittaavia oireita.
Sen verran kiitollisuus vaivaa että ostan edes roosanauhan vuosittain.
Halaus kaikille jotka tällähetkellä sairastaa syöpää ja myös voimia. - Anonyymi
Niin lisään vielä kun viestistä jäi oireet pois.
Rintasyöpä oireili lapaluun seutuvilla kipuna joka aina helpotti kävellessä. Muuten tuli sattumalöydöksenä.
Ihosyövät taas tietenkin ihomuutoksina - Anonyymi
Järjetön väsy 3 tunnin töiden jälkeen kuin ois viikon remonttia tehnyt.
- Anonyymi
https://jimgordonherbs.weebly.com/index1.html moni parantunut tämä miehen avulla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771208
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K151016En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61970- 65871
- 60760
- 59754
- 62671
- 69652
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24650Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39618- 133616
- 50569
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35539- 33520
- 19517
- 29515
- 72486
- 40467
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m105454