Mies julkaisee sinkkuryhmässä?

Anonyymi-ap

Tapasimme kyseisessä ryhmässä ja tutustuttiin, ollaan pidetty yhtä jo jonkin aikaa.
Mies julkaisee edelleen säännöllisesti ryhmässä (kuvia ja huumoria), ei nyt varsinaisesti suoraan seuraa hae - huomiotako sitten? Sanoo, että haluaa olla minun kanssa ja tiiviisti ollaan yhdessä ja suunnitellaan esim. ensi kesän menoja.

Olen edelleen minäkin ryhmässä, mutten julkaise siellä mitään. Kai minä vain haluan pysyä jyvällä siitä, milloin mies löytää sieltä elämänsä rakkauden ja minun on aika väistyä syrjään.
Väliin miehen postaukset ärsyttävät, välillä ne ovat ok, koska hän ei ole koskaan luvannut minulle mitään pysyvää.

Kysymys: miksi mies postaa ryhmään? Onko se vain huomionhakua, vai voiko teistä olla myös seuranhakua vaikka sanoo että on minun kanssa onnellinen?

10

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etsii edelleen… Ikävä kyllä sinä et hänelle riitä ja haluaa pitää ovet avoinna. Mahdollisesti viestittelee hyvinkin tiiviisti muiden kanssa. 😬

• Anonyymi

Reppanat on naamakirjas

• Anonyymi

Ehkä kokee sen ryhmän olemassa olon tärkeäksi itselleen, saa sieltä jotain sellaista, mistä on aiemmin tuntenut jääneen paitsi. Saako sieltä jotain hyvää mieltä tuottavaa ja siksi jatkaa siellä oloa? Voi toki hakea sieltä myös elämänsä kumppania, joksi ei sinua luokittele?

Saman henkisyys, samaistuminen toiseen, paljon yhteisiä ajatuksia, yhdessä olo tuntuu kivalta. Vai välttämätön paha, mielummin kaksin kuin yksin?

• Anonyymi

Jätä mies! Olet arvokkaampi jollekin toiselle. Selvästi etsii jotakin, kun on aikaa tuollaiseen.

• Anonyymi

Mies joka rakastaa tai välittää, ei katso toisia naisia!

• Anonyymi

Etippä sokia mies itelles jos luulit tuollaisen miehen itelles saavas

• Anonyymi

TikTok on uusi tinder. Kannattaa kokeilla.

• Anonyymi

Mirja Nieminen

• Anonyymi

34 37

• Anonyymi

Kertooko hän itse avoimesti sinulle sinne postaavansa vai tekeekö sitä sinun seläntakana

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe