Mies julkaisee sinkkuryhmässä?

Anonyymi-ap

Tapasimme kyseisessä ryhmässä ja tutustuttiin, ollaan pidetty yhtä jo jonkin aikaa.
Mies julkaisee edelleen säännöllisesti ryhmässä (kuvia ja huumoria), ei nyt varsinaisesti suoraan seuraa hae - huomiotako sitten? Sanoo, että haluaa olla minun kanssa ja tiiviisti ollaan yhdessä ja suunnitellaan esim. ensi kesän menoja.

Olen edelleen minäkin ryhmässä, mutten julkaise siellä mitään. Kai minä vain haluan pysyä jyvällä siitä, milloin mies löytää sieltä elämänsä rakkauden ja minun on aika väistyä syrjään.
Väliin miehen postaukset ärsyttävät, välillä ne ovat ok, koska hän ei ole koskaan luvannut minulle mitään pysyvää.

Kysymys: miksi mies postaa ryhmään? Onko se vain huomionhakua, vai voiko teistä olla myös seuranhakua vaikka sanoo että on minun kanssa onnellinen?

10

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etsii edelleen… Ikävä kyllä sinä et hänelle riitä ja haluaa pitää ovet avoinna. Mahdollisesti viestittelee hyvinkin tiiviisti muiden kanssa. 😬

• Anonyymi

Reppanat on naamakirjas

• Anonyymi

Ehkä kokee sen ryhmän olemassa olon tärkeäksi itselleen, saa sieltä jotain sellaista, mistä on aiemmin tuntenut jääneen paitsi. Saako sieltä jotain hyvää mieltä tuottavaa ja siksi jatkaa siellä oloa? Voi toki hakea sieltä myös elämänsä kumppania, joksi ei sinua luokittele?

Saman henkisyys, samaistuminen toiseen, paljon yhteisiä ajatuksia, yhdessä olo tuntuu kivalta. Vai välttämätön paha, mielummin kaksin kuin yksin?

• Anonyymi

Jätä mies! Olet arvokkaampi jollekin toiselle. Selvästi etsii jotakin, kun on aikaa tuollaiseen.

• Anonyymi

Mies joka rakastaa tai välittää, ei katso toisia naisia!

• Anonyymi

Etippä sokia mies itelles jos luulit tuollaisen miehen itelles saavas

• Anonyymi

TikTok on uusi tinder. Kannattaa kokeilla.

• Anonyymi

Mirja Nieminen

• Anonyymi

34 37

• Anonyymi

Kertooko hän itse avoimesti sinulle sinne postaavansa vai tekeekö sitä sinun seläntakana

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5147
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2159
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1817
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1217
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe