Mies julkaisee sinkkuryhmässä?

Anonyymi-ap

Tapasimme kyseisessä ryhmässä ja tutustuttiin, ollaan pidetty yhtä jo jonkin aikaa.
Mies julkaisee edelleen säännöllisesti ryhmässä (kuvia ja huumoria), ei nyt varsinaisesti suoraan seuraa hae - huomiotako sitten? Sanoo, että haluaa olla minun kanssa ja tiiviisti ollaan yhdessä ja suunnitellaan esim. ensi kesän menoja.

Olen edelleen minäkin ryhmässä, mutten julkaise siellä mitään. Kai minä vain haluan pysyä jyvällä siitä, milloin mies löytää sieltä elämänsä rakkauden ja minun on aika väistyä syrjään.
Väliin miehen postaukset ärsyttävät, välillä ne ovat ok, koska hän ei ole koskaan luvannut minulle mitään pysyvää.

Kysymys: miksi mies postaa ryhmään? Onko se vain huomionhakua, vai voiko teistä olla myös seuranhakua vaikka sanoo että on minun kanssa onnellinen?

10

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etsii edelleen… Ikävä kyllä sinä et hänelle riitä ja haluaa pitää ovet avoinna. Mahdollisesti viestittelee hyvinkin tiiviisti muiden kanssa. 😬

• Anonyymi

Reppanat on naamakirjas

• Anonyymi

Ehkä kokee sen ryhmän olemassa olon tärkeäksi itselleen, saa sieltä jotain sellaista, mistä on aiemmin tuntenut jääneen paitsi. Saako sieltä jotain hyvää mieltä tuottavaa ja siksi jatkaa siellä oloa? Voi toki hakea sieltä myös elämänsä kumppania, joksi ei sinua luokittele?

Saman henkisyys, samaistuminen toiseen, paljon yhteisiä ajatuksia, yhdessä olo tuntuu kivalta. Vai välttämätön paha, mielummin kaksin kuin yksin?

• Anonyymi

Jätä mies! Olet arvokkaampi jollekin toiselle. Selvästi etsii jotakin, kun on aikaa tuollaiseen.

• Anonyymi

Mies joka rakastaa tai välittää, ei katso toisia naisia!

• Anonyymi

Etippä sokia mies itelles jos luulit tuollaisen miehen itelles saavas

• Anonyymi

TikTok on uusi tinder. Kannattaa kokeilla.

• Anonyymi

Mirja Nieminen

• Anonyymi

34 37

• Anonyymi

Kertooko hän itse avoimesti sinulle sinne postaavansa vai tekeekö sitä sinun seläntakana

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe