Mikä on kokkolan tehokkain katuauto?
ja kuka sen omistaa?
kokkolan tehokkain auto???
32
4495
Vastaukset
- CCCP
Nopein kärry venäjän maalta laukeaa yhtä nopeasti kun kuski!
- Voorti-miäs
Keltainen turbo esko, street-b 600 hepoa takarenkailta 1/4 mile n. 9 sec
- tuununkitero
mee ihmeessä starttaamaan F1 kisoihin
- xxracexx
puhut vähän mutta ,oikeeta asiaa
- Niilo Ouluntie
Se on ylivoimaisesti 353W,,vaalea Wartburg!Siis 353 kilowattia!!
- Anonyymi
Warre on paras
- Hepatiit
Eskon Lada Niva 1500 Turbo Diesel Super Sport 3,0 V6
800 hv. väri: Vihreä - pojat...
Ei teidän amisvehkeet kuitenkaan pärjää mun minimanin skootterille jossa on 3,5 heppaa. Naisia kaatuu kuin heinää niittokoneella. EKO-mies on nyt jotain muuta kuin omaa pippeliä autolla suurentavat teinit.
Terkuin MIES- zhongyung
amisautot ja kinski kootterit tasoissa.noin lukio lärpättimet on out.amis ja skodet toimii naisiin. näin se vaan on.
- kulkee
mun ottaa 75 tuon mäntykankaan mittarin mukaan.
- punto
paskanruskean Fiat Punto 1,0LS 60hv ;)
- tuunauksen maestro
mun cresent hakkaa kaikki lällybemarit mennentullen vaikka käytänkin rexonaa.
fak yuö fakots.- mutta...
sulla ei olekkaan menneniä, sillä tulee niin miehinen olo
- Anonyymi
mutta... kirjoitti:
sulla ei olekkaan menneniä, sillä tulee niin miehinen olo
Rav 4
222hv neliveto
8 sek
6 l sadalla
- ORLOVI
Täytyy nyt kehua ja sanoo et meikäläisen 0.9 Diesel DAIHATSU! Varttimaililla menee IKUISUUS!
Mikä helvetin kysymys tuo nyt on...meinaakko antaa tavaraa sille kuka omistaa nopeimman auton? HAHAHAHAHAHA - denon
Sellainen punainen Renault joka ajelee kokkolassa silloin tällöin sen kans on ihan turhaa lähtee kilpaileen..kuski asunu kuulemma saksassa 3 vuotta ja ajaa 100% tarkasti eikä tee yhtään virhettä!!
- Aleksi 5v
Meijän isillä on kaikkein nopein auto...
- Popov
Mosse LS 0,8 45hv.. :)))))
- hurrrrrrrrrja
se on tietenkin mun maailman nopein lypsyjakkara, vartti maililla saa lypsettyä maitoo melkein 5 litraa, fiat 126!!
- Tupla-Mami
lila BMW tietysti!!!
- letukka1
humppa auto :)))
- LTS
Kyllä täytyy sanoa että on sitä ihmisilläkin mieletöntä ajantuhlausta metsästäen etsintäkuuluttaa keskustelupalstan kautta tällaisia. Etköhän sinä sen tehokkaan auton ole nähdäksesi kadulla kulkiessasi jos olet nähdäksesi ja eihän se nyt maailman loppu ole jos et tätä saa tietää. Huvinsa kullakin sanon minä
- GeeÄrrä
Mut oottekos kuulleet/nähneet sitä ovelan väristä metallinhohtokeltasta Aprilia RS:ää, joka jättää kaikki amisruoskat tässä kylässä.
- Anonyymi
veljen mersu 124s om606 superturbodiesel kone on om606 yli 2l diesel jossa on holset hx52 iha vitu iso turbo
- Anonyymi
Valitettavasti me ollaan jo eellä ja ihan vakio
- Anonyymi
Joku sähköauto se on. Voi löytyä vaikka muutamakin saman tehoinen. Tesla esim. 1100hv ja 0-100 <2,0 sek.
- Anonyymi
Ei tainnut olla silloin kun tämä ketju on aloitettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainnut olla silloin kun tämä ketju on aloitettu?
Edelleen ajankohtainen nähtävästi kun on esiin kaivettu. Auto se on sähköautokin ja pirun kovia kiihtymään muuten.
- Anonyymi
tesla model S Plaid 1020 hv 4-veto vakio
- Anonyymi
Tripla 16 W silverster, 16700 heppaa. Nollasta sataan 3 nanosekunttia
- Anonyymi
Kinzal ohjauksella varustettu Möttosen Kaikin Lada Niva 1.8 super.
- Anonyymi
Mustalaisten v50 volvo .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302265
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261978Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121529Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121377Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951076
- 17997
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks116759