Onkohan Rukakeskus siirtymässä jonkin sijoittajan omistukseen. Vai miksiköhän Ville Aho lähtee pois toimarin paikalta. Äärettömän tärkeä Kuusamolle.
Rukakeskus myynnissä ?
7
819
Vastaukset
- Anonyymi
Kun aika on.. Ville haluaa jo huokaista ja katsoa asioita toisesta näkökulmasta. Hyvät vuodet takana ja ei niin hyvät edessä.
- Anonyymi
Paitsi että vielä paremmat ajat edessä
- Anonyymi
Hyvä jos näin on..
- Anonyymi
En usko et Ahot sitä firmaa myis pois, sen verran isolla työllä ovat rukan pelastaneet melkein 1970-luvun konkurssin partaalta, joten uskoisin et pysyy saman perheen hallussa, ja kenellä ois niin paljon pätäkkää et vois ees ostaa, puhutaan et rukakeskuksen arvo yrityksenä on jo pa 1 mrd euroa. Puhumattakaan alueeseen sijoitetuista rahamääristä.
- Anonyymi
Muuten samoilla linjoilla, mutta 10 miljoonan liikevaihtoa pyörittävän firman arvo ei voi olla miljardia. Toivon, että Ahot ja Rukakeskus jatkaa.
- Anonyymi
Ei Tuommonen kumpu kallis ole. Ja kaupunkihan se on syytäny euroja rukaan ja veronmaksajat kärsii kun tappioita tekevät kisat jne.
- Anonyymi
Konkkaan menossa, kuulemma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161