Onkohan Rukakeskus siirtymässä jonkin sijoittajan omistukseen. Vai miksiköhän Ville Aho lähtee pois toimarin paikalta. Äärettömän tärkeä Kuusamolle.
Rukakeskus myynnissä ?
7
795
Vastaukset
- Anonyymi
Kun aika on.. Ville haluaa jo huokaista ja katsoa asioita toisesta näkökulmasta. Hyvät vuodet takana ja ei niin hyvät edessä.
- Anonyymi
Paitsi että vielä paremmat ajat edessä
- Anonyymi
Hyvä jos näin on..
- Anonyymi
En usko et Ahot sitä firmaa myis pois, sen verran isolla työllä ovat rukan pelastaneet melkein 1970-luvun konkurssin partaalta, joten uskoisin et pysyy saman perheen hallussa, ja kenellä ois niin paljon pätäkkää et vois ees ostaa, puhutaan et rukakeskuksen arvo yrityksenä on jo pa 1 mrd euroa. Puhumattakaan alueeseen sijoitetuista rahamääristä.
- Anonyymi
Muuten samoilla linjoilla, mutta 10 miljoonan liikevaihtoa pyörittävän firman arvo ei voi olla miljardia. Toivon, että Ahot ja Rukakeskus jatkaa.
- Anonyymi
Ei Tuommonen kumpu kallis ole. Ja kaupunkihan se on syytäny euroja rukaan ja veronmaksajat kärsii kun tappioita tekevät kisat jne.
- Anonyymi
Konkkaan menossa, kuulemma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408