Tuula on sairaalloinsen yli-iloinen. Teesk
entelee teiniä, valehtlee ja puhuu muista paha seläntakana. Ennenvanhaan kaikkien lääkkeet oli BB: takana. Suorastaan ÄLLÖTTÄÄ koko MUORI. Mistä laitoksesta on haettu tuonne taloon?? Tuulalla ei ole omia aivoja eikä siten omia terveitä mielipiteitä. Ajattelee Reon ja Miikan aivoilla. Nytkin kerää SÄÄLIPISTEITÄ. TÄYSIN SEKOPÄÄ. Riehuu kuin olisi täysin pönttö simahtanut ja ilmeisesti onki.Hokee kontallaan ja hyppii seisaallaan kuinka olen kiitollinen , olen kiitollinen, hullu on hullu. Ei tervejärkinen. Näyttää olevan vaippakin ajoittaen. Kehuu omaisuuttaan niin että alkaa olla yhtä rikas kuin PAUL GETTY. Jatkuvasti läkättää ja tyhjälle nauraa. POTULIINI SUU AUKI AINA.
TUULA on HYVÄ naurava TYRNÄVÄN POTTUMAINOS.
TUULA ON ottanut TUPLAANOKSEN psykelkkeitä
Anonyymi-ap
4
129
Vastaukset
- Anonyymi
Ounou... Hyvä ulosanti tällä kirjoittajalla😅🤭
- Anonyymi
Tämä tekee kaikki aloitukset ja on ihan kujalla koko tyyppi.
- Anonyymi
No huh, mitä shaibaa aloittaja kirjoittaa! Tuula on symppis ja on pärjännyt hyvin talossa.
BB - talossa kaikki kilpailijat pelaavat, joten annetaan olla tuollaiset ikävät kommentit. - Anonyymi
Ota lääkkees.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905509Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553657Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011917- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363