TUULA ON ottanut TUPLAANOKSEN psykelkkeitä

Anonyymi-ap

Tuula on sairaalloinsen yli-iloinen. Teesk
entelee teiniä, valehtlee ja puhuu muista paha seläntakana. Ennenvanhaan kaikkien lääkkeet oli BB: takana. Suorastaan ÄLLÖTTÄÄ koko MUORI. Mistä laitoksesta on haettu tuonne taloon?? Tuulalla ei ole omia aivoja eikä siten omia terveitä mielipiteitä. Ajattelee Reon ja Miikan aivoilla. Nytkin kerää SÄÄLIPISTEITÄ. TÄYSIN SEKOPÄÄ. Riehuu kuin olisi täysin pönttö simahtanut ja ilmeisesti onki.Hokee kontallaan ja hyppii seisaallaan kuinka olen kiitollinen , olen kiitollinen, hullu on hullu. Ei tervejärkinen. Näyttää olevan vaippakin ajoittaen. Kehuu omaisuuttaan niin että alkaa olla yhtä rikas kuin PAUL GETTY. Jatkuvasti läkättää ja tyhjälle nauraa. POTULIINI SUU AUKI AINA.
TUULA on HYVÄ naurava TYRNÄVÄN POTTUMAINOS.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ounou... Hyvä ulosanti tällä kirjoittajalla😅🤭

    • Anonyymi

      Tämä tekee kaikki aloitukset ja on ihan kujalla koko tyyppi.

    • Anonyymi

      No huh, mitä shaibaa aloittaja kirjoittaa! Tuula on symppis ja on pärjännyt hyvin talossa.
      BB - talossa kaikki kilpailijat pelaavat, joten annetaan olla tuollaiset ikävät kommentit.

    • Anonyymi

      Ota lääkkees.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe