Tuula on sairaalloinsen yli-iloinen. Teesk
entelee teiniä, valehtlee ja puhuu muista paha seläntakana. Ennenvanhaan kaikkien lääkkeet oli BB: takana. Suorastaan ÄLLÖTTÄÄ koko MUORI. Mistä laitoksesta on haettu tuonne taloon?? Tuulalla ei ole omia aivoja eikä siten omia terveitä mielipiteitä. Ajattelee Reon ja Miikan aivoilla. Nytkin kerää SÄÄLIPISTEITÄ. TÄYSIN SEKOPÄÄ. Riehuu kuin olisi täysin pönttö simahtanut ja ilmeisesti onki.Hokee kontallaan ja hyppii seisaallaan kuinka olen kiitollinen , olen kiitollinen, hullu on hullu. Ei tervejärkinen. Näyttää olevan vaippakin ajoittaen. Kehuu omaisuuttaan niin että alkaa olla yhtä rikas kuin PAUL GETTY. Jatkuvasti läkättää ja tyhjälle nauraa. POTULIINI SUU AUKI AINA.
TUULA on HYVÄ naurava TYRNÄVÄN POTTUMAINOS.
TUULA ON ottanut TUPLAANOKSEN psykelkkeitä
Anonyymi-ap
4
69
Vastaukset
- Anonyymi
Ounou... Hyvä ulosanti tällä kirjoittajalla😅🤭
- Anonyymi
Tämä tekee kaikki aloitukset ja on ihan kujalla koko tyyppi.
- Anonyymi
No huh, mitä shaibaa aloittaja kirjoittaa! Tuula on symppis ja on pärjännyt hyvin talossa.
BB - talossa kaikki kilpailijat pelaavat, joten annetaan olla tuollaiset ikävät kommentit. - Anonyymi
Ota lääkkees.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.896029- 1723682
- 533219
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2122216- 351961
- 351897
- 461833
- 591740
- 191713
- 201661