Jousimies+Härkä

Tyttö85

Miten Jousimies ja Härkä sopivat yhteen?Oon tuntenut yhen miehen (härkä) yli 3 vuotta ja meillä on joka kerta kun ollaan nähty niin pientä silmäpeliä ja musta vaikuttaa että se ois kiinnostunut musta meillä on vähän yli 8 vuotta ikäeroa,mutta sillä nyt ei ole mitään merkitystä vai?Miten saisin tietää että onko hänellä mua kohtaan jotain tunteita, mutta kun me kummatkin ollaan luonteeltamme ujoja,mutta se kerran otti aika suuren askeleen ja kuiskas mulle kerran että älä lähde pois mut mä olin tyhmä ja lähdin pois kai mä taisin vähän pelästyä asiaa koska se tuli niin nopeasti enkä kerennyt sitä hirveesti miettimään toivottavasti en mennättänyt tilaisuuttani en kai koska se vaikuttaa vieläkin olevan kiinnostunut musta aina kun nähdään ehkä mun vuorostaan pitäis ottaa se suuri askel.

11

6174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimivat

pari syntyy kun kaksi eri äärilaitaa härkä ja jousimies kohtaavat. Härkä on ravun jälkeen pahin nurkassa nyhjääjä sekä myös hyvin maalaisjärkistä konservatiivisuutta edustava verrattuna jousimiehen jatkuvaan menohaluun. Tässä pätee se että vastavoimat täydentävät toisiaan ...

• härkkis

Ei onnistunut!

Härkänä siedin vaikka mitä, että suhteemme olisi onnistunut.
      Luulin löytäneeni sen elämäni miehen...hän oli kuitenkin suurimmaksi osaksi niin ihana.

Meillä oli vain yksi suuri ristiriita, jota emme kahden ja puolen vuoden aikana kyenneet selvittämään...mieheni meni sitten pettämään minut!

Ja se on härkä ihmiselle liikaa.
      Luottamus on mennyttä ainiaaksi...härkäihminen siirtyi sivuun, etsimään sitä luotettavaa ihmistä.

• 10 v

Olen ollut 10 v naimisissa jousimiehen kanssa. Ja täydellisinä vastakohtina olemme viettäneet lähes 20 v.onnellisesti yhdessä. Jousmiehestä saa härkänainen toivomansa uskollisen kumppanin.
      Suosittelen charmikasta jousimiestä lämpimästi;)

• huokaus

itse härkänaisena nyt päälle vuoden tapaillut ihanaa jousimies-miestä.. usko meinaa usein loppua että tuleeko mäinerillaisten yhteissestä elosta mitään...
        mukava lukea tälläinen positiivinen juttu :)

hyvää kesän jatkoa

• esmis

voi teitä hassuja. Minä olen jousimies ja poikaystäväni härkä. Härät vaikuttavat ujoilta..jos ne on oikeesti kiinnostuneita niin ne sanoo semmosta. Me aijottaan mennä naimisiin ja saada vauvoja vaikka meillä on ollut paljon mutkia matkassa..

• Juha82

on muuten jousimies
        huomaan itsessäni myös jousimiehen piirteitä
        en ole esim erityisen itsepäinen tapaus kuten härät ovat

• härkääsarvista

Olen nainen ja horoskoopilta härkä. Parhain ystäväni on horoskoopiltaan jousimies. Erinomaisesti tulemme juttuun!

• naimisissa

Hei,olen luonteeltani ja piirteiltäni tyypillinen härkä nainen.Olen ollut naimisissa kohta 6-vuotta jousimiehen kanssa,meillä on ihana 5-vuotias poika joka on myös härän merkeissä.Emme ole riidelleet vielä tosissamme koskaan.Kyllä nais härän temmeramentti sopii hyvin jousimiehelle.

• Jousimiesnainen-64

Tästä on aikaa 3v kun yritin seurustella härkä-miehen kanssa, mutta eihän siitä tullut oikein mitään.
      Kumppania näin kerran viikossa, ihan kuin hän olisi hyväksi käyttänyt mua sexuaalisesti. Sain tarpeekseni siitä ja lopetin "seurustelun". Tottakai tarpeet oli minullakin, mutta halusin muutakin kuin vain rakastelua.

Tyyppi seilas milloin missäkin, kun yritin saada häntä kiinni, kuitenkin joskus halusi näyttää minut hänen kavereilleen.

Tuo tyyppi kuitenkin soitteli perään ja lähetteli textareita, vaikka sanoin, että tämä päättyy kokonaan ja ei puhuta siitä enää.

Eli se ei ollut kunnon seurustelua vaan sextailua.

• ...................

Viime viikonloppu ja viime kuukausi ollut tosi hyvä huomioinut mua enemmän kun muuten. Vuoden ollaan yhdessä oltu. Nyt työreissulla ja ollaa soiteltu joka päivä eilen soitti myöhään oli töistä tulos kotiin. Viimeiset sanat oli kuullaan huomenna. Tänään tai siis eilen nythän on jo launatai laitoin viesti ja ja ihmettelin kun ei mennyt perille puhelin oli kiinni ja on edelleen. Hänellä maine pelimies mutta koskaan ei ole puhelin ollut kiinni ja yhteyyttä olen melkein aina saanut. Onko tämä huomionosoitus nyt vain se että paha mieli kun meinaa jättää vai mitä kotiin piti tulla perjantaina. Koko vuoden aikana näin ei ole kertakaan tapahtunut. Ylensä hän innokkaasti pitää alkuviikosta yhteyyttä mut sit hiipuu loppuviikosta koska fyysisesti rankka työ ja ymmärän mut kotiin hän on aina tullut. Ja bailuun kavereitten kans niin aina olen yhteyyttä saanut. Toivottavasti hänellä kaikki hyvin. t. jouskari n

• siksi

Kokemusta on. Erehdypä heittämään arviota että parin tunnin päästä tullaan - ja jos tuloaika heittää, niin varmasti jurottaapi härkä. Ja mitä enemmän arviosi heittää, sitä kauemmin möksää. Tuo on tosi tuttua, ettei vastaa puhelimeen - se on kosto sulle "kun et pitänyt puhettasi", vaikka hän olisi itse päätellyt mihin aikaan tulet takaisin. Ei tarkoita, ettei hän välittäisi sinusta, päin vastoin. On liiankin omistava, ja ottaa ehkä asiakseen antaa opetuksen.
        Härän maailmaan ei mahdu joustava aikataulu. Ja sitten menee luottamuskin hyvin helposti. Härkämies odottaa että teet mitä HÄN haluaa ja olet hänen seurassaan, eikä omia menemisiä saisi olla.

t: YksJousimiesNainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe