Millä perusteella mainostettavat keskustelut valitaan?

Anonyymi-ap

Ylläpito nostaa sen mielestä lukemisen arvoisia keskusteluja esille, eli mainostaa niitä. Voisiko joku ylläpidosta avata niitä kriteereitä, että miten valinta tehdään? Minkälainen keskustelu pääsee mainostettavaksi ja minkälainen ei?

Voitte käyttää vaikka tätä nostamaanne keskustelua esimerkkinä:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17591030/ainutlaatuinen-tapaus-suomessa

Mitä sellaista tuo keskustelu sisältää, että se miellyttää teitä niin paljon että haluatte sitä mainostaa?

8

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos avausviestin keskustelun perustelu ei onnistu, niin käyttäkää tätä uusinta nostoanne:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17591940/viskaali-ja-thairouva

Tuo on sitä samaa sekoilua, jota joku järkensä menettänyt on harrastanut jo useamman vuoden. Joku voisi olla sitäkin mieltä, että tuo pitäisi estää, mutta te haluatte mainostaa sitä.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Tekoälyyn ja satunnaislukugeneraattoriin Suomi24 luottaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Asiat hoidetaan Vaasan Huutoniemestä käsin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      3747
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      64
      1687
    3. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      78
      1437
    4. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1222
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      70
      1159
    6. Viiskymppisenä

Ja alan olla kyllä aina vaan enemmän sitä mieltä, mikä on kyllä ihan tieteellinen faktakin, että elämä viiskymppisenä alkaa olla turhista turhinta. Uu
      Sinkut
      337
      1053
    7. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      1024
    8. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      947
    9. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      43
      900
    10. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      892
    Aihe