Te karvialaiset nuoret naiset olette useimmat varattuja

Anonyymi-ap

Kohta seurustelen naisen kanssa itsekin ja te muut miehet ette sitten minun reviirilleni asti tai saatte katua!

15

1533

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten niin kohta? Minä olen jo nyt touhunnut sinun tulevan naisesi kanssa.

• Anonyymi

Joo naisesi kertoi että olet huono panomies

• Anonyymi

Et sinä häntä vienyt minulta.

• Anonyymi

Niin olen minäkin varattu nainen, mutta mikään ei estä minua pitämästä hauskaa jos kiva mies osuu kohdalleni.

• Anonyymi

Niin kyllä varattu nainen voi olla hyvä kaveri muidenkin miesten kanssa ja varattu mies toisten naisten, mutta ei suudella tai mennä sänkyyn heidän kanssaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kyllä varattu nainen voi olla hyvä kaveri muidenkin miesten kanssa ja varattu mies toisten naisten, mutta ei suudella tai mennä sänkyyn heidän kanssaan.

Menen kyllä sänkyyn jos siltä tuntuu, meillä on avoin suhde puolin ja toisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli saatte tehdä mitä haluatte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee vaan. Miehes löytää vielä onnen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli saatte tehdä mitä haluatte?

Kyllä saadaan tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään 🤣

• Anonyymi

Alkaa ilmeisesti olla niin paljon varattuja että niiden täytyy sekaantua sukulaisiin tai huomattavasti nuorempiin

• Anonyymi

Karviassa on aina ollut sukurutsausta.

• Anonyymi

Haluasiko joku ämmä avoimeen suhteeseen. Käytäs panemas ketä halutaan mutta sinä siivoisit yhdessä ostetun kodin ja tekisit myös ruuan

• Anonyymi

Typerys.

• Anonyymi

ei kukaan sinun transuasi halaja 🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe