Kohta seurustelen naisen kanssa itsekin ja te muut miehet ette sitten minun reviirilleni asti tai saatte katua!
Te karvialaiset nuoret naiset olette useimmat varattuja
15
1442
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin kohta? Minä olen jo nyt touhunnut sinun tulevan naisesi kanssa.
- Anonyymi
Joo naisesi kertoi että olet huono panomies
- Anonyymi
Et sinä häntä vienyt minulta.
- Anonyymi
Niin olen minäkin varattu nainen, mutta mikään ei estä minua pitämästä hauskaa jos kiva mies osuu kohdalleni.
- Anonyymi
Niin kyllä varattu nainen voi olla hyvä kaveri muidenkin miesten kanssa ja varattu mies toisten naisten, mutta ei suudella tai mennä sänkyyn heidän kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä varattu nainen voi olla hyvä kaveri muidenkin miesten kanssa ja varattu mies toisten naisten, mutta ei suudella tai mennä sänkyyn heidän kanssaan.
Menen kyllä sänkyyn jos siltä tuntuu, meillä on avoin suhde puolin ja toisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli saatte tehdä mitä haluatte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee vaan. Miehes löytää vielä onnen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli saatte tehdä mitä haluatte?
Kyllä saadaan tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään 🤣
- Anonyymi
Alkaa ilmeisesti olla niin paljon varattuja että niiden täytyy sekaantua sukulaisiin tai huomattavasti nuorempiin
- Anonyymi
Karviassa on aina ollut sukurutsausta.
- Anonyymi
Haluasiko joku ämmä avoimeen suhteeseen. Käytäs panemas ketä halutaan mutta sinä siivoisit yhdessä ostetun kodin ja tekisit myös ruuan
- Anonyymi
Typerys.
- Anonyymi
ei kukaan sinun transuasi halaja 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252124Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921945Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881911MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131613Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881486Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11474Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241457Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481277Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351149Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731144