Varaava takka ja lampaantalja ei enää riitä

Anonyymi-ap

KL: Omakotitalojen myyntivalttien kärkiviisikko
1. Maalämpö
2. Muuttovalmius
3. Oma tontti
4. Palvelut lähellä
5. Ilma-vesilämpöpumppu

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nukun käärittynä lampaantaljaan,lisäksi on alpakka villasukat,asunnossa 13 astetta lämmintä,ja tarkenee mahtavasti

    • Anonyymi

      Jahah, meillä on nuo kaikki, paitsi ilmavesilämpöpumppu. Ei kai sitä tarvita jos on maalämpö ja maakylmäviilennys?

      Täällä 9,5km Tomppelikirkolta kelpaa asua omassa kartanossa jonka arvo raketoi.

      Nyt herättämään KPPV.

      OK-King

      • Anonyymi

        Eikös tuo KPPV ole jo vaihtoiässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo KPPV ole jo vaihtoiässä?

        Ei haittaa, kun itsellä on jo kaihi.


    • Anonyymi

      Maalämpö ollut 15vuotta. Tänä vuonna tehtiin ensimäinen huolto joka kotitalousvähennyksen jälkeen noin 250e. Kaikki toimii viimeisen päälle ja näyttäisi olevan käyttöikää paljon jäljellä. Ei enää ikinä muutakuin maalämpöä. Kuukaudessa laskut naurettavan pieniä.

      • Anonyymi

        Hyvä. Huoletonta asunista minulla myös. Hyvä eristys myös auttaa talvella.

        Muuten tuli vielä mieleen että ostaako joku vuokratontilla talon? Sehän on typerintä ikinä….vähän kun maksaisi samalla lainaa ja vuokraa.


      • Anonyymi

        Meillä ollut maalämpö jo yli 40 vuotta!


    • Anonyymi

      Ja meille ei tule maalämpöä 40 vuoteen, minun elinaikanani. Jälkeen tässä murjussa asuvat tärväävät rahansa mihin lystää.

    • Anonyymi

      1. Eli talo on semmoinen 25 000 kWh/a lämpöä kuluttava, jolloin sähköä tarvitsee ostella vaivaiset 10 000 kWh/a, kunhan polttelee pari mottia ilmaisia puita talven mittaan

      4. Palvelut lähellä eli 20 min automatkan päässä ja työpaikalle vain 30 su aamuyöllä ja päivällä kolme varttia

      5. Heh, VILP tarvitaan ilmeisesti lämpimän käyttöveden tekoon, kun MLP jaksaa vain 50 °C asti...?

    • Anonyymi

      No elekkee vain erehtykö split mallin ilppiä ostammaan jäätyy talvella ja kokemusta on onneksi kotivakuutus korvas kuppanen firma pesi kätesä koko hommasta vaikka möi sen 6vuoden takuulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe