Onko täällä skitsofreenkkoja jotka on eristäytynyt? Ei sos suhteita?
Yksinköhän
5
152
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin hekään täysin omasta halustaan eristäytyy. Joillekin taas riittää jos näkee kaveria parin viikon välein tai harvemminkin, jos muuten aika menee töissä ja vaikka jossain "harrastuksissa" tai mitä niitä nyt on.
Itse en ole skitsofreenikko. - Anonyymi
Olen. En osaa lähteä mihinkään. Ei ole ajokorttia. Hirveä sos.tilanteiden pelko lisäksi. En kykene edes käymään piikillä ahdistumatta ja lamaantumatta täysin.
- Anonyymi
Lääkkeet auttaa. Ja mielenterveyskuntoutujille on monia paikkoja, joissa tavata ihmisiä. Espoossa vaikka on Emy, Hyvä koti, Clubitalot.
- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu
- Anonyymi
Ihmisillä liikaa ennakkoluuloja ja pelkoja
Itsekin jokainen häpeää sairauttaan
Mistä ne ihmissuhteet syntyisi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894