Mistä juteltaisiin?

Anonyymi-ap

Eipä mulla ole ketään kenen kanssa jutella. Mites sinä?

33

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten sinulla menee?

    • Anonyymi

      Sama täällä. Kaikki yritykset olla tämän maailman kanssa tekemisissä epäonnistuvat. kadotakaan ei voi ja ahdistaa.

      • Anonyymi

        Toisaalta en tiedä, ketä kiinnostaisi mitään valitusta kuunnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta en tiedä, ketä kiinnostaisi mitään valitusta kuunnella.

        Oma ystäväpiirini laajeni huomattavasti, kun tietoisesti lopetin "valittamisen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma ystäväpiirini laajeni huomattavasti, kun tietoisesti lopetin "valittamisen".

        Mistä löysit ystäväpiirin ja vielä laajan? Mulla ei ole ketään, yksikin riittäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löysit ystäväpiirin ja vielä laajan? Mulla ei ole ketään, yksikin riittäisi.

        Siihen ei ollut yhtä yksittäistä paikkaa, mutta harrastukset ja kansalaisopiston kurssit.

        Ei niinkään, että ystäväpiiri räjähtäisi siinä heti kättelyssä, vaan niin että parin vuoden päästä huomaakin, että on tutustunut muutamiin ihmisiin, ja heidän kauttaan muutamiin lisää jne. Hykisi ystäviksihän niistä ei jää kun muutama, mutta muiden kanssa on kiva vaihdella kuulumisia aina kun tapaa jne.


    • Anonyymi

      Juttelen vaan ystäväni pullon kanssa .

    • Anonyymi

      Helsinki on lähiöissä asukastalot ,siinne vaan mukaan. Kuin Helsinki Kannelmäki, Kontula-Kallio on d-asemat. sinne touhun mukaan jos asut Helsinki lähiöt. Vastavia löytyy joka kaupunki. Kuin Punanen risti. Selaa edellä mäinittujen netti sivuja.Löytyy myös d-asemat.FB. Kirkko järjestää ystävän yksinäiselle vaikka et kuuluis kirkoon.kontakti diakoniin. sama asia voit itse mennä heidän ilmainen kurssi ystäväksi yksinäiselle. Punanen risti toiminta järkkää myös ystävän. Kuin kursita ilmasiksi ystäväksi yksinäiselle.

      • Anonyymi

        Vinkkinä myös hyvinmonilta muilta paikkakunnilta löytyy hyvin erilaisia, matalankynnyksen toimipaikkoja kahviloita jne.

        Pientä etsimistä se vaatii, ja ehkä jopa kokeilumieltä käydä muutamassa, että löytää itselleen sopivan paikan.

        Ei se kuitenkaan ota mitään jos ei annakkaan, käydä kokeilemassa.


      • Anonyymi

        Millä todennäköisyydellä siellä ei saa puukosta?


    • Anonyymi

      Mä voin jutella. Eipä ole mullakaan juttukaveria.

    • Anonyymi

      Espoon poliisilaitos pitää minulle seuraa.

    • Anonyymi

      Millainen päivä sulla on ollut tänään?

      • Anonyymi

        Tuossahan se taas meni jäitä poltellessa. Mites muilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan se taas meni jäitä poltellessa. Mites muilla?

        Ihan paske, vatsatauti iski ja vessassa saa juosta jatkuvasti.


      • Anonyymi

        Kävin aamukahdeksalta apteekissa ostamassa silmätippoja kuiviin silmiin. Sen jälkeen syönyt ja maannut. Siinä tämä päivä, ja huominen, ja ylihuominen jne.


      • Anonyymi

        Aamuseitsemästä lähtien ollut infernaalinen poraus ja hakkaus yläkerrasta. Hiukan putosi rappausta tännekin.
        Siellä tehdään suurremppaa, väliseiniä puretaan ja meteli kestää ties miten kauan.
        Ihmettelen, miksi seiniä saa purkaa, koska sen yläpuolella on valtavan paksupohjainen ullakko. Jos ullakko romahtaa alas, miten koko linjan 1-7 kerrosten käy? Eikö 1960-luvun kerrostalojen kaikki seinät ole kantavia.

        Miks kaikki paska tapahtuu aina mulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin aamukahdeksalta apteekissa ostamassa silmätippoja kuiviin silmiin. Sen jälkeen syönyt ja maannut. Siinä tämä päivä, ja huominen, ja ylihuominen jne.

        Ei ne tipat auta kuin 10 minuuttia jos sitäkään. Osta ruokakaupasta Möllerin kalanmaksaöljyä ja ota siitä hörpyt joka aamu. Loppuu silmien kuivuus, loppuu kaikki vilustumissairaudet mukaanlukien kuvitteellinen korona. Tästä pian 40 vuoden kokemus.


    • Anonyymi

      Hiljaista näyttää olevan täälläkin. En osaa lähestyä ventovieraita, enkä muutenkaan tiedä mitä niille sanois. Täällä vois kyllä keskustella. Ristiriitaista on mun yksinäisyys, kun oikeastaan viihdyn parhaiten yksin ja vaivaannun kun joudun olemaan seurassa. Nyt kun on jotain ongelmia, niin harmittaa kun ei ole ketään kenelle avautua. En pidä ajatuksesta, että joku tekisi sen maksua vastaan, kirjoitella voi ilmaiseksi, eikä ole kenellekään riesaksi.

      • Anonyymi

        Olen samanlainen kuin sinä. Viihdyn yksin, mutta yksinäisyys tuo kysymyksiä. Miksi ja mitä varten olen olemassa. Toisaalta yksi tai kaksikin kaveria ovat rasite, kun kaveruudesta tulee velvollisuus pitää yhteyttä.

        Eikö mikään olotila ole hyvä? Olenko kotoisin joltain toiselta planeetalta?

        Kenen kanssa voin jakaa ajatuksia maailman tilanteesta tai hyvästä ruokaohjeesta, ettei se tuo rasitteita? Olisko täällä joku sellainen?

        Jos joku voi suositella jotain krisillistä foorumia, sekin olisi jotain.


    • Anonyymi

      Tänään voin vastata että vituttanut aamusta alkaen.Ensin kävin labrassa olin kuulemma liian kauan paastolla eli 14 tuntia.Iltapäivällä tein hakemuksen kelaan puhelimitse ja toimitin liitteet kelaan tiskille ja sain kuulla että yksi liite puuttuu.Nyt kela epäilee etten maksa vedestä koska pelkkä vuokrasopimus ei riitä eikä tieto tiliotteessa vaan haluavat erillisen ilmoituksen koska eivät osaa vähentää joka kuukausi maksettavasta vuokrasta ja vedestä sitä veden osuutta.Laiskaa on porukka kelassa sanon minä.Huomenna sitten uudelleen kelaan jonottaa ja nyt kansiollinen papereita mukaan jottei enää kolmatta kertaa tarttis mennä kelaan.

    • Anonyymi

      Jos vuoden vesimaksut on taloyhtiölle maksamatta ja kela takaajana , siinä on ongelma.

      • Anonyymi

        Kuule rakas pieni kulta kun just tässä kuussa maksoin tasauslaskussa 124 e.Eivät sentään pyytäneet laskuja mutta aion ne toimittaa huomenna kelaan kun ei riitä että vuokrasopimuksessa lukee tasauslaskusta. Ja mulla ei riitä 17 e vedenkulutukseen kuukaudessa kun haluan kuitenkin joka ilta käydä suihkussa.Mä en vois kuvitella että mä kerään kainaloihin deodorantti kerroksia joka päivä.Tiskit on tiskattava käsin ja kyllä minulla on kello keittiössä altaan vieressä ja vessassa lavuaarin reunalla josta kyttään kun hana on auki.Nykyään pyrin käymään kaheden minuutin suihkussa ja hiusten pesu päivänä päästä neljällä minuutilla.Tiskaamisessa yritän saada minuutissa kaikki astiat tiskattua jossa lämpimän veden osuus on 15-30 sekuntia.Jos nämä toimet ei riitä ja vesilasku vuoden kuluttua 120 e niin emmä oikein voin enää veden käytössä säästää kuin tiskata kaikki tiskit kylmällä vedellä .Suihkussa käyntiä ei aio vähentää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule rakas pieni kulta kun just tässä kuussa maksoin tasauslaskussa 124 e.Eivät sentään pyytäneet laskuja mutta aion ne toimittaa huomenna kelaan kun ei riitä että vuokrasopimuksessa lukee tasauslaskusta. Ja mulla ei riitä 17 e vedenkulutukseen kuukaudessa kun haluan kuitenkin joka ilta käydä suihkussa.Mä en vois kuvitella että mä kerään kainaloihin deodorantti kerroksia joka päivä.Tiskit on tiskattava käsin ja kyllä minulla on kello keittiössä altaan vieressä ja vessassa lavuaarin reunalla josta kyttään kun hana on auki.Nykyään pyrin käymään kaheden minuutin suihkussa ja hiusten pesu päivänä päästä neljällä minuutilla.Tiskaamisessa yritän saada minuutissa kaikki astiat tiskattua jossa lämpimän veden osuus on 15-30 sekuntia.Jos nämä toimet ei riitä ja vesilasku vuoden kuluttua 120 e niin emmä oikein voin enää veden käytössä säästää kuin tiskata kaikki tiskit kylmällä vedellä .Suihkussa käyntiä ei aio vähentää.

        Miten sinä olet niin likainen, että suihkussa pitää käydä joka ilta? Minulle riittää kerta-pari kuukaudessa plus alapään pesu pari kertaa viikossa. Saunan jätin pois sähkön riistohinnan takia.


    • Anonyymi

      Yksinäinen päivä kuten aina ennenkin. TV on seurana ja varmaan taas syön liikaa ihan vain jotain tehdäkseni. Kohta alan lihomaan kun yksin ulkoilukaan ei huvita ja kuntopyörä toimii pyykkitelineenä.
      Harkitsen uuden koiran ottamista kun entinen valitettavasti kuoli. Koirasta saisi ystävän ja se pakottaisi minut ulkoilemaan.

      • Anonyymi

        käyn yksinäni lenkillä, joskus sielläkin saattaa muutaman sanan jonkun kanssa jutella, ja edes näkee muita ihmisiä, kun jäädä tänne neljän seinän sisään, ja illalla unikin parempaa, kun vähän rasittaa itseänsä.
        kotona yksin.


    • Anonyymi

      Toinen päivä vitutusta johtuen kelasta.Halusivat maksuerittelyn vuokrasta ja vedestä kuudelta vuodelta ja kuudelta vuodelta vedeb tasauslaskut.Veroilmoituksen ja verokortin.Vuokrasopimuksen tiedot eivät enää riitä.Kyseessä siis eläkkeensaajan asumistuen määräaikaistarkistus.Eivät osanneet sanoa tarviiko kevalta todistuksen kertakorvauksesta vuodelta 2011.Lukee kelan tiedoissa mutta eivät usko etten saa tuloja kevalta.

      • Anonyymi

        Nyt kyllä taitaa olla kysymyksessä suuremman luokan sosiaalipetos! Tietääkseni ei yleensä missään kysellä yli kymmenen vuotta vanhoja tietoja, oliko miljoonan potti se korvaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä taitaa olla kysymyksessä suuremman luokan sosiaalipetos! Tietääkseni ei yleensä missään kysellä yli kymmenen vuotta vanhoja tietoja, oliko miljoonan potti se korvaus?

        Mä en tiedä miksi mun mielestä kela epäilee mua väärinkäytöksestä,koska haluu kaikki tositteet tästä asunnosta jossa olen asunut 6 vuotta.Ei ennen ole tarvinnut toimittaa lliitteitä yhtä paljon kuin toimeentulotukihakemukseen.Kävin lukee omakelassa asumistuki hakemuksen ja nyt siellä lukee että saan KEVASTA työkyvyttömyyseläkkettä. Tietääkö kukaan voiko eläkettä saada jos ennen eläkettä ollut kuntoutustuella ja sitä ennen sairauspäivärahalla ja nämä siis kelasta.Ennen sairauspäivärahaa olin työtön.Voiko eläkettä saada työeläkelaitokselta jos työkyvyttömyyttä on edeltänyt pitkä työttömyys ja ainoa palkkatyö ollut vuonna 2000 muutaman kuukauden.Tietääkö kukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tiedä miksi mun mielestä kela epäilee mua väärinkäytöksestä,koska haluu kaikki tositteet tästä asunnosta jossa olen asunut 6 vuotta.Ei ennen ole tarvinnut toimittaa lliitteitä yhtä paljon kuin toimeentulotukihakemukseen.Kävin lukee omakelassa asumistuki hakemuksen ja nyt siellä lukee että saan KEVASTA työkyvyttömyyseläkkettä. Tietääkö kukaan voiko eläkettä saada jos ennen eläkettä ollut kuntoutustuella ja sitä ennen sairauspäivärahalla ja nämä siis kelasta.Ennen sairauspäivärahaa olin työtön.Voiko eläkettä saada työeläkelaitokselta jos työkyvyttömyyttä on edeltänyt pitkä työttömyys ja ainoa palkkatyö ollut vuonna 2000 muutaman kuukauden.Tietääkö kukaan?

        eläkkeen kertakorvaus oli jotain reilu tonni .En muista nyt tarkkaa summa mutta kelassa oli tieto että reilu 4 e/kk ja olisko siihen laskettu seuraavat 30 vuotta siis silloin kun oli 35 vuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eläkkeen kertakorvaus oli jotain reilu tonni .En muista nyt tarkkaa summa mutta kelassa oli tieto että reilu 4 e/kk ja olisko siihen laskettu seuraavat 30 vuotta siis silloin kun oli 35 vuotias.

        Kelarumba ohi. Mutta selitys miksi kela halusi otta kopiot kuudelta vuodelta vuokran ja veden maksuerittelystä. Vuokrasopimuksessa ei lue niiden määriä.Kyllä mun vuokrasopimuksessa lukee mutta virkailija intti ettei kaikilla näy.Kyse on musta eikä jostain muusta.Eikö ne virkailijat osaa lukea vai mikä niiden lukemisen ymmärtämisessä mättää.Tänään ne vasta tajusi etten saa KEVASTA eläkettä.Kun kolme päivää yrittää toitottaa niille niin tänään sitten ymmärsivät lukemansa. Jos ei ymmärrä niin miksi on kelassa töissä ja niille pitää vääntää rautalangasta sanojen merkitys. Mutta onneks tää on toistaseksi ohi.Päätöstä odotellessa.


    • Anonyymi

      Tänään taas huomasin olevani jotenkin täysin ylimääräinen tähän maailmaan. Kun joskus menee käymään jossain , niin on vain tiellä tai toisinpäin.

      • Anonyymi

        Niin tuttu ja ikävä tunne. Vaikka ympäristö ja porukat vaihtuu niin ulkopuolisuus on ja pysyy.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe