Kuukautisalushousut???

Anonyymi-ap

Kuka tietää, voiko vaipat korvata kuukautisalushousuilla?
Olisi rahallinen säästö ja ehkä mukavampikin vaihtoehto!

8

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu tietenkin siitä kuinka paha inko on. Kuukautisten vuotava nestemäärä ei ole kovin suuri ja housut on mitoitettu sen mukaan.

Onhan vaippojen vaihtoehtona myös inkohousuja, joissa imukyky on suurempi kuin tippasuojissa.

• Anonyymi

En usko, että pystyy sillä ne tuskin imevät sellaista määrää nestettä, että vaipoista käyvät. Oletko miettinyt kestovaippoja?

• Anonyymi

En myöskään usko, että kuukautisalushousut voivat korvata vaippoja. Mutta mielestäni housuvaipat ovat aika mukavan tuntuisia ja kuivina huomaamattomia, joten niitä kannattaa käyttää, jos ei ole todella paha karkailuongelma. Ainut vaan, että vaihtaessa täytyy ottaa housut kokonaan pois. Itsellä se aiheuttaa sumplimista ja oon joskus tehnyt niin, että pidän niin pitkään aamulla laittamaani housuvaippaa kuin pystyn, koska pyrkimys aina ehtiä vessaan ja kun on vaihdon aika, laitan loppupäiväksi teippivaipan niin ei tarvitse pienissä vessakopeissa ruveta riisuutumaan. Ja teipit kestävät muutamia availuja, joten ei tarkoita sitä, että loppupäivän lorottelisin housuun, vaan samaan tapaan muuten toimin teippivaippojen kanssa kuin housuvaippojenkin. Olen myös huomannut, että rakkolihakset ihan kuin väsyisivät päivän aikana pidättelystä, minkä vuoksi iltapäivää ja iltaa kohden on jo isompi tarve imukykyisemmälle suojalle, minkä vuoksi teippivaipat toimivat silloin paremmin.

• Anonyymi

Ainakin Tenan housuvaipat voi riisua repäisemällä sivusaumat auki, niin ei tarvitse riisuutua. Puettaessa uudet, pitää tietenkin riisua päälivaatteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin Tenan housuvaipat voi riisua repäisemällä sivusaumat auki, niin ei tarvitse riisuutua. Puettaessa uudet, pitää tietenkin riisua päälivaatteet.

Mukana on usein varavaippana vyövaippa, jonka voi pukea housuja riisumatta.

• Anonyymi

Testattu on, eivät toimineet (ainakaan mulla) :( Sen verran vaikeaa karkailua, että joudun toistaiseksikin vaippoja käyttämään. Olisipa hienoa, jos joku innostuisi noista kuukautispikkareista ja idea jalostuisi myös niin, että toimisi karkailuun. Tosin kestovaipathan on jo olemassa, enkä itse tykkää niistä, että enpä sitten tiedä.

• Anonyymi

Pieneen karkailuun voisi riittää kuukautispikkaritkin. Itselläni voisi riittää, mutta ennen estän koko karkailu käyttämällä uretharengasta, kuin että koko ajan otraisin riskin milloin lirahtaa. Renkaan käyttö on varsin edullista, itselläni tullut maksamaan ehkä 20€ vuoteen. Sillä ei monta pakettia pikkuhousunsuojiakaan osta.

• Anonyymi

Mulla sen vera nrunsaat menkatkin ett äen edes lähde mitää pikkareita kokeilee,kyllä olis jalat veressä sen jälkee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      107
      3654
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2892
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2451
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      43
      1925
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1623
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1565
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1360
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1336
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe