Kuukautisalushousut???

Anonyymi-ap

Kuka tietää, voiko vaipat korvata kuukautisalushousuilla?
Olisi rahallinen säästö ja ehkä mukavampikin vaihtoehto!

8

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu tietenkin siitä kuinka paha inko on. Kuukautisten vuotava nestemäärä ei ole kovin suuri ja housut on mitoitettu sen mukaan.

      Onhan vaippojen vaihtoehtona myös inkohousuja, joissa imukyky on suurempi kuin tippasuojissa.

    • Anonyymi

      En usko, että pystyy sillä ne tuskin imevät sellaista määrää nestettä, että vaipoista käyvät. Oletko miettinyt kestovaippoja?

    • Anonyymi

      En myöskään usko, että kuukautisalushousut voivat korvata vaippoja. Mutta mielestäni housuvaipat ovat aika mukavan tuntuisia ja kuivina huomaamattomia, joten niitä kannattaa käyttää, jos ei ole todella paha karkailuongelma. Ainut vaan, että vaihtaessa täytyy ottaa housut kokonaan pois. Itsellä se aiheuttaa sumplimista ja oon joskus tehnyt niin, että pidän niin pitkään aamulla laittamaani housuvaippaa kuin pystyn, koska pyrkimys aina ehtiä vessaan ja kun on vaihdon aika, laitan loppupäiväksi teippivaipan niin ei tarvitse pienissä vessakopeissa ruveta riisuutumaan. Ja teipit kestävät muutamia availuja, joten ei tarkoita sitä, että loppupäivän lorottelisin housuun, vaan samaan tapaan muuten toimin teippivaippojen kanssa kuin housuvaippojenkin. Olen myös huomannut, että rakkolihakset ihan kuin väsyisivät päivän aikana pidättelystä, minkä vuoksi iltapäivää ja iltaa kohden on jo isompi tarve imukykyisemmälle suojalle, minkä vuoksi teippivaipat toimivat silloin paremmin.

      • Anonyymi

        Ainakin Tenan housuvaipat voi riisua repäisemällä sivusaumat auki, niin ei tarvitse riisuutua. Puettaessa uudet, pitää tietenkin riisua päälivaatteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin Tenan housuvaipat voi riisua repäisemällä sivusaumat auki, niin ei tarvitse riisuutua. Puettaessa uudet, pitää tietenkin riisua päälivaatteet.

        Mukana on usein varavaippana vyövaippa, jonka voi pukea housuja riisumatta.


    • Anonyymi

      Testattu on, eivät toimineet (ainakaan mulla) :( Sen verran vaikeaa karkailua, että joudun toistaiseksikin vaippoja käyttämään. Olisipa hienoa, jos joku innostuisi noista kuukautispikkareista ja idea jalostuisi myös niin, että toimisi karkailuun. Tosin kestovaipathan on jo olemassa, enkä itse tykkää niistä, että enpä sitten tiedä.

    • Anonyymi

      Pieneen karkailuun voisi riittää kuukautispikkaritkin. Itselläni voisi riittää, mutta ennen estän koko karkailu käyttämällä uretharengasta, kuin että koko ajan otraisin riskin milloin lirahtaa. Renkaan käyttö on varsin edullista, itselläni tullut maksamaan ehkä 20€ vuoteen. Sillä ei monta pakettia pikkuhousunsuojiakaan osta.

      • Anonyymi

        Mulla sen vera nrunsaat menkatkin ett äen edes lähde mitää pikkareita kokeilee,kyllä olis jalat veressä sen jälkee!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe