Elämäntaparemontti

Anonyymi-ap

En halua mennä enää huomenna töihin,kyllä on niin hölmöä käyttää elämänsä työntekoon,eikö elämässä muuta ole.
Olen päättänyt alkaa menestyjäksi, kysyisinkin täällä mitä kannattaisi vielä tehdä että rupeaisin menestymään mahdollisimman nopeasti?
Ostin jo Eco centeristä mustan villakangastakin ja lohenpunaisen kauluspaidan dressmannilta beiget slim fit chino housut,zalandolta tilasin ruskeasta nahasta tehdyt suippokärkiset nilkkurit.
Ajattelin myös ryhtyä rahastosijoittajaksi,ärsyttää että tajusin vasta nyt ruveta menestymään,monta hukkaanheittettyä vuotta köyhänä luuserina.

6

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikäs siinä. Käyt ulkomailla ja opit pikkusen kieltä (asylum) ja ostat sopivan maan passin ja tuut takaisin ilmaisten patojen äärelle. Se antaa sinulle varsin kilpailukykyisen aloituksen menestyjän arkeesi .

    • Anonyymi

      Pekka puupää hattu ja huulipuna sopii asu kokonaisuuteen.

    • Anonyymi

      Minä vuosia sitten olin rahaton ja toimeentuloasiakas. Oli onni, että omistin asuntoni. Ostin sivukylältä tosi halvan kämpän, kitkuttaen.
      Sit möin kunnon asuntoni ja muutin kämppään. Rahat sijoitin pankkiin. Sain myös markka-aikaan pienen perinnön. Laitoin ne rahat silloin Nokia-osakkeisiin. Ne nousi kummasti, möin ne, sijoitin pankkiin.
      Ostin toisen halvan kämpän ja möin edellisen. Voitin parikyt tonnia euroissa, sijoitin pankkiin. Veroja ei mennyt, kun asuin siinä yli kaksi vuotta.
      Nyt, on tiliä lähes satatonnia ylimääräistä. On oma asunto, Audi, kaikkea yltä kyllin.
      Sitkeyttä, riskin ottoa ja tuuria tämä vaati.
      Tämä minun rikastuminen köyhyydestä. Oliskohan jotain neuvoksi.

    • Anonyymi

      Luulis ettänoisit menestynyt ja rahaa olevan kun on aikaa täällä kirjotella aamusta iltaan.

      Kannattaa kokeilla että ostaa jonkun halvan talon sisäpiirikaupoilla kaupungilta, hommaa siihen eu-rahoituksen ja remppaa sen omakotitaloksi.

      Eli kusettaa verottajaa, eu-rahoitusta ja kaupunkia

    • Anonyymi

      Kyllä väsyttää kohta viikko taas töissä,en jaksanutkaan aloittaa kokopäiväistä menestymistä ihan vielä.
      Pistin tilaukseen TAG Heuer Formula 1 Chrono Red rannekellon,maksoi 1750€ otin santanterin rahoituksella kun ei vielä ole varaa laittaa 3 viikon palkkaa kiinni kerralla.
      Tie menestykseen alkaa pienillä askelilla ja ajattelin ,että tämä olisi ikäänkuin siemen josta alkaisi poikia jotain suurempaa.

    • Anonyymi

      Eurojackpot ja lotto vetämään, kyllä se siitä pienellä tuurilla elämä muuttuu.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      97
      2041
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1593
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1122
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1040
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      949
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      867
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      794
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      771
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      743
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      653
    Aihe