Mua vituttaa kaikki, työ, idiootti työnjohto, kylmä parisuhde, selän takana paskaa puhuvat ihmiset, ylipäätänsä elämä. Voisipa täältä lähteä...
Mättää kaikki elämässä
5
660
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä täält voi lähteä, jos uskaltaa. Nössöt pitäköön läpensä ummessa.
- Anonyymi
Mun puolesta voit kyllä lähteä. Kyllä me pojan kanssa pärjätään.
- Anonyymi
Näistä vastauksista näkee kuinka tunnevammasia kaikki ihmiset on.
- Anonyymi
Kyllä, niitä tunne vammaisia, on koko maailma täynnä, N
- Anonyymi
Pyydät töistä saikkua puolisolle kumppanille sanot että tarvitset pari viikkoa omaa aikaa ja vuokraat mökin jostain korvesta jossa vietät tuosta parista viikosta yksin sen ajan kun tarvitset että olet saanut mietittyä ne asiat jotka sulla elämässäsi on hyvin jotka ovat vain syystä tai toisesta hukkuneet hävinneet sen arjen kiireen alle sekaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323106Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402374Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652157Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241697- 601153
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958