Hyviä Peugeotteja ei saa enää halvalla mistään.

Anonyymi-ap

Siirryin itse Toyotista Peugeotteihin 2005 aikoihin, kun minulle tarjottiin hyvä vähän ajettu 406 HDi 2,0 kovin edullisesti. Vastaava Toyota olisi ollut yli tuplasti kalliimpi.
Sen jälkeen tallissani on ollut puolentusinaa diesel-jellonaa. Harmi kyllä, nykyisin ei markkinoilla ole enää hyviä Pösö-tarjokkaita houkuttelevaan hintaan. Seuraava auto saattaakin olla jokin muu kuin Peugeot, todennäköisimmin paluu Toyota-leiriin.

24

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, käytettyjen hinnat ovat nykyään korkealla.

• Anonyymi

Niin siinä nyt kävi kun joku erehtyi kehumaan pösöjä. Kauppiaatkin hoksasi että kyllähän näistä porukka taitaa maksaa enemmänkin kun vaan hoksaa pyytää.

• Anonyymi

Minä ostin 406:den vuonna 2008 ja ajan sillä edelleen. En ole keksinyt että minkä ostaisin tilalle.

Alkaahan siinä jo ikä painamaan ja kohta olisi pakko keksiä jotain uudempaa tilalle, mutta nykyautojen joukosta on vaikea keksiä parempaa tai ainakaan sellaista mikä olisi kestävä.

• Anonyymi

Peugeotin masterpiece oli 406 HDI 2.0. Luotettavuudessa pesee pienikoneiset nykydiisselit 6-0 vielä tänäkin päivänä.

• Anonyymi

407 HDi 2,0 pystyy täsmälleen samaan. Mutta tuntuu siltä, että nykyiset 2010 vuodesta 1,6HDi moottorit ovat myös kestäviä. Kunhan vaan muistaa vaihtaa öljyt, niin ei niitä tunnu ajamalla rikki saavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

407 HDi 2,0 pystyy täsmälleen samaan. Mutta tuntuu siltä, että nykyiset 2010 vuodesta 1,6HDi moottorit ovat myös kestäviä. Kunhan vaan muistaa vaihtaa öljyt, niin ei niitä tunnu ajamalla rikki saavan.

"407 HDi 2,0 pystyy täsmälleen samaan."

Se pystyy myös muutamiin kiusallisiin vikoihin, joita ei 406 mallissa ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

406 oli ja on jotenkin paremman näköinen keulasta, kuin 407 näyttää joltain vesinokkaeläimeltä. Samoin vanhempi Nissan Primera oli ja on paremman näköinen, kuin uudempi näyttää keulasta joltain papukaijalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

406 oli ja on jotenkin paremman näköinen keulasta, kuin 407 näyttää joltain vesinokkaeläimeltä. Samoin vanhempi Nissan Primera oli ja on paremman näköinen, kuin uudempi näyttää keulasta joltain papukaijalta.

Ulkonäkö nyt on vaan ulkonäkö, mutta 407 maavara, 10cm, yhdistettynä pitkään etuylitykseen, johtaa siihen että keula raapii helposti maahan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkonäkö nyt on vaan ulkonäkö, mutta 407 maavara, 10cm, yhdistettynä pitkään etuylitykseen, johtaa siihen että keula raapii helposti maahan.

Sekin vielä siinä pitkässä nokassa oli ja on joo huonompi juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin vielä siinä pitkässä nokassa oli ja on joo huonompi juttu.

Joo, on tehty nopeaan maantieajoon koko auto. Itse ennätin ajelemaan yli 400.000km ko. autolla, eikä pohjakosketuksia osunut kohdalle lainkaan. Erinomainen auto hintaluokassaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta 407 tarjoaa vastapainoksi melkoisen ylellistä kyytiä verrattuna vanhaan 406 malliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, on tehty nopeaan maantieajoon koko auto. Itse ennätin ajelemaan yli 400.000km ko. autolla, eikä pohjakosketuksia osunut kohdalle lainkaan. Erinomainen auto hintaluokassaan.

Ei tietenkään osu jos ajaa vaan tasaista tietä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään osu jos ajaa vaan tasaista tietä.

Näinhän se on. Maastoon mennään kokonaan eri vehkeillä. 407 ei todellakaan pitkänä matalana kiilana sovellu maastoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se on. Maastoon mennään kokonaan eri vehkeillä. 407 ei todellakaan pitkänä matalana kiilana sovellu maastoon.

Miten tuo 407 mahtuu kulkemaan parkkihalleissa? Itsellä 607:n nokka ainakin meinaa raapia maata kerrosten välisissä rampeissa. Tosin siinä on vain se kumi puskurin alla joka vähän varoittelee mutta ei vielä varsinaisesti mene mitään rikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuo 407 mahtuu kulkemaan parkkihalleissa? Itsellä 607:n nokka ainakin meinaa raapia maata kerrosten välisissä rampeissa. Tosin siinä on vain se kumi puskurin alla joka vähän varoittelee mutta ei vielä varsinaisesti mene mitään rikki.

Läheltä se varmaan liippaa, muttei ole vielä kertaakaan osunut. Kyllä 407 on kuitenkin matala auto ja se pitää ottaa huomioon mökkiteillä ja pääkaupungin huonosti auratuilla syrjäkaduilla. Silti miellyttävä ja kestävä kulkine kaiken kaikkiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta 407 tarjoaa vastapainoksi melkoisen ylellistä kyytiä verrattuna vanhaan 406 malliin.

406 mallissa sisätilat ovat kyllä paljon laadukkaammat kuin 407 mallissa. Seiskassa on aika paljon tuota kovaa muovia ja se ei tunnu eikä näytä kivalta omaan silmään.

• Anonyymi

Kollega on piinkova mesemies ja hommasi GLK dieselin isolla rahalla. Nyt kun sähköauto alkoi kiinnostaa, niin hupsista, mesen vaihtoarvo oli 16 kuukaudessa enää 40% ostohinnasta. Onneksi meillä Peugeot-kuskeilla ei ole tuollaisia huolia.

• Anonyymi

No diesel-mersu on suurin tyhmyys tänä päivänä. Siinä haukkaa paskaa ja syvältä.

• Anonyymi

Hähähähähähäää. Köyhälle kaikki on liian kallista. Hähähähähähähähääää

• Anonyymi

Olen vaan niin tottunut Peugeoteihin, että pakko ostaa, maksoi mitä maksoi.
        Rouva yllätti ja laittoi uuden 5008.. on vaan vaikea pistää enää paremmaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vaan niin tottunut Peugeoteihin, että pakko ostaa, maksoi mitä maksoi.
        Rouva yllätti ja laittoi uuden 5008.. on vaan vaikea pistää enää paremmaksi.

Hei toveri, mä laitoin uuden 2008 automaatilla. On hyvä auto.

• Anonyymi

Tilasin samanlaisen.

• Anonyymi
      UUSI

Olen etsiskellyt hyvää 508 Peugeottia dieselinä, mutta täytyy sanoa, että ihmeen huonosti pidettyjä ovat yleisesti ottaen olleet. Monista puuttuu huoltoja. Nyt kuitenkin yksi hyvä yksilö kiikarissa allure varustelulla ja 2,0HDi-moottorilla. Toivottavasti saan kaupat syntymään.

• Anonyymi
        UUSI

"Monista puuttuu huoltoja."

Jos moottoriöljy on vaihdettu ajallaan niin kaikki muu on fiksattavissa myöhemminkin.

Jos et käytä autoasi huollossa pissapojan nestetason tarkastuksessa niin ei se vielä autosta romua tee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      342
      3067
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      55
      1272
    3. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1137
    4. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      66
      1034
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      60
      907
    6. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      873
    7. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      750
    8. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      746
    9. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      40
      733
    10. Älä ees vihjaile mitään

jos sitten lopulta kuitenkin teet aina noin.. 💔😞
      Ikävä
      52