Rölli, tää galluppi palluppi on sulle

Anonyymi-ap

Vain sulle. Stondaako sulla joka aamu?

Entä keskimääräinen jöpötyksien määrä vuorokaudessa?

Ootko puuttees?

45

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä noin joka toinen päivä.

0,5.

Oon.

• Anonyymi

Mikä rölli toi nolla piste viis on?

Puoli kova?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä rölli toi nolla piste viis on?

Puoli kova?

Luku?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luku?

Rölli, tieks mitä?

Mä tykkään sussa tosta et oot niin avoin ja rehellinen ja vastaat näinkin suoriin henk. Koht kyssäreihin.

Oot söpö. Ja munas kans. 😘Ooks miettiny koskaan laittaa rusettii siihen ja lahjottaa sillee se jollekin ihastukselles?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rölli, tieks mitä?

Mä tykkään sussa tosta et oot niin avoin ja rehellinen ja vastaat näinkin suoriin henk. Koht kyssäreihin.

Oot söpö. Ja munas kans. 😘Ooks miettiny koskaan laittaa rusettii siihen ja lahjottaa sillee se jollekin ihastukselles?

Nii joo nyt muistakin et siihenhän mussa sä ihastuit silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii joo nyt muistakin et siihenhän mussa sä ihastuit silloin.

Nooo.. oikee vai vasen puntti? Missä on rakkaimpasi koti röllikkäinen?

• Anonyymi

Röltsittärellä se aika kuukadesta.

• Anonyymi

😂😂 itseasiassa aika lähellä alkaa menkat oleen mutta jos vihjaat naisten seksuaalisesti halukkaimpaan ajanjaksoon kuukautiskierrossa niin se on ihan biologiaa.

Se on tietty se aika kun on ovulaatio eli kun raskaus on mahdollinen. Ja sen ajan oon kyl ohittanu tässä kuussa jo

• Anonyymi kirjoitti:

😂😂 itseasiassa aika lähellä alkaa menkat oleen mutta jos vihjaat naisten seksuaalisesti halukkaimpaan ajanjaksoon kuukautiskierrossa niin se on ihan biologiaa.

Se on tietty se aika kun on ovulaatio eli kun raskaus on mahdollinen. Ja sen ajan oon kyl ohittanu tässä kuussa jo

Veikkaan ettet voi enää lisääntyä ja sun aikas on jo mennyt ohi.

• Anonyymi
        possu kirjoitti:

Veikkaan ettet voi enää lisääntyä ja sun aikas on jo mennyt ohi.

Söpö possu on yrittäny isotella täällä yöllä mulle 😂

Tiekkö possu et en varmaan pane paljaalla vaik kuinka yrität.

Se on semmonen juttu et kun menkat tulee kellon tarkasti säännöllisesti joka kuukaus. On aina yhtä runsaat ja kestää yhtä pitkään kuin aina on 6 luokalta eteenpäin kestäny niin raskauden mahdollisuus on 100%

Eli kondomi röllille kiltisti vaan varteen. Riskit on liian suuret.

Tää on asia missä ei voi varata uskomukseen et voi panna paljaalla kun 37 v ei enää saa lapsia!

Siinä käy muuten aika ”sikamaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Söpö possu on yrittäny isotella täällä yöllä mulle 😂

Tiekkö possu et en varmaan pane paljaalla vaik kuinka yrität.

Se on semmonen juttu et kun menkat tulee kellon tarkasti säännöllisesti joka kuukaus. On aina yhtä runsaat ja kestää yhtä pitkään kuin aina on 6 luokalta eteenpäin kestäny niin raskauden mahdollisuus on 100%

Eli kondomi röllille kiltisti vaan varteen. Riskit on liian suuret.

Tää on asia missä ei voi varata uskomukseen et voi panna paljaalla kun 37 v ei enää saa lapsia!

Siinä käy muuten aika ”sikamaisesti.

Kuukautiset eivät kerro irtoaako munasolu. Jokainen vähänkin kouluja käynyt sen tietää, mutta ei röllötär tarjoilijamme tamperrreelta. 37 v munasolusi on jokatapauksessa jo liian vanhoja laadukkaaseen lisääntymiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuukautiset eivät kerro irtoaako munasolu. Jokainen vähänkin kouluja käynyt sen tietää, mutta ei röllötär tarjoilijamme tamperrreelta. 37 v munasolusi on jokatapauksessa jo liian vanhoja laadukkaaseen lisääntymiseen.

Kyllä kertoo. Nimittäin jos munasolu ei irtoo kierto alkaa epäsäännölliseksi. Vuodot lyhenee, tulee välivuotoja, jää menkkoja välistä. Kierto lyhenee tai pitenee

Esim. Kesäkuussa kierto olisi 15 päivää ja 3 päivän menkat. Vuoto hyvin niukkaa

Heinäkuussa ei menkkoja

Elokuussa menkat 4 päivää

Siitä 2 viikkoo ja uudet menkat sitteb 3 kuukauden tauko eikä menkkoja

Jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun menkat säännöllisesti 30 päiväiset ja 6 päivää kestää. 3 ekaa runsaat 3 vikaa niukemmat ja muutoksia tähän ei oo tullu sekä raskauksia jo ollu, niin merkit selvät- Sä vittu käytät kondomia!

Mä en lisäänny sun kaa! Onko tämä selvä rölli???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kertoo. Nimittäin jos munasolu ei irtoo kierto alkaa epäsäännölliseksi. Vuodot lyhenee, tulee välivuotoja, jää menkkoja välistä. Kierto lyhenee tai pitenee

Heinäkuussa ei menkkoja

Jne

KUUKAUTISET ILMAN OVULAATIOTA

Munasolun irtoaminen edellyttää, että veren estrogeenipitoisuus on riittävän korkea. Joskus estrogeenipitoisuus on liian alhainen, minkä vuoksi munasolu ei irtoa, mutta kohdun limakalvo paksuuntuu siitä huolimatta. Kun limakalvo on tarpeeksi paksu, se poistuu lopulta itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KUUKAUTISET ILMAN OVULAATIOTA

Munasolun irtoaminen edellyttää, että veren estrogeenipitoisuus on riittävän korkea. Joskus estrogeenipitoisuus on liian alhainen, minkä vuoksi munasolu ei irtoa, mutta kohdun limakalvo paksuuntuu siitä huolimatta. Kun limakalvo on tarpeeksi paksu, se poistuu lopulta itse.

Ja me kaikki huomataan ettei röltsittärellä ole hormoonit kohillaan. Vammasia lapsia vaan tuottaapi, myös ajatusmaailmastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun menkat säännöllisesti 30 päiväiset ja 6 päivää kestää. 3 ekaa runsaat 3 vikaa niukemmat ja muutoksia tähän ei oo tullu sekä raskauksia jo ollu, niin merkit selvät- Sä vittu käytät kondomia!

Jos rölli haluut syvempää paneutumista syihin miksi vttu se kondomi sun varteen menee ennen panoo tai panoo ei tapahdu ollenkaan tulee tässä

Sen lisäksi että vuosia säännöllinen 30 päiväinen kuukautiskierto ja 6 päiväiset menkat niin tunnistan kehostani ovulaation

Se on asia minkä vain naiset tietää. Koska omassa kehossa se tuntuu. Yleensä vasta oman kehon kanssa tutut naiset oppii tunnistaan tämän. Nuoret tytöt ei.

Mulla muuttuu valkovuoto sellaseks et on pakko käyttää pikkuhousun suojia. Sen rakenne on sellasta kuin ns. Kiimalima ja erittyy enemmän. Se on jokseenkin kiusallinen haitta ja ilman suojia joutuu alusvaatteita useammin vaihtaan

Samaan aikaan on menkkamaista alaselän ja alavatsan kouristelua ja toisinaan estrogeenin tuotannon muutoksiin liittyvää migreeniä

Ne ajottuu yleensä siihen keskelle kiertoo missä ovis on kuulemma.

Niistä huomaan asian.

Eli todisteet on pitävät siitä et kondomi päälle tai en pane sun kaa ollenkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja me kaikki huomataan ettei röltsittärellä ole hormoonit kohillaan. Vammasia lapsia vaan tuottaapi, myös ajatusmaailmastaan.

En tee lapsia. En sun enkä kenenkään

Mee sen aitoriitan kans hässiin. Voit olla 8 mies joka tekee sille kahdeksannen lapsen

Mä oon kunnollinen nainen. En joka ukolle sikiävä lortto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

6. Kuinka yleistä anovulaatio on?

Anovulaatio on melko yleistä ja koskee yhtä naista kymmenestä. Vaikka terveet naiset voivat kokea anovulatorisen kierron, sen todennäköisyys riippuu myös iästä ja ruumiinpainosta.
        7. Mitä hoitoa anovulaatiolle on?

Satunnainen anovulatorinen kierto on melko yleistä, eikä siitä tarvitse huolestua. Jos kuitenkin uskot kärsiväsi anovulaatiosta säännöllisemmin, sinun on syytä keskustella lääkärisi kanssa. Joskus krooninen anovulaatio voidaan ratkaista elämäntapojen muutoksilla, kuten painonpudotuksella tai -nousulla tai vähentämällä raskasta liikuntaa.
        8. Voinko tulla raskaaksi, vaikka minulla on anovulaatiota?

Ovulaatiohäiriöt, kuten krooninen anovulaatio tai epäsäännöllinen ovulaatio, vaikuttavat yhteen neljästä hedelmättömyydestä kärsivästä pariskunnasta. Voit tulla raskaaksi vain, jos munasolu irtoaa, joten et voi tulla raskaaksi anovulatorisen kierron aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ovat anovulaation oireet?

Monilla naisilla voi olla anovulatorinen kierto ja jopa huomaamattaan. Anovulaatiossa ei ole oireita. Ovulaation merkkien etsiminen voi olla helpompaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tee lapsia. En sun enkä kenenkään

Mee sen aitoriitan kans hässiin. Voit olla 8 mies joka tekee sille kahdeksannen lapsen

Mä oon kunnollinen nainen. En joka ukolle sikiävä lortto

37 v on liian vanha sikiämään muutenkin.

• Anonyymi

Röllötär ihramahoineen rupes ottaan kierroksia🤣😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ovat anovulaation oireet?

Monilla naisilla voi olla anovulatorinen kierto ja jopa huomaamattaan. Anovulaatiossa ei ole oireita. Ovulaation merkkien etsiminen voi olla helpompaa.

Ja mitä tulee lääkärikirjoihin niin mulla ois sen perusteella syöpä, korona, aivokasvain, ms taudin ensioireet, kilpirauhasen vajaatoiminta ja diabetes sekä reuma

Kato kyllä niitä oireita löytyy mut järki pitää pitää päässä kun lukee röllikkö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon 154 cm 46 kg joten puhut varmaan siitä M naisestas joka on mua 10 vuotta vanhempi
        Eli kun mä oon 1985 niin hän 1975 eli hän on 175 cm 130 kg. Ja valittaa ettei työpaikan mies huomaa höntä kun hän on niin rumilus mut yrittää kauheesti laihduttaa

Hän myös tääällä itkee et on niin vanha että kohta on liian myöhäistä saada lapsia

Mä en halua lapsia. Oon tehny kaksi aborttia ja oon lapseton

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sithän sulla on kumit mukana jos tahdot niitä käytettävän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon 154 cm 46 kg joten puhut varmaan siitä M naisestas joka on mua 10 vuotta vanhempi
        Eli kun mä oon 1985 niin hän 1975 eli hän on 175 cm 130 kg. Ja valittaa ettei työpaikan mies huomaa höntä kun hän on niin rumilus mut yrittää kauheesti laihduttaa

Hän myös tääällä itkee et on niin vanha että kohta on liian myöhäistä saada lapsia

Mä en halua lapsia. Oon tehny kaksi aborttia ja oon lapseton

Syy lasten teon haluamattomuuteen on miehet.

Mua ahdistaa pelkkä ajatus et pitäs olla äiti ja mies on joku vastuuton pettävä tai väkivaltainen seko joka kyllästyy kiljuvaan kakaraan ja siihen ettei oo seksiä eikä yhteistä aikaa.

Ahdistaa myös ajatus yksinhuoltajuudesta, lasten asioista tappelemisista ja sit myös siitä et jos lapsi sairastuis mieleltään tai fyysisesti.

Sekaantuis rikollisuuteen, päihteisiin tai olis koulukiusattu tms

En mä oo valmis noihin. En mä pysty. Mä oon liian herkkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syy lasten teon haluamattomuuteen on miehet.

Mua ahdistaa pelkkä ajatus et pitäs olla äiti ja mies on joku vastuuton pettävä tai väkivaltainen seko joka kyllästyy kiljuvaan kakaraan ja siihen ettei oo seksiä eikä yhteistä aikaa.

Ahdistaa myös ajatus yksinhuoltajuudesta, lasten asioista tappelemisista ja sit myös siitä et jos lapsi sairastuis mieleltään tai fyysisesti.

Sekaantuis rikollisuuteen, päihteisiin tai olis koulukiusattu tms

En mä oo valmis noihin. En mä pysty. Mä oon liian herkkä

Lisäksi en halua miestä jolla on jo lapsia.

Lapsia omaavat miehet sulkee ulkopuolelle uuden ihmisen.

Niiden mielestä ulkopuolinen on se syypää kaikkeen. Mustalammas.

Sille huudetaan jos lapsen äiti syyttelee ja se suljetaan ulos kaikista perheen asioista. Se on ulkopuolinen vaikkei pitäs olla jos yhdessä eletään.

Lisäks hän ei sais puuttua mihinkään kasvatukseen mut silti odotetaan lastenhoidollisia tehtäviä. Siivousta ruuanlaittoa, läksyissä auttamista, tarhasta hakua ehkä rahallista apua.

Ei. Lapseton mies parempi niin ei käytä hyväks ja pidä ulkopuolisena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenet sinä surullinen nainen yrität nähdä tämän trollihahmon eli kuvitteellisen hahmon takana? Ettei vain olisi sinuun verrattuna se josta valo suorastaan paistaa läpitte😉 Jos yrittää lyödä vyön alle niin paljastaa oman kipukohtansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenet sinä surullinen nainen yrität nähdä tämän trollihahmon eli kuvitteellisen hahmon takana? Ettei vain olisi sinuun verrattuna se josta valo suorastaan paistaa läpitte😉 Jos yrittää lyödä vyön alle niin paljastaa oman kipukohtansa

Aika harva nainen sortuu muuten vastaavaan rahvaanomaisuuteen, että yrittää puhua jostain aktuaalisesti henkilöstä halventavasti jonkun incelin luomien nukkien kautta, että kuinka alas ihminen joi vajota ja saattaa muut naiset häpeään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika harva nainen sortuu muuten vastaavaan rahvaanomaisuuteen, että yrittää puhua jostain aktuaalisesti henkilöstä halventavasti jonkun incelin luomien nukkien kautta, että kuinka alas ihminen joi vajota ja saattaa muut naiset häpeään

Niccien* sä oot muuten täällä istunnossa vielä tiedon tuottaja/influensseri miten nyt koetkaan. Sinun kaulapussista voisi olla hyötyä vaikka laskuvarjojääkäreille, että jos yhteistyötä voisi vaikka tiivistää tai synergisoida

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö sinähän se olet palstojen kaikkitietävä Big Brother, joka stalkkaa valkkaa ja lausuu korkeuksistaan kaikkitietäviä totuuksia muista, pitäen naisia miehinä ja miehiä naisina, leimaten feikiksi kaikki aloitukset ja kommentit. Varo ettet kolauta itseäsi kun kerran tipahdat jalustaltasi!

• Anonyymi kirjoitti:

Heinäkuussa ei menkkoja

Jne

Ja lopulta alkaa menopaussi eli kohtusi kuivuu kasaan.

• Anonyymi
        possu kirjoitti:

Se on asia joka merkitsee M naiselle jolla ikää 47 vuotta. Keskimäärin menopaussi alkaa siinä 45-50 vuotiaana

Lapsia haluamattomalle se ei merkkaa mitään mut sille M naiselles joka lasten perään itkee täällä se on kova paikka jos ei miestä saa alleen ”siittään” itseään.

Tosin 47 vuotiaana on jo myöhästä. Johanna Tukiainen sai kyl esikoisensa päälle nelikymppisenä mut ei noin paljon yli nelkyt. Olikohan se 42 v?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on asia joka merkitsee M naiselle jolla ikää 47 vuotta. Keskimäärin menopaussi alkaa siinä 45-50 vuotiaana

Lapsia haluamattomalle se ei merkkaa mitään mut sille M naiselles joka lasten perään itkee täällä se on kova paikka jos ei miestä saa alleen ”siittään” itseään.

Tosin 47 vuotiaana on jo myöhästä. Johanna Tukiainen sai kyl esikoisensa päälle nelikymppisenä mut ei noin paljon yli nelkyt. Olikohan se 42 v?

Johanna Tukiaisella oli aika irrationaaliset kuvitelmat äitiydestä.

Eipä sen elämä mitään unelmaa oo ollu sen lapsen saannin jälkeen

Ukkonsa pahoinpidelly sitä, joutunu vankilaan, lastensuojelu vieny vauvan siltä hetkeksi, on/off suhdetta ukkoonsa ja uusia pahoinpitelyitä

Useet naiset tekee ton virheen. Vauvakuume ja kuvitelma et huono mies parantaa tapansa kun saa vauvan ja sit elämä on kuin unelmaa. Se on monen naisen luulo.

Mut huono mies ei muutu, vaik lapsia tulis. Sama meno jatkuu mut helvetti vaan pahenee sillä lastensuojelu astuu mukaan

• Anonyymi
        possu kirjoitti:

Ja possulta lerpsahtaa saparo alias minipili.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja possulta lerpsahtaa saparo alias minipili.

eiköhän tuo 20 senttinen runsauden sarvi nouse sitten sinisten avulla

• possu kirjoitti:

eiköhän tuo 20 senttinen runsauden sarvi nouse sitten sinisten avulla

mutta siinä olet oikeassa että 47-vuotias rummo saa kyllä etusaparoni lörpsähtämään

• Anonyymi
        possu kirjoitti:

mutta siinä olet oikeassa että 47-vuotias rummo saa kyllä etusaparoni lörpsähtämään

No mikä onnien onni että sul siin o viel 37 vuotias kiimapillu tamperreelta !!

• Anonyymi kirjoitti:

No mikä onnien onni että sul siin o viel 37 vuotias kiimapillu tamperreelta !!

tuli vähän oksennusta suuhuni

• Anonyymi
      • Anonyymi

Yritäks sä rölli iskee mut? 😉

• Anonyymi

Ei joka aamu kun yleensä aamuisin herää yksin

Riippuu Montako kertaa vuorokaudessa vetää käteen

En varsinaisesti ole puutteessa mu ei sitä siltikään voi sanoa etteikö märkä pillu hyvää tekisi

• 1. Lähes joka aamu
      2. En ole laskenut. Kuitenkin useita kertoja.
      3. Tietysti olen. Olen ollut jo kauan ja tällä menolla loppu elämäni.

• Anonyymi

Ei läheskään joka aamu. Yleensä silloin jos on pari tuntia vaikka pidätellyt pissaa kun ei ole jaksanut mennä vessaan. Terv. M

• Anonyymi

Tää vois olla muualla.

• Anonyymi

Eikä voi. Rölli tykkää huomiosta ja pervoista jutuista. Se kehrää kun kyselen sen alapään toiminnasta 😂

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3095
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2173
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1749
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1617
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1351
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1236
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1200
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1041
    Aihe