Kyllä vain, suosittelen Pafia kaikille. On meinaan sen verta käsittämättömän paska paikka pelata että oksat pois. Mitään vaaraa dopamiini ryöpyistä ei ole. Muutamat tonnit kun mättää ja mättää aina vaan uudestaan ja uudestaan, aina ilman pienintäkään mahdollisuutta edes pienestä voitosta....tulee kuvio hyvin harvinaisen vitun selväksi. Pienintäkään mahdollisuutta voittoon ei vain ole. Ja niinhän sen kuuluukin olla, Paf on reilu paikka siinä mielessä.
Paf ottaa kaikki rahat reilusti ja nopeasti hölmöiltä pois kuleksimasta. 5/5. Olisi oikestaan näppärämpää ja helpompaa jos laittaisi tililtä jonkin suoraveloituksen Pafille aina kun sinne jostain sattuu rahaa tupsahtamaan. Ei tarvisi turhaan sitä vähääkään aikaa tuhlata turhaan vittuilun katsomiseen.
Suosittelen
Paf on paras paikka peliriippuvaiselle
Anonyymi-ap
1
240
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän sama kuin Veikkauksen nettiarvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184