Minun kohdallani on todettu olen haasteellinen asiakas muihin älyllisen kehitysvamman saaneisiin verrattuna, koska ryhmässä en toimi ohjatusti.
Ja avustajaa ei vammaispuolelta suostu myöntämään koska asumisessa ei ole ohjauksen tarve .
Saan jatkuvasti kuulla Kehitysvamma puolella ja omilta vanhemmilta miksi käsken niiden tehdä asioita omasta puolestani jotka osaan paremmin kuin muut asiakkaat älyllisen kehitysvamman saaneena.
Ja Lastenlinnan papereissa luki jotka tilasin, että olen tutkimus tilanteissa sanonu koko ajan kaikkeen en osaa en halua tee sinä ja olen keksinyt valheita omasta päästä, että ei olisi tarvinnut haisevaan Lastenlinnan paikkaan mennä.
Ja saan kuulla ohjaajilta, että miksi käytän hyväksi muita asiakkaita.
No toinen Diagnoosi on vaikea ADHD johon kuuluu jumitus yhteen samaan asiaan puheesta tai kirjoituksessa tai tekemisessä.
Uutisissa kerrottiin tänään moni joilla on Adhd tarvitsee avustajan,mutta ei saa oli joko ilman Kehitysvamma Diagnoosia tai saanut Lievän älyllisen kehitysvamman.
Jos kaikki ohjauksen tarve jutut eivät täyty kaikilta osin silloin vammaispuolelta eivät suostu myöntämään avustajaa vaikka olisi Lievä älyllinen kehitysvamma ADHD ja Autismi lisäksi laitettu .
Ja jos lääkäri lausunnoissa lukee koko testi Heikkolahja tasolla eli asiakas on mennyt yli Lievän älyllisen kehitysvamman älykkyys tason.
Mielestäni ainoa oikea ratkaisut ovat nämä
1. Laitaa kuinka monta ohjauksen kohtaa älyllisen kehitysvamman suhteen täytyy mennä kolmesta jos ainoastaan sosiaaliset taidot ihmisten kanssa on nolla tasolla ja muissa asioissa ei kehitysvamman ohjaus jutut täyty silloin ei pitäisi laittaa Kehitysvamma diagnoosia niille joilla on ADHD tai Asperger ja entinen Heikkolahjaisuus muoto.
2. Ne joilla on entinen Heikkolahjaisuus oikea diagnoosi olisi epämääräinen Kehitysvamma diagnoosi kaveri totesi jolla Heikkolahjaisuus uusin muoto ja nyt sai 45 vuoden iässä Lievän älyllisen kehitysvamman kaveri sano jos ei Diagnoosi työntekijät osaa päättää onko Lievä älyllinen kehitysvamma selkeä jos on Laaja alaiset oppimisen vaikeudet niin silloin ei pitäisi laittaa Kehitysvamma diagnoosi juttua vaikka sano että epämääräinen Kehitysvamma diagnoosi olisi parempi myös sen mielestä.
Voiko PDA olla?
0
95
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446